Jul 18, 2009, 9:01 PM

Пореден провал... 

  Essays » Personal
2598 0 8
1 мин reading

 

 

 

            Животът е изпълнен със спадове и възходи. Колкото и усилия да полагаме, той често си играе с нас. Показва ни, че не всичко зависи от нас. Всеки път си давам кураж и продължавам напред. Мисля си, че мога да победя света, като не спирам да дерзая. На моменти обаче ставам слаба и, колкото и да искам да продължа, се съмнявам в успеха си.  Питам се дали е, защото нямам късмет?

            „Това, което не ни убива, ни прави по-силни”. Ами това, което ни убива? Можем ли да го спрем или да го пренебрегнем?

            Аз съм максималистка. Провалът дълго ме преследва след като се е появил. Знам, че няма идеални, но не мога да не искам да бъда такава. Това е неподстижима цел, която ме кара да дерзая все повече.  Да виждам къде съм и докъде мога да стигна.

             Наскоро преживях поредния си провал. Въпреки, че бях убедена, че ще се справя, не успях.  Уж се пречупи нещо в мен (не беше като преди). Усетих болка, но вече не я помня. Вярата ми помогна да се усмихна.

            Поредният провал. Нещо толкова жестоко, каращо ме да се замисля върху това дали съм достойна за всичко, за което си мисля, че съм. Трудно е да изкажа болката в думи. Трудно е да знам, че всичко ще се оправи след като нещо се е провалило. Не съм сигурна. Само знам едно- не искам да загубя щастието и шанса ми да бъда човек дадено от Бог. А провалите, те няма да спрат, няма да се променят и да простят на никого. Без значение дали сте добри или лоши, те са просто там. Дебнат те зад ъгъла и си просят внимание докато не паднеш в капана им. Тогава страдаш, бориш се и си пак във възхода, който предхожда поредния провал.

           

© Силвана Кирилова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Много добро!
  • Хубаво е човек да се стреми да даде най-доброто от себе си и да не се проваля в начинанията си. Но всеки жив човек има възходи и падения.
    Важното е да не се връщаш в миналото и да позволяваш на своите "провали" да те дърпат на долу, а да посрещаш с усмивка новите предизвикателства. Успехи от мен.
  • Е, явно е така. Попринцип съм не съм сигурна и тогава се провалям. Този път опитах по другия начин
  • Човек се проваля обикновено когато е най - сигурен в успеха. Поздравления от мен.
  • Така е... Много благодаря на всички!
  • Нали знаеш онази поговорка или мисъл беше- "Не е важно колко пъти ще паднеш, а дали ще се изправиш след това."
    Поздрав!!!
  • Поздрав!
  • Харесах!
Random works
: ??:??