May 10, 2023, 10:34 AM

1. Либералният нацизъм, глобалният фашизъм 

  Prose » Others
192 3 4
6 мин reading

Слушам някакво обсъждане по телевизията. Четирима титуловани, с доста беден език – шаблони, баналности, щампи – обсъждат светлото бъдеще на глобалното общество…

Лятно време има полза от подобни предавания. Мухите измират. Прелитат край екрана, заслушват се и вирват крачета от скука.

Но още е рано и затова аз се замислям…

За по-просто – да надникнем в елементарната уикипедия: „Фашизмът (от италиански: fascismo) е радикална, авторитарна и националистическа политическа идеология.“

Аха…

Ама чий плод е това отровно мислене? Ни звук. Ми – появил се в Италия, измислил го Мусолини…

Нима? А нацизмът? Пак там: „Националсоциализмът (на немски: Nationalsozialismus), също наричан и нацизъм, е  тоталитарна диктатура в държава, структурирана по националистически образец.

Но чия рожба са двете идеологии?

Мълчание. Защото трябва да се признае – и фашизмът, и нацизмът са разклонения на КАПИТАЛИЗМА. Опит за намиране на изход от логичната, исторически обоснована криза на строя.

Да – не се говори, но… Всеки исторически социално-икономически строй е идвал, разцъфтявал и отминавал.

Което чака и капитализма. Не утре. Нито вдругиден. Камо ли след седмица, година или поколение.

Но краят се усеща. Още ухае красиво. Като мърша…

Социализмът беше неуспешен опит за смяна на строя. Не успя по една основна причина – условията се променяха, човешкото остана. И хората наложиха личното уж в името на идеята за колективното.

Но – обърнете внимание! – социализмът искаше да замени капитализма, срещу това се изправиха фашизмът и нацизмът. В името на светлото бъдеще за капитализма и капиталистите.

Единствено глупостта на Хитлер и агресивността на японците принудиха Великобритания и САЩ да се изправят срещу своите…

Днес социализъм няма, комунизъм никога не е имало…

Но фашизмът и нацизмът са налице – някъде са даже държавна идеология…

А в замяна на дискредитираните идеологии се появяват други подобни промивки на мозъците. Странно за някои хора, но се оказа, че екологията също може да бъде използвана като предпазна мрежа за капитализма.

Създадена и развивана от психически болни човекомразци /приживе бащата на сегашния британски крал – принц Филип, бе заявил, че искал след смъртта си да се прероди във вирус и да унищожи повечето хора. А вие се чудите отде е ковидът…/, екологическата идеология изисква спиране на човешкия прогрес, връщане на човечеството назад в развитието и… Дори унищожаване на част от човечеството! Осъдените на смърт са между 5 и 7 милиарда. На новите човеконенавистници излишни им се струват всички, които не са „други“. Просто ненормалните са обявили война на нормалните…

Капиталистическите идеолози изкривиха и настроиха отровно либерализма. Свободата, лежаща в основата му, е превърната в робство за всички, които не са в групата сбърканяци.

Тук правя крачка назад във времето. Маркс и Енгелс са очаквали промяната на строя да започне от Германия. Спомнете си – силна промишленост, здрава организация – държавна и социални структури, първите пенсии…

Сетне в Русия избухва революция. И – либералите сред болшевиките не само налагат своето единомислие, но и заговорват за… ГЛОБАЛИЗЪМ! Целият свят под единна власт, единен контрол, единна икономика. Един народ – не етнически, а класово. Излишните класи – както смятат либералите-троцкисти, трябва да се унищожат…

Познато, нали?

Както и познатата основа. Цензура! Контрол! Ограничения! Една – единствена правилна мисъл…

И стигаме плавно до познатото наистина от Германия: „Еin Volk, ein Reich, ein Führer“…

Националсъциализъм! Пак германска идея.

База – една нация. И тя – над останалите. Богоизбран народ, както повече от двеста години са убедени американците…

Е, те са бели, черни, жълти, остатъци червенокожи… Но се определят като една нация, с една цел – власт над света!

Точно в духа на историческия човекомразец Игнаций Лойола: „Целта оправдава средствата“…

Средствата – цивилизацията, историята, човечеството…

Целта – власт! Власт да се получават и раздават пари.

Пари – основата на капитализма.

А най-добрите служители са тези, които господарят е здраво оковал. Днес – в информация за тях. И, разбира се – с възможността цялата гадост на тая информация да се превърне в официална доктрина и привлекателно мислене. В издигане на нищожествата нагоре във властта. Тогава низостта няма да е видима, няма да отблъсква, а ще е пример и цел.

Поради което навред бушуват парадите на победата – на гейове, лесбийки, транссбърканяци, умствено повредени…

Фашистите сковаваха хората в законите и насилието, нацистите обръщаха различните в жертви, либералите се готвят да разрушат системата – мислене, идея, труд…

Впрочем, все още либералите се пишат вярващи християни, най-вече протестанти. Има и католици, има и православни, нароиха се и сектантите…

Само дето либерализмът е откровено АНТИХРИСТИЯНСКИ!

Защото основата на вярата е убеждението, че Бог е създал човека. Създал го е мъж и жена – твърди се в Библията. За други отсенки и някакви повреди няма споменато, освен забраната „С мъжко да не лягаш като с женско“.

Обаче – либералите твъ Ирдят, че може да си всякакъв. Човекът, врякат те, се самооформя. Роден мъж, става по мислене жена…

Къде отиде ролята на Бог и изпълнението на предназначението човешко според Божественото начало?

Значи либерализмът е откровено противопоставяне на Бога? Опит да се промени Божието намерение?

Което, всъщност, си е чист сатанизъм – намеса на друга сила в Божествените дела…

Дали либералите се замислят – доколкото са вярващи християни – по този проблем?

Или – като всички сатанисти – прикриват истината и се крият в сянката на Дявола?

То – ако прочете човек сериозно Светите книги, ще се замисли: колко от ставащото край и в нас отговаря на тях?

А за противоречията на либералните слова и дела…

И – обърнете внимание! – всички тези издънки на капитализма са противници на различията, на развитието, на личността и свободата…

Което започва с пропагандата, заместила информацията.

Но това е друга тема. Следващата. Ако, разбира се, либералите не забранят малката доза мисъл тук…

 

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Щях да напиша: Пътят към ада... Но си помислих какъв път? Всичко се отрича, изкривява, преиначава... И ето ти ад, приживе.
  • Благодаря, Дочке, Георги!
  • Даа. Историята се върти по спирала и се повтаря, но в по -изчанчен вариант.Нищожествата изплуват нагоре; мислещите - под възбрана.
  • Тук има доста за размисъл, ако не те мързи да мислиш, де...
    Поздравявам те.
Random works
: ??:??