Jun 13, 2010, 2:35 PM

Водата - извор на живот 

  Essays » Others
5582 0 0
1 мин reading

Вода... Да. Тя наистина е изключително важен фактор за живота на Земята. Все пак е един от четирите елемента: огън, въздух, земя и вода. Без нея нямаше да можем да утоляваме жаждата си, да задоволяваме хигиенните си нужди, да се наслаждаване на удобствата и забавлението, което ни предоставя електричеството или пък да отидем на аквапарк. Това е абсолютно вярно и общо прието, но пък аз, като обичаща да се противопоставя на почти всяко хорско твърдение личност, бих искал да ви представя една друга гледна точка. Ако веществото вода, което знаем днес, бе възникнало със съвсем малка промяна в химичния си състав като течността, която днес наричаме водка, днешната реалност със сигурност щеше да е по-различна. Кой знае ? Може би дори по-поносима? 
     Помислете си само! Светът би бил много по-весел, а хората безгрижни и щастливи. Вярно... Нямаше да имаме масово електричество или какъвто и да е вид технология, но пък кой се нуждае от това, ако имаш хиляди пияни познати и "приятели" около теб. Нямаше и да хабим пари за прах за пране. Научно доказано е, че водката почиства всякакъв вид петна и премахва и най-ужасната миризми. Най-вероятно най-лошите неща на този свят не биха били съществували - войната, гневът, омразата, серийните убийци или пък тероризмът. 
     Но пък... Нека се завърнем към разумното и не чак толкова забавно мислене. Предполагам и силно се надявам, че поне един път, докато сте чели или слушали моето есе, сте се усмихнали или дори засмели. Възможно е да прозвуча преувеличено, но току-що доказах по свой начин, че водата е извор на живот. Всеки знае, че смехът удължава живота. А какво мислите, че беше причината за написването на това есе?

© Нестор All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??