Dec 21, 2011, 9:00 PM  

Омразата 

  Essays » Social
8441 1 0
2 мин reading

 Мразя е силна дума, предизвикваща негативност у човека. Да мразиш е да наказваш себе си, да си губиш времето и да проявяваш злоба. Никога не съм мразила никого и нищо. За мен има неща, които харесвам, които обичам и които не харесвам. 
 Искам да кажа на хората, които си губят времето с това да мразят, че по този начин превръщат себе си в негативни същества и така в крайна сметка намразват всичко, дори и себе си, което губи смисъла на живота им. Те губят истинската си същност някъде в пространството и заменят своята персоналност с нещо тъмно и грозно, замъгляващо съзнанието и цялостното им мислене.

 Реших да напиша това есе, поради все повече нарастващата човешка омраза в света, в който живея. Иска ми се да можех да я изчистя и да останат само хубавите чувства и чистотата на човешката обич. Всеки може да бъде щастлив, независимо от всичко, но за тази цел едно от нещата, което трябва да изкара от себе си, е омразата. Тя само го дърпа надолу и го кара все повече да се отдалечава от истинското си "аз".

 Писна ми от побоите, палежите и всички гадни ежедневни неща, които се случват. Искам всичко това, целият негативизъм да си отиде и да спре да наранява хората. Не мразете - ако има фактори, които Ви дразнят, просто ги игнорирайте и Ви гарантирам, че животът Ви ще стане по-хубав. Ако някой ви мрази, не се смущавайте и не му обръщайте внимание - това е единствено за негова сметка, а ако позволявате омразата към Вас да Ви накърни, тогава и Вие ще бъдете засегнати. Не отвръщайте на злото със зло, на войната с война, на омразата с омраза. Отвръщайте на злото с добро, на войната с мир, на омразата с любов и помогнете поне с мъничко светът да се изчисти от огромната мръсотия - лъжата, двуличността, егоизма, омразата, насилието и всичко останало, което минава през ежедневието ни, а след това и по телевизията.

 

 Към мразещите: Защо мразите? Какво и кого мразите? Или истината е, че мразите себе си? Е, мразете, ако искате... Коя съм аз да ви кажа. Мразете и мен, и всичко, но трябва да знаете какво правите на себе си и на околните. Също тези, които мразят мен, трябва да знаят, че не могат да ме засегнат. Аз ще продължавам да стоя с високо вдигната глава и ще продължавам да обичам, да им бъда контраст, противоположност и сякаш напук на всичко около мен, аз ще бъда себе си и ще бъда чиста и обичлива, светла и усмихната, както винаги.


Кратка мотивация:

ОМРАЗАТА е ЗАБЛУДА и наранява и МРАЗЕЩИТЕ и МРАЗЕНИТЕ.

НЕ ТРЯБВА ДА МРАЗИМ! ТРЯБВА ДА ОБИЧАМЕ!
Обичайте и не наранявайте тези, които Ви обичат!

 

21.12.2011г. 

(Г. Виденова)

© Габриела В All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??