Mar 26, 2007, 8:20 PM

Смисълът на живота 

  Essays
3091 0 2
4 мин reading

                       Смисълът на Живота...

 

първо разсъждавай и осъзнай тези неща:

(значение на думите, значение на нещата)

(смисълът на думите, смисълът на нещата)

като разгледай значението и смисъла като философски понятия и определи тяхната функционалност...

 

1. Старият Завет

("Човече, весели се! Яж и пий от плодовете на труда си! Обичай жената, която си възлюбил! И прави добро, защото това е делът ти!)" ... Еклисиаст

 

2. Древна Индия

("Желаещият да живее има 3 цели: познанието, любовта и спечелването на богатство. Първата част от живота се посвещава на познанието; втората на любовта; третата на спечелването на богатството.)"

 

3. Днес - човекът би могъл да се чувства щастлив при едновременното постигане на 3-те вида ценности:

а) физически

б) душевни

в) обществени

 

замисли се философски върху плана и изгради разсъжденията си в/у него и няма да имаш грешка...!

 

-----------------

 

Има ли ад и рай, или винаги се прераждаме? Ако е така, значи ли, че душата не отива на небето, а си е винаги на Земята?

 

Понятията “ ад ” и “ рай ” не съществуват във вида, в който са описани в Библията. Няма казан, около който се издигат огромни огнени пламъци, в който се варят душите на грешните, нито райска градина, в която живеят душите на праведните. Съществуват енергийни нива, в които Душата живее в своето безплътно съществуване между преражданията си. По време на това съществуване тя осъзнава грешките си и докато това се случва, може да се каже, че в преносен смисъл е в “ада”, защото вижда всичко, което е сътворила, съзнателно или не, в своя току-що отминал живот. След това, осъзнавайки грешките си, Душата преминава в по-висши енергийни полета, където трябва на научи уроците си и да се подготви за следващото си прераждане - тогава може да се каже, че тя е “на небето” или в “рая”, защото се чувства добре.

 

Дали прераждането ще бъде отново на Земята или на друга планета с разумен живот, или Душата има право да остане и живее в своето безплътно и свободно от физическа опаковка тяло, зависи от нивото на духовно израстване, което е достигнала.

© Бети All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Хванала си се за тема, която определено не разбираш и не ти подхожда. Има някои неща, които са и други, които не са. Не бива да четеш абсолютно всичко и да вярваш на абсолютно всичко. И Библията не е лъжица за всяка уста. С това не искам да ти кажа, че не трябва да я четеш. Но трябва да намериш някой, който да ти я изтълкува правилно. Откажи се от тази тема!
  • Колко време съм живял в заблуда Какво си се хванала за това прераждане,то е харантерно за будизмът,и? Разглеждайки една религия ли ще открием Смисъла? Може да е нещо повече,да не е свързан с тях тях или изобщо да го няма.
Random works
: ??:??