Mar 1, 2022, 8:45 AM

Мръсните задници на чистите политици 

  Essays » Phylosophy, Citizen
1366 3 30
1 мин reading

    Не очаквах, че Путин ще нападне цяла Украйна. Донбас, може би, но тотална война не ми се вярваше, защото живеем в цивилизован свят, уж. Трагедията е огромна за цивилното население, сърцето ми се къса, като гледам разрушените градове
и разделените семейства. Но защо, защо?! Путин се е побъркал и е загубил контрол над себе си ли?! Едва ли. 
    Вината е и в Изтока, и в Запада. И повече в Запада.Искам да попитам евролибералите, НАТО, САЩ, не че ще ми отговорят,
защо пълзяхте към Русия и стеснявахте обръча, нали НАТО е отбранителен съюз? Защо насъскахте националистите в Украйна? Защо поставихте твърдоглавия дебил Зеленски на власт? Защо прекъснахте
всякакви преговори за разоръжаване с Русия, 
защо сте неспособни на диалог?!
Икономиките на държавите са толкова обвързани, защо мислите, че санкционирайки Русия, не санкционирате
себе си и целия свят? Вие, политиците, що за хора сте?
    Струва ми се, че сте ужасно глупави! ЕС е една тромава бюрократична машина с доста странни ценности. Тя бързо ще клекне, поради енергийната си зависимост.
Къде е европейският интерес?! Защо не развихте ядрената енергетика, която е чиста и зелена, когато се управлява от кадърни хора?!
Въртете сега на ръка вятърните си перки, за да произвеждате евтин ток!
Няма да помогнете на Украйна, като ѝ изпращате боеприпаси и оръжие. Това е поредната глупост! Така наливате масло в огъня.
     Както се видя, оръжията отиват в ръцете на мародерите, криминалния контингент и фашизоидните елементи.. Можете да помогнете на Украйна след войната, да възстанови икономиката си. Това ще е най-доброто. Можете да помогнете на света, когато поддържате мир. 
Писна ми от дрънкането на оръжие и това, кой, кого ще унищожи! 
    Искам спокойствие и предвидимост!
Искам да се радвам на живота и децата си! Омръзна ми, на власт в страната ми, да са политици -  крадци и гъзолизци, хора без достойнство, нагаждачи и продажници. Жал ми е за опосканата ни държавица!
Тя е съвсем беззащитна, всеки може да я прегази. Мразя ви, господа политици, родни и в световен мащаб! Благодарение на вас, светът отиде на кино! Осрахте се!

© Георги Стоянов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Русия, Европа и Украйна са употребени безцеремонно, за благото на САЩ. Не съм го измислил аз, американците сами си го казват.
  • https://blitz.bg/svyat/analiz-sashch-sblskvat-es-i-rusiya-v-ukrayna-zaradi-dlgovete-si_news872451.html
  • Така е, голи са ни задниците, нямаме си армия, разчитаме на нечия братска подкрепа. Нямаме си и икономика, бедни сме. Но имаме спокойни политици. Тридесет години вече, те ни водят към демокрацията и светлото бъдеще. Светът върви към лошо. То, копчето е червено, но дори и да е дизайнерски оформено като калинка, предназначението му си е същото.
  • Ясно за задниците на политиците. Благодарение на тях нашите з... ще останат в най- добрия случай голи. Ако останем де / 'щото конфликтът може да се разпространи, а не дай си боже и някой да натисне шареното копче/
  • Само да стане работата, веднага те назначавам за сътрудничка, да ми поправяш правописните грешки в кореспонденцията. Но ще се уточним на лични, за да не се отклоняваме тук от темата.
  • Амин! 👍 (само да не си помислиш, че е анаграма и ти подлагам мина)
  • Ммммм... много искам да ме назначат за съветник, в краен случай за говорител, на някой министър - председател, с осемнадесет хиляди месечна заплата. Тогава, няма да се притеснявам за инфлацията и световния мир. Помагайте, ако можете!
  • Те са просто назначени на работа, политиката им е работата. Някой ги назначава. Щом работят, обслужват нечии интереси.
    За това ми стана смешно като видях и възхваляващо министър стихотворение тези дни тука. Като че ли министър е по призвание, а не длъжност.
