Apr 9, 2013, 9:48 PM

Съвременните будители 

  Essays » Others
6532 0 0
2 мин reading

Много от нас са си задавали и продължават да си задават въпросите, има ли

съвременни будители и кои са те. В съзнанието на повечето хора, когато чуят думата будител, изникват образите на Кирил и Методий, на революционери като Васил Левски, Христо Ботев и други такива личности, които са променяли хода на историческото развитие на човечеството. Търсейки информация за съвременни будители, се натъкнах на масовото мнение, че такива будители липсват. Но аз имам малко по-различна гледна точка. За мен будител може да бъде всеки човек, та дори и една книга. Всеки един от нас може да бъде будител, пробуден или двете едновременно.

Е, за мен всеки е и вдъхновител, и едновременно с това - вдъхновен. Всеки един

от нас има един или няколко будители, които му напомнят, че след всяка буря изгрява слънце, че не трябва да се предаваш заради препятствията по пътя си и да не се оставяш по течението на живота . Когато човек е вдъхновен, личи по очите му, в тях пламва искра, която осветява собствения му дух .

 Моят най-добър пробудител, или по-добре да кажа вдъхновител, е майка ми.

Винаги, когато нещата не се получават така, както ми се иска, моята майка застава до мен и ми вдъхва куража, който ми помага да се справя с трудностите и отново се впускам в танца на живота.

Колкото и странно да изглежда, една песен или пък книга може да ни вдъхнови,

както и някоя мъдра мисъл от великите философи като Платон и Аристотел. Преди време гледах филм и там чух фразата "Не позволявай на страха от поражения да ти попречи да се състезаваш" . Тази фраза ми вдъхна и продължава да ми вдъхва смелостта да се справя с всяка трудност, застанала на пътя ми.

 Изводът ми е, че всеки един от нас трябва да разбере за себе си кое е правилно и

 кое не. Изразът "Любовта е като вятъра, не можеш да я видиш, но можеш да я усетиш" важи и за вдъхновението или така наречената пробуждане. В началото външно няма да забележиш, но чувството, което те завладява е прекрасно. Така че съветът ми е - търсете вдъхновението навсякъде около вас, след като го намерите, животът ви ще се промени. Бъдете будители, вдъхновявайте околните и бъдете влюбени в живота.

© Ева Лулчева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??