( искрата, вдъхновила ме да напиша този текст, бе Мариана Папазикова, посвещавам й го с Благодарност)
Толкова много пътеки, Пътища, хоризонти... Толкова объркващи възможности за Теб/Мен/Душата... Толкова много учения, Учители и заблуди... Толкова прекрасни моменти от изживяните удоволствия... Всяка грешка е опит, всеки опит е новост... Всеки ден е прекрасен! Да се насладим на живота на Чувствената Земя...
Всичко е възможно, Само и единствено ако сме Съзнателни и будни същества...
Да осъзнаваме всяка мисъл, всяко действие, всяка секунда... дори и в съня. Tова е първата крачка... Забрави илюзията за: "Да започнем строежа от покрива". Първият белег на Пробуждането е задаването на въпроси... Това е крачката към Осъзнаването. Или по-скоро Търсенето на Отговори...
Търсенето доставя радост и наслада и не е сляпо подражание... За всеки индивид Истината е индивидуална и особена в реалността му... Има много трудности за преодоляване. Те идват поради ограничението на сетивата... Освобождаването от това ограничение отваря неподозирани възможности... Има две характеристики, позволяващи на Търсача да Открива... Търпението и Постоянството! Цялото ни време на Земята ни учи на тези две основни колони на Живота. Живот след живот, трупане на опитност и Израстване в Светлината... ... Душите ни имат нужда от хармония! И я постигат по невероятни начини... Отговорите, които намираме могат да си противоречат, но те са истински и реални за нас... Всичко е променливо и относително, но във Вселената няма застой, движението е Вечно! ... Колко от нас могат да контролират мисълта си? Тя е в постоянно движение, трудно е да я спреш! За да стабилизираме процеса мислене е нужно да контролираме скоростта... Скоростта обаче, не като линейна такава, а като възможност за Концентрация... Стесняване лъча на Познанието до минимум, изследване на обекта на интерес като Единство. Тази способност се добива трудно. Нужни са ни двете основни колони - Търпение и Постоянство. След овладяването им обаче Ти/Аз/Душата добива огромна увереност в себе си! Увереността ни дава криле. Крилете, шанс да полетим към нови хоризонти... ... Как бихме могли да контролираме мисълта? Как в този забързан свят да намалим Скоростта? Необходимо е всеки ден да се съсредоточаваме върху нещо, да придобиваме опита на Прозрението. Чрез Търпение и Постоянство, чрез опит/грешка, ден след ден трупаме опитност и Увереност в себе си... ... При навлизане в дебрите на Окултното обаче възникват множество трудности... Kaто да направиш крачка встрани от утъпканата пътека на "задължителния Живот". Навиците, хилядите вътрешни незадоволености, множеството странични фактори... Тук е нужна е Психика! Тук е нужна проява на Воля! Тук е нужна огромна вътрешна Убеденост и Сила! Промяната е направена! Назад пътищата са прашни и неприветливи. Излезли Навън, разкъсали паяжината на посредствеността, ние сме Свободни! Свободни да живеем истински, в Светлина и Любов! Със Сила и Воля, чрез Търпение и Постоянство! ... Планетата Земя е планета на Чувствата... Тук сме, за да се научим какво е Любовта... Но сме тук по собствена Воля! По собствена воля трябва да се научим да контролираме Чувствата. Това изглежда безумно... на пръв поглед! За да няма объркване в Теб/Мен/Душата е нужно огромно Самообладание. Дори да изпиша тези редове ми е трудно! В корема ми се надига вълна от противоречия и тръгва към гърлото... Силна Вълна от чувства и емоции... Земя! Но запазвайки самообладание, вземайки надмощие над чувствата, Ти/Аз/Душата става господар на ситуацията! Всекидневно, живота ни предоставя възможности да запазим Самообладание... Да тренираме надмощието на Разума над Чувствата, да усвояваме Вътрешното спокойствие, да бъдем Силни... ... Тук ми се иска да отворя една скоба, защото ми се струва, че все едно те каня на Цирк с намерение да те разплача... Или по-скоро те каня на трагичен спектакъл, с цел да те науча да се смееш истински... Всъщност най-лесния начин да преодолееш цунамито от чувства е като им се отдадеш! Това е огромна материя от познание... Би ли могъл да спреш вулкан с ръка? Повтарям! За това сме тук на Земята! Заради чувствата и емоциите! Какво искам тогава ли? Просто една малка частичка от Теб/мен/Душата да запази самообладание и да наблюдава... За да не се загубим в океана от Чувства и Емоции, ни е нужна малко Воля, малко Самообладание и Вяра... ... Така е с Окултното... Често се налага да си противоречиш! Но, който има уши да чуе, който има разум, да разбере... Всеки си има Пътя, всеки си има Съдбата! Този текст е само малък катализатор в химията на Живота... Вътрешна нагласа за положителна визия към Съществуванието... ... Позитивизма е съществен фактор в нагласата ни за Промяна. Във всяко дребно житейско преживяване можем да видим Положителното! Разбира се и обратното е възможно, но нали точно него се опитваме да преодолеем... Да кажем, че бутилката е наполовина пълна, да извлечем поука от всяка ситуация... Всичко е относително и когато се намесят чувствата се създават огромни трудности... Но ако беше лесно, нямаше да ни е толкова хубаво, нали? Прекрасно е усещането да преодоляваш трудностите на Живота с положителна нагласа! ... Всеки ден е различен от предходния! Без да пренебрегваме натрупаната опитност, ние можем да гледаме към нови хоризонти. Новото, дори и да противоречи на старото е добре дошло. Ти/Аз/Душата се издига и нещата се променят качествено... Отворени за Новото ние се издигаме в Светлината... С Воля, Търпение и Постоянство... Натрупвайки всекидневно Сила, Вътрешна увереност и убеденост, намираме нови пътеки... ... Душите ни имат нужда от Хармония! Хармонизирайки изброените качества на Душата ние всекидневно се приближаваме към Абсолютната Истина... Докосвайки се до Него е невъзможно да се забрави за Пътя... Винаги ще има утре, винаги ще има Още... Срутвания по пътя ще има, защото те са част от Играта, но ние гледаме напред и нагоре и развиваме Търсача в нас... В "театърът" Земя, представленията никога не свършват...
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.
нали знаеш, Кити...
И Бог Амон Ра да си... отброени са ти секундите!
Но "време" има достатъчно