Jan 11, 2014, 7:04 PM

Съзнанието 

  Essays » Phylosophy
1402 0 2
1 мин reading

Съзнанието на  човек е като затворена книга пред нас, искаме да знаем какво съдържа тя, но няма как да разберем, ако не я прочетем... Има личности, които са учтиви, мили, любезни, приятни и спокойни, но също така има и пълно отрицание на тези личности, другите са груби, нагли и нахални спрямо отношението си към друга личност. Защо е така? Защо всички сме толкова различни, уникати сами по себе си?... Има ли някаква причина за това... Като попиташ някого защо си толкова груб?... отговорът идва автоматично, без да се замисли за секунда... влизащ в шаблонното: "Защото животът ме е направил такъв!" Но това всъщност не е отговор, а само едно извинение пред нас самите, защото се поставяме в ролята на жертва и предпочитаме да ни съжаляват, защото така е по-удобно, да не се бориш за своето щастие. Промяната на човек от добро създание в сърдита и навъсена личност може да бъде подтикната от много фактори. Тези фактори могат да променят мирогледа на една личност до неузнаваемост... Върху нашето съзнание работят доста фактори, които ни изграждат като личности... Един от тези фактори е родителското възпитание, което е най-важното и бих казала основата в изграждането на една личност... следващият фактор по важност е средата на възпитание на тази личност, дали са и осигурени нужните условия за нормално и спокойно съществуване... 

© Катрин Гълъбова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря много за коментарчето, Ена ще го имам в предвид за напред
  • Хареса ми, но ми се иска да го доразработиш.
    Има още какво да се каже и си започнала в правилната посока.
    Поздравления, за което!
    Опитай да го продължиш, ще стане супер!!!
Random works
: ??:??