Nov 17, 2005, 12:21 AM

Сега 

  Essays
1474 0 2


           Времето назад не се връща.Не могат отлетелите чувства да се изживеят отново.Затова трябва да се научим да живеем СЕГА и че няма нищо по-хубаво от настоящия момент.
           За миналото да страдаме - няма полза, то отишло си е и няма да се върне.За бъдещето илюзии да храним - изгубени минути, часове, години са.
           Сега е, когато съществува, когато го има и можеш да го усетиш и имаш!
           Сега - отдай се безрезервно с всичката страст, емоция, вълшебство!
           Гледай само напред, назад не се обръщай.Изживей мига СЕГА, вперил очи пълни с очакване за настоящия момент!!!

© Н All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Ще се опитам, мерси за съветите.
    Аз не искам да давам съвет, може би така звучи наистина, а съвета си е лично към мен, само дето не използвам първо лице, второ.Малко глупаво и странно, но ще видя какво мога да направя(защото дотук съм го почувствала.......)
  • Така е, но не ме убеди.
    Звучи като някакъв съвет, а хората не обичат съветите.
    Разчупи го малко, създай интерес, дай примери, можеш да включиш дори закачка с читателя. Освен това многообразието от литературни средства и форми трябва да е твой пръв приятел.
    Това са накратко някой тайни за доброто есе.
Random works
: ??:??