Apr 1, 2009, 9:48 PM

Защо се предаваме?... 

  Essays » Citizen
2056 0 5
2 мин reading

Предават се само тези... които  не вървят по своите пътеки (или пътеките, които самите те не са избрали).

Тези, които сами избират пътя си, не се отказват (предават) никога.

Това е все едно да се откажеш от себе си.


Детето върви по стъпките на родителите си,  защото ТЕ са системните му администратори - написали са кода му, "подобрили",  превърнали  са го във възпитан (опитомен) индивид (част от обществото) и са го пратили да оцелява (работи за хляба си).

Така добре приспано, детето забравя детските си мисли, мечти и желания, забравя изводите, до които е достигало,  защото са му казвали, че е малко и не разбира.

С други думи, втълпили са МУ (ти), че няма смисъл да се бориш срещу системата, защото така или иначе няма да успее(Ш).

Животът ще ТЕ научи, че трябва да скланяш  глава - "наведена глава сабя не Я сече".

И детето е повярвало и се е превърнало в машина (БИОРОБОТ),  и е тръгнало по стъпките на родителите си. А обществото е възкликнало с облекчение:

"Крушата не пада по-далече от дървото."

Истината е, че ВСЕКИ може да стигне до там, докъдето се устреми.

За да продължи пътя си, трябва да ОТВОРИ  очите СИ, ума СИ, душата СИ, съзнанието и възприятията си.

И да се почувства СВОБОДЕН поне за 10 секунди, утре за  20 секунди, и така до ПЪРВИЯ СИ час, СВОБОДНИ!!

 Да приеме безкрая, СВЕТА (такъв, какъвто  Е)   да ГО осъзнае чрез своите приспани (потиснати) сетива, да скъса с ИНСТРУКЦИИТЕ на БЛИЗКИ("приятели", "роднини"), да се устреми в нищото, и когато Го ПОЧУВСТВА(Ш),  ще се появи,  НЕЩОТО (твоят ИСТИНСКИ ЖИВОТ, ЩЕ ВИДИШ  СОБСТВЕНИЯ СИ път, цел,  СВОЯТА  ИСТИНСКА   ЛЮБОВ).

КОИТО ТЕ ЧАКАТ да скъсаш ПЪПНАТА СИ ВРЪВ (и да СТАНЕШ "ГОЛЯМ", САМОСТОЯТЕЛЕН), ЕМОЦИОНАЛНО, МАТЕРИАЛНО, СВОБОДЕН, ще откриеш СЕБЕ СИ.

И ще заблестиш със СОБСТВЕНА СВЕТЛИНА, а НЕ с отражение.


Това се нарича ЕВОЛЮЦИЯ на индивида (личността), БОРБА с установените НОРМИ на МОРАЛ, които СПИРАТ развитието на ИНДИВИДА.

СВОБОДА на СЛОВОТО и ПЕЧАТА!

КОНСЕРВИ такива, не отворени, С ИЗТЕКЪЛ срок на ГОДНОСТ!

Не на ЦЕНЗУРАТА!

НАПЪН, УСИЛИЕ, СТРЕМЕЖ, ТЪРСЕНЕ, ИСТИНА, ТВОЯТ ЖИВОТ е ТОВА!

ОСЪЗНАЙТЕ ГО!

УСПЕХ!

 

 

 от БОГДАН Григоров... АЗ казах  ХАУ!

© Богдан Григоров All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Не прекъсвай врага си докато прави грешка. Прави се на пешка и изчакай удобния момент за да разбиеш главата му в студения цемент.
    ЗНаеш за какво говоря
  • Много смело напътствие. Дано всички имаме сили да го изпълним!
  • Тъй рече... и правилно го рече.
    Така и така вече някой цитира един от Великите, нека и аз да си дам приноса в полето. Друг един човек, осъзнаващ какво става, Хенри Mилър:
    "Ако от време на време срещаме страници с екплозивна сила, страници, които нараняват и оставят незаличими следи, изтръгват стонове, сълзи и проклятия, знайте, че идват от разгневен човек, чиято единствена защита са думите, а те винаги са по-силни от лъжливата и смазваща тежест на света, от всички средства за мъчение, измислени от стахливците, за да унищожат чудото на индивидуалността."
  • "И ще заблестиш със СОБСТВЕНА СВЕТЛИНА, А НЕ С ОТРАЖЕНИЕ"
    ..............................................................
    Пожелавам КЪСМЕТ! )
  • Раждаш се веднъж - от носител - и втори път - сам! Откриваш, че си свободен... и Сам!(каквото и да значи това) Радвам се, че те чета, Боги... Успех
Random works
: ??:??