Jan 6, 2007, 1:11 AM

Още те обичам 

  Essays
3662 0 6
1 мин reading

 Странно нали? Да го казвам на теб - човекът, който ме рани най-много. И винаги, когато се сетя за теб се чудя с какво заслужих? Нима не бях аз тази, която ти вярваше най-много от всички, нима не бях аз тази, която те обичаше такъв, какъвто си, безусловно и истински? Нима не бях аз тази, за която се сещаше всяка сутрин, когато се събудиш и всеки път, когато видеше пролетния дъжд? Нима не бях аз тази, която ти върна желанието за живот и мечти... Понякога си мисля, че всичко хубаво е било само в моето съзнание и че аз съм била за тебе една от многото. Така мисля до момента, в който се видим. До момента, в който погледите ни се срещнат за пореден път и двамата разберем колко много си липсваме... Дори да отричаш, в себе си знаеш, че аз съм човека, който те познава най-добре и най-истински. Сега всичко е различно. Ти си там, а аз тук. Други хора сме, с други мечти... Чудя се обаче какво ли чувстваш, когато погледнеш  пролетния дъжд и видиш образа ми да танцува под него... Странно нали? Колко се различаваме, а колко близки се чувстваме, дори когато не сме заедно...
    Искрено съжалявам за всичко, което стана, което казахме и което трябваше да направим, а не направихме...
 

 

© Сабина Савова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Много е хубаво...Браво!!Такова есе би написало само едно момиче, което го е преживяло...
  • Дано някой ден да се съберете - искренно ти го пожелавам!!!Повярвай ми знам какво е да си наранен и да продължаваш да обичаш с цялото си сърце.....Поздрав и 6 от мен
  • Благодаря,че сте с мен!Дано в бъдеще ни събира и радостта!ПОЗДРАВИ!!
  • ТЪГА-много ми е познато това чувство...
  • Красиво и тъжно, като уловения миг на падащо от дървото есенно листо...
  • "До момента, в който погледите ни се срещнат за пореден път и двамата разберем колко много си липсваме... "

    Много е красиво и тъжно.... хареса ми. Браво!
Random works
: ??:??