May 28, 2007, 2:56 PM

Не е от моя парфюм! 

  Essays
3102 0 6
1 мин reading
 

Този аромат на страст по сакото ти не е от моя парфюм. Това червило по яката ти не е моят номер. Тези отпечатъци от устни по тила ти, които умело се опитваш да прикриеш с фразата: „ Охх, тази бръсначка!",  не са от моите устни. Следите от нокти по гърба ти не са изблици на моята любов. Изпепеляващата мисъл в главата ти не е за мен.

И тази нощ не можеш да заспиш в моето легло, и тази нощ не можеш да правиш любов с мен, и тази нощ не съществуваш...

Толкова объркан, толкова щастливо-нещастен... толкова си ТИ!!!...

И тази нощ боли от мъка, и тази нощ ревността напомня, че съм жива, и тази нощ ревността напомня, че съм истинска и сама...

Спомням си думите: „Важно е не с кого спи, а при коя се връща". Мислех и не- доумявах колко лъжа имаше в тях...

Ти се връщаш вкъщи, но с мисълта за нея. Ти лягаш в нашето легло, но желаеш нея. Спиш до мен, но сънуваш нея. Връщаш се при мен, но обичаш нея!

Коя съм аз за теб? Защо се прибираш - аз знам, че има друга. Защо я носиш в дома ни, в леглото ни, в

любовта ни? Защо? Нима това можах да предизвикам в теб? Обич, но към друга?

Моля те, не се прибирай следващата нощ! Моля те, не я носи тук. Аз знам, че тя съществува, аз знам, че тя е в теб.

Обичай я, а аз ще вярвам, че съм само аз, но моля те не я носи у нас!

© Надя Стоянова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??