Apr 4, 2012, 9:45 AM

Приятелството 

  Essays » Students
1797 1 5
1 мин reading

   Е... Важното е, че имаме приятели, които ни обичат. Ще са до нас и ще ни помагат във всичко. Ще лъжат, както никога, заради нас! Ще са до нас винаги когато имаме нужда от тях, ще преодолеят и ще изпитат болката, която ние изпитваме! Ще ни подадат ръка и ще ни изкарат от калта, каквото и да им коства това! Ще бъдат до нас, дори и да са ни много ядосани, когато имаме нужда! Ще преодолеят и ще ни простят всяка една грешка, която сме направили! Ще ни помогнат да се оттърсим от милионите грешки, които сме допуснали и ще продължаваме да допускаме! Когато имаш нужда от отговор, те ще ти го дадат, може да те излъжат, но ще е с цел да те успокоят! Ще кажат "да" или "не", когато се налага! Ще чуеш "Обичам те!" от тях, не само когато усетят, че имаш нужда да го чуеш, ами винаги, и това не е лъжа! Истинските приятели те обичат истински и трябва да ги оценяваш!! Може да имаш само един истински приятел, може да имаш и 100, но това НЕ ОЗНАЧАВА, че те за теб трябва да дават и правят и невъзможното, а ти нищо за тях! Истинският приятел може да е точно до теб в този момент, но ти да не си го разбрал! Приятелството не се гради върху това кой какво е дал и направил за другия или какво е облякъл, или колко е красив, богат, умен, силен! Силен е този човек, който може да те изправи на крака и да ти покаже колко е красив света, когато ти се иска да сложиш край на всичко или когато мислиш, че няма да как да стане по-зле! Да те изправи и да ти покаже красивото и грозното в този свят. Но за да се наречеш "Приятел", ти трябва да отговаряш със същото! 

© Валентина Митева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??