Feb 25, 2006, 2:44 PM

Реалноста 

  Essays
2025 1 2
3 мин reading

РЕАЛНОСТТА

 

Животът е скапан, ужасен и пълен с насилие. През краткия си живот съм видяла толкова много жестокост. Хора се бият, нараняват се, ругаят се, някои дори не знаят с каква цел.

Всеки ден по улицата срещам хора. Познайте колко от тях са усмихнати…? Вече няма на какво да се радваме. Преди време една от телевизиите беше направила статистика “Колко от хората са усмихнати”. За един час нямаше нито един човек, който да се радва на живота.

        Всички ходят на работа до късно, връщат се в къщи късно, вечерят късно и си лягат късно.Когато гледам филмите от едно време си мисля: “Защо днешните семейства не са толкова сплотени…”. Сега дори родителите не знаят къде се намират децата им. Сигурно в някой долнопробен бар , наливайки се с алкохол, или в някоя дискотека гълтайки цигарен дим, връщайки се в къщи мъртво пияни.

        Почти всеки ден дават по новините за някое убито дете или прегазено семейство от  някой пияница без книжка. Хората така са си направили живота, че не им се живее.

        На всеки ъгъл гледам наркомани, нуждаещи се от малко хероин. Е как да не ти стане гадно!?! (Казвам “гадно”, защото не може да ти стане жал като гледаш човек, който сам си е избрал този начин на живот.) Искат по- бързо да умрат!?! Не мисля… 

        Откакто компютрите влязоха в живота ни, няма деца навън. Няма го онова време, когато всички деца се събираха да играят кварталните игри. Сега в XXI век е модерен така наречения “Господин Компютър”. Децата са “завряни” в опушения от цигарен дим и прашен компютърен клуб. Играят игри, чиято цел е да убиеш противника. Ето в пак насилие. Дори и в удоволствието- насилие.

        Все повече млади хора желаят да заминат в някоя по- развита страна. Там искат да се учат и работят. Другите, които остават тук се питат: “Какво ще им предложат тук каквото тук го няма !?!”. Да, вярно е там всичко е добре платено, а тук – знаещи и можещи хора с ниска заплата, която не отговаря на труда им. Ето поради кои причини можем да останем само 4 милиона българи. А някой дали се е запитал дали изобщо са българи или хората от малцинствата ще завладеят цялата държава. Тогава не се знае дали името на красивата ни страна ще е България…

        Не знам дали от това може да стане по лошо, но се надявам на по- добро.

© ЗоРи All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??