Mar 20, 2009, 6:09 AM

Не искам нищо 

  Essays » Personal
1792 0 4

 

НЯМАМ НУЖДА ОТ РАЙ. Ако има рай, то аз ще искам да бъда с жената,  която обичам. Но ако тя е обичала някой друг повече от мен, то тя ще иска да бъде с него. И какво става в крайна сметка - аз не мога да бъда с нея, защото тя ще иска да бъде с друг - че това рай ли е, че то същото като на земята. НЕ ИСКАМ И ПРЕРАЖДАНЕ. Ако има прераждане, то тогава има вероятност животът ми да бъде същият, че и по-лош. Най-добре е след смъртта да няма нищо, както казват хората - "Вече не е нито гладен, нито жаден." Тогава след живота остава - нищото,  и най-добре би било така, тоест все едно спиш, но без да сънуваш, само че никога не се събуждаш... супер. Явно за това хората казват - "Започна вечния си сън." А аз ще допълня - "без да сънува" П. С. Преди време най-хубавите ми спомени бяха от сън (когато все още сънувах и все още нищо не се бе случило).

© Наско All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Кратко, но те кара да се замислиш. Харесах! Поздрав.
  • Раят е доброто,което носим в себе си и мястото,където се чувстваме у дома. Поздравления за написаното.
  • Добро описание,за нещо което никой не познава(никой не може да оспорва,нали?)-Дали има или няма РАЙ?Знаеш ли,важното е че много умело си го написъл-харесва ми начина на изразяването ти,така че-поздравявам те!Продължавай да пишеш,защото имаш какво да кажеш на хората-направи го!Успех
  • Мисля, че раят не е място. Раят е мигът, в който усещаме, че сме част от нещо истинско...
Random works
: ??:??