... Нека ти разкажа за страха. Страхът, който ни предава. Той има бяло и гладко лице, убедителни доводи и сигурни устои. А рейтингът му расте право пропорционално на увеличаващата се охранена глутница от удобни, конюнктурни приятелства... Не иска много - сазмо да се съобразим с него и да пуснем Троянския кон в душата си. Срещу което ни обещава добра работа. И пари. Платени сметки за ток. Екзотични почивки... Само дето няма да сме ние. Какво пък... На челото ни няма да пише. Просто още един в редичката на безличните, послушно наредени на дългата опашка пред Голямата къща на Силните хора. С чинийка за оглозгани кокали. Още една разпродажба на безценица. Още една полуусмивка... Удобства, които няма как да скрият ранената ни душа. ...Всъщност, за какво ми е душата? С нея не мога да си осигуря стабилно бъдеще. Тя си е само моя. Мога само да си говоря с нея през дългите нощи, когато от очите вали най-светлия дъжд. Душата, която никога не ме предаде, ще трябва да предам аз... Всички знаем защо падна Троя - не заради обсадата. Нито заради смелостта на Ахил. Или жертвата на Хектор. Не отвориха вратите майчиният страх на Андромаха, нито лукавата изменчивост на Елена. Не я сломиха гладът и жаждата... Троя никога нямаше да падне, но се п о б л а з н и от подаръка и... пусна Троянския кон. И предателите, скрити в него. После, страхът се търкулна - леко и услужливо, превземайки по няколко стъпала наведнъж и отвори вратите на крепостта. Знаем какво стана после... ... Думата ми беше за страха - страхът, който ни предава. Можем да го победим, ако спрем да сме негова стартова площадка. И изгорим Троянския кон, преди да е наближил душата ни. По-добре да сме звездни хора, виещи от болка, когаято се приземяваме по острите ръбове на земята. Но с достойнство. Разбираш ли?...
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.