Feb 1, 2006, 9:23 AM

Откровения.com 

  Essays
7528 0 8
1 мин reading

    Когато за пръв път видях този сайт, най-голямо впечатление ми направи името - otkrovenia.com...
    Наистина откровението е много хубаво нещо. Все пак нали всички това търсим - истината... сигурността... Колко хора, които търсят истината, са готови да я раздават безрезервно? Колко усмивки са породени от щастие, а не от лицемерно принизяване на болката? Колко откровения са наистина откровени?
    Лъжата... Всички я презираме, нали? А колко от нас не лъжат? Колко от нас казват истината, когато е необходимо? Колко от нас заспиват чисти и спокойни, че ако през отминалия ден не са открили истината, то поне са помогнали на някого да направи една стъпка към Нея?...
    Ласки, обещания, стихове, есета, картини, песни, мисли... Това истината ли е? Докато човек я търси, сякаш забравя, че има още милиони като него, които правят същото... И ако тогава той не посее едно зрънце истина в хилядните акри на живота, никой друг, като него, няма да намери истината, защото няма да е допринесъл за нейното съществуване.
    Нали вярваме само в това, което сме създали? Нали за това сме най-висшите? Нали затова сме на върха на биологичната верига - защото сме хора, създатели... Ние създаваме съдбата, Бога, любовта... Истината... лъжата...
   

    P.S. Хвани се за реверите и се принуди да си признаеш истината... Само ТИ можеш... друг не може да те принуди...

© Александър Христов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Хехе, така си е, Смешко. И на шега, и не - така си е...
    (благодаря на всички за хубавите коментари...скромни сме не скромни - егото си е его, нали така
  • "Колко от нас заспиват чисти и спокойни"

    по- важното е колко излизат от вкъщи чисти

  • Хареса ми. Напълно съм съгласна с автора. Самото име на сайта те приема - веднага, независимо дали си автор или читател. То се запомня. И не заради нещо дрого, а заради самото име - сякаш "ти протяга ръка"...Хубаво е, че го има. Зад него стои екип от професионалисти - "откровени", които са готови да "изслушат" и публикуват нас - "откровенниците" - читатели и автори! Та нали всички, които сме тук търсим само истината - тази, че без духовността не може! А лъжата... тя просто изчезва... в Нищото!
    За истината ми хрумна нещо:
    "За истината да говорим очи в очи,
    да оставим всякакви преструвки вехти -
    затова сме мислещи, но нека бъдем и добри,
    защото гордо е с истината да живеем!"
  • Браво! Мъдрост и младост - в едно.
  • Човек в повечето случаи се стреми към лесното! За да излъжеш не се изискват кой знае какви усилия! Трябва да се борим с трудностите, т.е. да казваме повече истини! На мен ми харесва!
  • Супер. Браво. Бъдете откровени и аз така викам ама кой ни слуша а Сашо!
  • Определено са малко хората,които казват истината в очите. Дано повече хората се опитват да търсят истината и да я раздават на тези около себе си!Интересен стил.Харесва ми!
  • Рядко се срещат хора с толкова оригинално мислене! "Хвани се за реверите и се принуди да си признаеш истината...Само ТИ можеш...друг не може да те принуди..." - Браво!
Random works
: ??:??