За мъжете, парите и туй онуй
Аз съм на 40 години. Роден съм 73-та. Когато съм бил на 7 и може би съм започвал да разбирам това, което ми е казвал и показвал баща ми, е било 80-та. А когато бащата на моя баща му е казвал и показвал как да се справя с живота, е било 48-ма.
Та си мисля, че баща ми знае от неговия баща следното:
Мъжът в семейството е отговорен за парите в него.
Това и ме научи.
Баща му е бил строител. Майка му - домакиня с четири деца, малка градина, малко животни, и 2 нивички с картофи, може би една с царевица. По цял ден се борила с тия задачи. И както знаеш по онова време, че и сега, за това не се е плащало.
Но се е плащало на строител за неговата работа. И така, дядо станал източникът на хартиените бележки, от които изглеждало, че зависел животът на семейството.
Така че ми се струва нормално да е научил баща ми, че мъжът е този, който трябва да носи парите в семейството.
Баща ми е бил на 37, когато ме е учил на това. Може би му е било още много прясно. Може би през осемдесета все още е било така.
Но вече не е точно така. Светът се промени много и бързо. Работата за жени и мъже вече не е толкова различна. Има машини, които правят тежките неща. И мъжете с тяхната сила и мъжественост са все по-малко необходими. Има и роботи, които повтарят монотонно едни и същи движения. Да кажем 10 пъти по-бързо от най-бързата работничка. Тогава, когато купиха робота, обаче уволниха само 8. Изчакаха да видят как ще тръгне и чак тогава уволниха още 2.
И това ограбва също много жените и тяхната женственост. И те, за да оцелеят в един свят, свят, управляван от мъже, един мъжки свят, започнаха малко по малко да стават мъже.
Някои се справят наистина добре. Скоро най-добрите спират за малко техния бяг, оглеждат се и изненадано и с голямо задоволство забелязват, че около тях не са останали мъже.
Защото тя е пò мъж от всеки мъж около нея.
Усмихват се, осъзнават колко е забавно да си мъж и хукват напред. За да си мерят пишката с „по-големи“ мъже.
Хубаво. Всеки си има път, посока и начин за придвижване. Но дали тези жени се запитват какво се случва с мъжете, докоснали се до нея и разбрали, че имат по-малка пишка от нейната?
Какво ли се случва с мъж, който види, че има по-малка пишка и от жена?
Мога да ти разкажа какво се е случвало на мен. Но надали ще е толкова интересно.
Хайде, развинти малко тази красива твоя фантазия.
И после вървиш и се оплакваш какви били станали мъжете напоследък.
Че какви да станат?
Светът бъка от жени с огромни пишки.
© Росен Балабанов All rights reserved.