    А ние не избираме кого да избираме, а когото ни наложат.
  • Те не са опитни политици, а са си чисти парашутисти, спуснати "отгоре". Да цитирам ли имена? Но има опасност, да ме разстрелят на площад "Гарибалди". Ставам неудобен, разбираш ли? Опитен и уважаван политик беше Хелмут Кол, но да не навлизам в конкретика.
  • Разбирам горчивината ти и относно българите донякъде я споделям, но разбираш ли, че с тезата си допълнително ги обезсърчаваш и фактически обслужваш точно този порок. За опитните политици това е най-удобно - апатични избиратели и техният хранен електорат решава всичко.
  • Безволеви са, Митко! Това казвам! Затова "пастирите" ги водят за носа! Колко процента от българите гласуваха? М? Това ли е волята на народа? На кой народ?! Бабите и ромите гласуваха ли машинно? Ами поточното гласуване в Турция?! Ами в САЩ? Байдън или Тръмп?! Нямаше ли манипулации?! Къде е истината?! И после ми разясняват в медиите, че изборите били честни.
  • Ако приемем тезата ти за вярна (аз не я приемам), излиза, че хората са безволеви овце, които дори политици не могат да си изберат. В такъв случай не заслужават ли съдбата си?
    Или чакаме Атлантите?
  • Може да ти изглежда наивно и комично, но е така. Отговорни са за международното положение и за времето, като промяната на климата, също. Това, че народът ги издига, е най-голямата заблуда. Издигат ги олигарсите и онези с многото пари. България е жив пример! Да ти обяснявам ли, че герб го свалиха Божков и Цветанов?!
  • Да визираш политиците въобще и да ги обявяваш за най-голямото зло е наивно и комично. Все едно да обвиняваш международното положение или времето. Политиците са хора, избрани от народа си и са негово (по-добро или по-лошо) представителство. Ерго, всичко, което правят е присъщо на човека и в частност на издигналия ги народ. Тезата за добрият народ и лошите политици е също така наивна и комична.
    Или може би си измислил някакъв нов световен ред, в който планетата и държавите се управляват от Атлантите на вселенската конфедерация на светлината? Уви, и оттам ще изскочат рептили ...
  • В заглавието няма имена на конкретни политици. Визирам политиците, въобще. Що се отнася до историята, там има документи, истината може да се докаже. В политиката фактите се извъртат, изопачават, премълчават и нагаждат, според нечии интереси. Историята не се променя според това, кой политик, какво бил казал. Балканите все още са си буре с барут. Във всеки континент тлеят горещи точки. Границите между държавите, никога не са били резки, винаги е имало преливане на етноси. Е, отговори ми, може ли светът, да се крепи върху омразата?!
  • "Няма да приемат Путин в ЕС и НАТО, защото няма да имат враг, с когото да оправдават провалите и огромните си харчове." Няма да го приемат защото той никога не би си ѝ помислил да се присъединява към ЕС и НАТО. За него от една страна е той като велик лидер на велика Русия и от друга страна - вся остальная сволочь. Конфронтацията не се прави само от ЕС и НАТО. През последните години Путин многократно в официални изявления заявява нагло, че кирилицата е тръгнала за Русия от Северна Македония, а не от България. И това може би е дипломатически диалог? Жалко за руската нация, която е дала на света Достоевски, Чехов, Толстой, Чайковски, Прокофиев и още много други имена на истински велики личности и сега трябва да се срамува заради този човек.
  • И само да добавя, ще повярвам в демокрацията и правовия ред, когато ЕС санкционират САЩ. Иначе, меренето с двоен аршин, показва лицемерие и нечисти помисли.
  • В света има три големи кучета - Русия, Китай и САЩ. Европа е котката. Тя мяука силно, но не хапе, тоест, не може да води война. Когато кучетата силно лаят, добре е котката да стои настрана. Няма да приемат Путин в ЕС и НАТО, защото няма да имат враг, с когото да оправдават провалите и огромните си харчове.За тях е изгодно, светът да е нестабилен, така хранят военно промишленият си комплекс, който им носи много пари и демонстрират своето влияние и власт. Путин се чувства застрашен, когато близо до границата му се разполагат войски и ракети. Многократно говореше за червени линии, но нямаше кой да го чуе. И за договори за разоръжаване говореше, но високомерният запад се правеше, че не чува. Не оправдавам Путин, но това са последствията, от липсата на диалог. България сама се набутва между шамарите, водена от лаици - политици, които се чудят, на кого да си предложат задника. Пинокио е на власт.
