Apr 2, 2010, 8:23 PM

Майчице свята 

  Essays » Others
5268 0 1
1 мин reading

Майчице свята

 

Майката е най-важният човек на Света. Тя е до детето си в беди и трудности, в най-важните моменти и го обича въпреки всичко.

 

Сърцето на майката е огромно. В него се побира една голяма любов. Тя те обгръща, за да може с всеки поглед, с всяка прегръдка, с всяка целувка на майката ти да почувстваш любовта ù, която е най-силното нещо! Майката подкрепя детето си в най-трудните му моменти. Тя винаги е до него, дори и друг да не го подкрепя или тя да е разочарована от него. Тя прощава всичко, заради майчиното сърце.

 

Всяка твоя сълза е мъчение за майката, тя те обича. Утешава те, но когато се сгушиш в скута ù, когато те целуне, сякаш проблемите се смаляват, а когато те целуне, на небето грейва слънце и те минават бързо и лесно.

 

Майката винаги де грижи за теб. Бдяла е по цели нощи над теб, когато си бил/а болен/лна и би го правила отново до сетния си дъх.

 

Когато майката е до детето си, на лицето ù грейва усмивка, смехът ù е като нежната песен на птичките, а самата тя прилича на слънцето - светла, мила и готова да обгърне всички със светлите си лъчи на добротата и любовта.

 

Единственото, което бих казала, е: ,,Мамо, много те обичам и ти благодаря за всичко, което си направила за мен!"

© Стефания All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??