Jul 5, 2011, 7:16 PM

Щастие 

  Essays » Phylosophy
1975 0 3
1 мин reading

Щастие

 

Много се знае за щастието и всеки си го усеща така, както иска. Да, то се усеща, а не е нещо, което можеш да купиш или да вземеш назаем от някого. Това е лично притежание на любов, красота, радост и насита. Поводи за щастие има непрекъснато. Пълнотата на сърцето ни и спокойствието на мислите ни са също щастие.

Щастие е да чувстваш близостта на приятел дори и отдалече.

Да ни има, да дишаме, да творим, да се изпълваме с обич и да благоговеем пред вълшебните ни дни, да приемаме предизвикателствата и да се справяме както можем с тях.

Да се учим и да научим и другите.

Поемаме въздух, който достига до клетките ни и ни успокоява в тъга. Пием вода, храним се и засищаме жажда и глад.

Обичаме се, усещаме тръпката и удоволствието и сътворяваме нов живот.

Музиката  изпълва тялото ни и  носи живителната енергия.

Взираме се облаците и търсим ангели и Бог.

Мечтаем да достигнем звездите.

С поглед  в реката и морето се отпускаме и забравяме тревогите.

Птиците ни събуждат сутрин и сме готови да посрещнем новия ден.

Искаме да сме други – по-умни, по-красиви и по-добри, а е хубаво да се забележим, оценим и да сме доволни, че съществуваме, че можем да се усещаме и да се изявяваме.

Доближаваме се до желанията и продължаваме да търсим нещо по-различно.

Усмихваме се, крачим, летим с мечтите и живеем – това е щастието - да го забележим!

 

 

© ВИКТОРИЯ Бобева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Безспорно е така, казали сте го с един прекрасен изказ. Това всъщност е да живееш живота си осъзнато.
  • Щастие е вътрешно усещане.Винаги можем да бъдем щастливи,просто трябва да го пожелаем.
  • Какво му трябва на човек за да е щастлив не осбено много...
    "Усмихваме се, крачим, летим с мечтите и живеем – това е щастието - да го забележим!" много добре си го казала Поздрави!
Random works
: ??:??