  • "Искам да попитам евролибералите, НАТО, САЩ, не че ще ми отговорят," Само тях ли ще ги питаш? Защо не попиташ и Путин, какво му пречи да влезе в ЕС и НАТО, вместо да изисква изключването на България и Румъния? Може, пък и да ти отговори.
  • Войната е САЩ - Русия, но най - много ще пострада Европа. И това е, защото конфронтацията се приема за нещо нормално. Представи си, ако Русия беше в ЕС, където ѝ е мястото, в колко по - добър свят щяхме да живеем.
  • Реално войната е САЩ - Русия. Ама презокеанските хитреци са свикнали да палят огъня далече от тяхна територия и друг да им вади кестените. Та сега огънчето го запалиха в Украйна. За нашите услужливи продажници не ми се говори.
  • Това са очевадни неща, случват се пред очите на всички. От медиите никаква критика, ясно е защо, продажни са, свързани са с определени кръгове. Питам се друго, кой идиот измисли санкциите, като средство за шантаж и натиск?! И САЩ, и ЕС ги прилагат, едва ли не, с удоволствие. Всички сме на един кораб и ще потънем заедно. Русия е голям производител на зърно, хлябът също ще поскъпне, ами стоманата, торовете, титанът? Сбъркан свят! Украйна вече няма да е същата. Тези хора, как ще живеят?!
  • Страхотен портрет на върховите ни политици.Споделям мнението ти.Браво!
  • Слаба Европа, слаба Русия, хамериканците се кефят отстрани, сбъдна им се мечтата. България е малка страна с неадекватни политици, които ще оплескат всичко, както винаги. Големи ловци на шпиони сме! И това трябваше да се пръкне точно сега, за да ни видят от Запада, колко сме предани! Бензинът ще стане пет лева, Лукойл е руски, ще ги видим тия от промяната, какво ще променят. Накрая, народът ще излезе на улицата с голямата метла и ще измете всички, защото търпилото му ще свърши.
  • За съжаление, брилянтно изиграна интрига от страна на САЩ. Но се чудя защо се връзва Путин. Военната операция, евентуална партизанска война, санкциите, ще отслабят икономиката на Русия, а и на Европа. Най-вероятно и той е в играта като Зеленски. Не случайно Путин каза, че нещата ще се развият по план.
    Лошото е, че народите на Русия, Украйна, нашият народ, а и дори Западна Европа ще сме потърпевши. САЩ и Китай ще са облагодетелстваните.
  • Нещата са много сериозни. Страхувам се, че ако / дано не е когато/ започне истинското шоу, няма да остане кой да ръкопляска.
  • Благодаря за взетото отношение! За съжаление, всичко е политически цирк, а нашите слагачи, са по-праведни и от папата. Възхищавам се на Орбан, човек с достойна позиция, пази интересите на страната си. Инфлацията и игричките на политиците ще ни убият. Голяма мизерия ни чака!
  • Сенд, поздравявам те за позицията ти и те подкрепям! В момента не е нужно да леем сълзи, защото напоследък в сайта и не само, ще се удавя🤔, а да почнем да мислим в посока как да не се стига до такива събития. Защото като гледам май Зеленски се е скрил в миша дупка и се изживява като медийна звезда, а народът му го отнася. Европа и Сащ му ръкопляскат като в реалити шоу. Чудно... шоуто в ЕС като почне кой ще ни ръкопляска!?... май САЩ!?
    Прочетете договорите между Русия, НАТО и САЩ от 90-те години и вижте кой ги нарушава...
    Аз не искам НАТО да създава предпоставки за войни и после да ме защитава, не желая зависимост от страх!!!
  • Дори и най-великият политик се превръща в нищожество в мига, в който си повярва, че може да управлява света - Александър Македонски, Наполеон, Хитлер... Путин, Байдън, Урсула фон...Кирил Петков...
  • Много правдиво написано,.. а народът казва - Огънят не се разпалва , ако не го духаш и ръчкаш..
Random works
: ??:??