Feb 14, 2010, 9:53 PM

За любовта и нейния празник 

  Essays » Others
1705 0 4

        Празникът на влюбените – спорен или безспорен? Радващ или депресиращ за невлюбените? Лесен може би за незадомената и по-труден за задомената любов. За втората уютът на дома е необходимо условие. А той е капризен и не може да присъства, ако пердето е намачкано, прозорците са мръсни и т.н. Пък и не се гради само от единия от двамата, колкото и добра воля да има той. Но освен за дома, трябва да се погрижим и за  уюта на душите ни, а за него най-необходима е любовта. „Любовта дълго търпи и е милостива, любовта не завижда, не се превъзнася...” Останалите думи от посланието на ап. Павел могат да бъдат прочетени в 1 Коринтяни 13 гл. По-важно обаче е да са записани в сърцата ни, защото там е най-доброто място за тях.

       Уютът на душите ни е необходим не само за един празничен ден, а за всичките очакващи ни дни, за да се справим с чакащите ни изпитания...

        На всички желая много обич!                            

© Диана Атанасова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Венци,за съжаление, главната грижа на света в който живеем е уютът на телата, който е необходим разбира се, но това, което аз и ти смятаме за най-важно е на твърде заден план!
    Ивон, права си, че този уют се създава трудно и трудно се опазва!
    Благодаря ви!
  • Уютът на душите, добре казано, той несъмнено е най-важен! Поздрав!
  • Благодаря ви, Дора и Веси! Поздрав и от мен, с най-сърдечни благопожелания!
  • Много обич и на теб!
Random works
: ??:??