Feb 4, 2010, 11:51 AM

Какво ни носи животът и как го приемаме ние! 

  Essays » Others
1604 0 1
1 мин reading

Какво ни носи животът и как го приемаме ние!

Във филма”Seven pounds” виждаме една ситуация, която би могла да се случи всекиму.

Филмът започва с думите на героя: За седем дни Бог създаде света, за седем секунди аз разруших моя !    

Един мъж търси изкупление, дарявайки органите си на нуждаещи се хора. Трансплантация след трансплантация. Дарява себе си, органите си, имуществото си, дарява всичко. Защо? - защото е причинил по невнимание смъртта на 7 човека, в това число и на жената на живота си. Има само едно условие: да са добри хора. Той знае, че не може да изравни резултата, но се стреми поне да направи някому добро, да даде нещо, а не само да е отнел. Загърбил е работа, мечти, живот. За него има само един изход - изкупление. Изкупление като финална доброта, като дар за добри хора. Лесно е да се самоубиеш, трудно е да оцелееш. Цената на изкуплението си я налагаш сам, другите може да ти наложат наказание, презрение, отхвърляне, но не и  изкупление. Цената трябва да "удовлетвори", поне донякъде, самия теб за нещата, които си направил. Съдбата му предлага втори шанс с жената с болното сърце, но той знае - имал е един шанс и го е проиграл - време е, трябва и ще си плати. Ако не се чувстваше толкова виновен, може би, може би, би имало шанс за него, но… През цялото време има кошмари, и на живо, и насън, кошмарът, наречен ”Боже, какво направих!”. Искал е да дари жена си само с любов, но я дарил със смърт. Нея и още 6 човека. На финала на филма той си отива със съжаление за живота, който напуска, иска да каже колко много съжалява за това, което е направил, но… нея я няма и той тръгва към нея, към смъртта -  финалната дестинация за всеки един от нас. Дарът на живота за едни, дарът на смъртта за него! Изкупление!

 

Колко лесно е да разбиеш живота си! И колко е трудно да го поправиш!

© Кин Табларски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Това са истинските хора може би, които искат да изкупят греха си тук и веднага!Много силно!Браво!
Random works
: ??:??