Jul 18, 2013, 5:50 PM

Причината 

  Essays
819 1 0
1 мин reading

Причината

 

Видът на взаимодействията между нас е причинен от причини. Те дават насоките и определят реакциите на хората. Поставят условия и въпросът „Защо“ се задава, за да разберем намерения и подбуди, довели до дадени изяви, отговори и поведение.  С  въпроса търсим отговори в себе си или от другите. След това изграждаме и проявяваме реакцията чрез думи, жестове, мълчание.

Причината – понякога неясна, но е заложена във всичко и всеки от обграждащия свят.

Усещаме я, познаваме я, а и не подозираме за съществуването ù.

Тя ни причинява болката и страха, с които сe срещаме и изживяваме, носи ни и радостта, дава ни и мечтаното познание, за което полагаме усилия.

Тя ни е довела тук, осенява ни с яснотата и ни тласка към решения.

Причината определя поведението, мнението, отношението към света. Затова че е невидима, но със сигурност много силна като подтик, тя задейства механизмите за отбрана, нападение или бягство.

Всяко живо същество има своите прояви поради вида и характера си. Като разберем причината, разбираме агресията и пасивността, активните и пасивните.

С нея сме заедно от раждането, което обуславя и края ни. Необходим е усет и умение да я разпознаваме. Тя ни тласка, за да се справим, въпреки несигурността ни.

Търсим причината, доволни сме като я открием. Обръщаме ù внимание и добиваме правилна ориентация в обстановката и общуването. 

Дори да не се замисляме за нея, тя е вътре и извън нас – помага ни  и откриваме смисъла на случващото се.

 

© ВИКТОРИЯ Бобева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??