Oct 11, 2010, 4:45 PM

* * * 

  Prose » Others
717 0 1

 Когато говорим за любов, винаги в съзнанието ни изникват двама млади влюбени, но това не винаги е така, защото любовта винаги никне там, където не я сееш и затова тя носи толкова изненади със себе си.

 Любовта към семейството е най-искрената и свята любов, която можем да получим за целия си живот, тя е незаменима и вечна.

 Любовта на приятелите е нещо преходно, защото колкото и лесно можеш да я спечелиш, толкова и лесно можеш да я загубиш, освен ако не сте си доказали един пред друг колко сте си верни и държите на другия.

 Любовта към храната и хубавите напитки  е нещо, което за всеки е строго индивидуално, но общовалидно е, че всеки иска да опита от всичко и сам да се убеди в това, кое е достойно за него и кое не.

 Любовта към самите нас е хубаво чувство, защото е признак за себеуважение, но с нея не бива да се прекалява, както и с всички останали любови, защото и прекаленото сладко може да загорчи.

 Обичайте се и бъдете поне веднъж обичани в живота си истински и силно!

© Силвия Драгнева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • A любовта към нашия Създател? Бог е Любов и от там произтичат всички останали любови... Хубаво е, че те вълнува тази тема, а тя е небятна като космоса...
Random works
: ??:??