Aug 19, 2012, 11:58 AM

Приемаш предизвикателството, бягаш от сигурността... 

  Essays
1493 1 1
1 мин reading

И един ден един човек просто се появява в живота ти и обръща всичко наопаки... С него се чувстваш жива, силна, пълноценна, щастлива,сигурна, но тази сигурност е безпочвена... това не е този, който в продължение на 10 месеца е доказвал чувствата си... Това не е този, който днес ти заряза и слуша как плаче... Това е новото момче, новата тръпка, новият живот, а всъщност всичко, за което си мечтала през стария... Прекара един ден и една нощ с този странник, но сега е по-надълбоко в теб от всеки друг... Чувтваш неистова любов и привързаност към този някой... Толкова силна, колкото никога до сега... Чувстваш, че този някой е този, който те допълва... този, с когото можеш да изкараш на яве цялата си лиготия, простития, да се смееш до сълзи и мускулна треска в корема... този, с когото можеш да плачеш докато очите ти не подпухнат до толкова, че почти да не виждаш... този, който ще те прегърне и ще те успокои, ще ти повтаря, че всичко ще бъде наред... че той е до тбе и дори и да нямаш почва върху, която да стъпиш ти ще повярваш на това... но това не е момчето, което беше с теб толкова дълго време. Старата подкрепа ти усещаше само на думи, но не и на действие... А накрая, когато му каза, че не издържаш, че искаш промяна, че всичко беше до тук... стана свидетел на огромните сълзи, на агресията му от загубата... Видя, че на този човек, наистина му пука... но защо, защо не го показа до сега!? Знаеш, че не е редно, че е противно на всичко правилно и сигурно, но искаш предизвикателството. Отказваш се от пълната сигурност, за да имаш нещо, което силното ти желание да се превърне в истина те кара да мислиш, че вече е, въпреки, че нямаш право... Рискуваш всичко! Рискуваш живота на човека, който ти предлага сигурност. Рискуваш неговото щастие и своето също. Рискуваш последната част от сърцето си... Сърцето вика: "Давай", мозъкът му вика: "Стой, бе!"... И се чудиш кое да послушаш... но тук изплуват думите на един много важен човек... "Мозъкът може да спре за момент, а сърцето - не. Ако спре то - умираш. Кое според теб трябва да послушаш!?"... и поемаш по пътя на предизвикателството.

© Десислава Колева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??