Jan 31, 2024, 10:28 AM

Абе,, що не мижа?! 

  Prose » Others
173 1 7
10 мин reading

И ще съм ако не щастлив, поне доволен…

Ми, то – все забелязвам това и онова. Че даже и неправилно тълкувам…

А нещата са простички…

Казват, че Талейран една вечер пирувал с приятели. И чули викове навън: „Ура! Победихме…

Талейран вдигнал чаша: „Победихме, наздраве“…

Попитали го – кои са тези „ние“. А Талейран отговорил: „Утре ще разбера…“

Така че – като Юрая Хийп. Винаги с очертаващите се победители.

Както българските власти през 1915 година и през 1941 година.

Както и сега…

хххх

Президентът не отиде, клетвата се проведе. КС е вече почти правилен…

Корабът потъва нормално, вода има за всички…

хххх

Посочиха нов съдия за ЕСПЧ. Правилна жена – години наред държала на бюрото си снимката на ББ…

А досега съдия бил някакъв си подставен адвокат, чуждестранен агент по американски мерки. Соросоид, марионетка в Хелзинкската групировка…

хххх

Далаверата с „Чаталджа“ е безинтересна. Мошениците – гей и евреин, си я карат по правилата. Техните правила.

И нормалните хора разбираме – взели къща за някаква дребна сума, после я препродават за няколко пъти по-скъпо. На продавачката.

Тоест, разменят си портфейла с подкупа. За пред хората. А купувачката избива подкупа от винетки…

Интересното е друго – третият явно се засегнал. Двамата ударили кьоравото, а той само чукал на парапета…

И ги натопил…

Сега интересното е – кой ще го ритне в отговор…

Плюс отговор на въпроса, подминаван и от медии, и от обществото. Кой е другият участник в аферата, за чиито пари спорят американеца и Асена? И как така всички сделки на пишман финансовия министър завършват все с дела за измами?

хххх

В президентството кипят далавери, каза един политикан.

Първи въпрос на българина – КОЙ го казва?

Аааа, тоя ли?

И повечето подминават темата. Макар нещо да насмърдява откъм президентството, ама за морал да говори Пеевски…

Впрочем, тоя става все по-агресивен и нагъл. Изглежда смята, че така ще се хареса на турците.

Каито са мирни и послушни хора – ако не са подведени и подбудени.

Обаче… Забелязахте ли – ДОРИ Данчо Ментата се поотдръпна от него…

Май Доган пусна мюрето. И му се ще да се отърве от почетния член на клуб „Магнитски“…

Тъъъънко…

хххх

В един угасващ вестник – водещ материал. Как „влиятелни еврофактори“ искали сапунджията Денков за външен министър.

Не – може, може… Имаше външна комисарка – ярко корумпирана, наложи се учтиво да я отстранят,имаше външен комисар – алкохолик, дрънкащ глупости и пускащ ръце под полите на кметиците, сега…

Още по-възможно е „фактори“ да имат планове. Нали подобни създадоха, регулират и ръководят сглобката…

А и колко типично за либералната демокраци е това – някакви „фактори“ обсъждат, решават и избират от името на тълпата…

Само дето и аз смятам – наивен, инфантилен, некадърен опит на сапунджията да се разпени…

Елементарна самореклама на нищожеството...

И барабар Денков с атовете…

хххх

Нов опит за тарикатлък. Поставяне на перки в морето.

Аз съм лаик – значи наравно мога да спора със „спецовете“ от всякакви „институти“ за изследване на демокрацията.

Първо – птиците. Второ – рибите.

Да обяснявам ли защо? Идете до перките по брега и ще разберете.

Трето – перките щели да са закотвени в морето. Какви слаломисти трябва да са моряците, а…

Отделно – на 20 километра навътре кква е дълбочината? Колко дълга трябва да е котвената верига? Колко ще струва?

И насреща – колко ток ще получим? На каква цена? Реална цена?

Изобщо – поредна далавера. Да се вземат едни пари. А после – по

хххх

Сещате ли се как в Давос Зеленски обяви – не желаел да се срещне с китайския премиер, защото не е по ранга му?!

Само дето западните медии проверили дребната случка и установиха: поканата за среща била от страна на нацистите, а китайците я отхвърлили. И веднага украинците се юрнали да разказват така, както им се иска да е…

хххх

Суворов е казал: „Веднъж – случайност, втори път – случайност, трети път – Боже, опази! – навик…“

Преди трийсетина години украинските зенитчици свалиха израелски пътнически самолет. Преди десет години – малайзийския. Сега – руския ИЛ-76 сукраински пленници…

Да, опитаха се да замажат и сега. При това нагло. Шест часа /6 часа!/ украинските медии гърмяха победно – свалили руски самолет! Раздаваха похвали, виеха фанфари…

И притихнаха…

Смениха насоката. Видите ли, самолетът бил с ракети, героичните зенитчици го гръмнали…

Само дето се появиха записи от падането и останките. Сега всеки носи телефон, дори руските селяни. И се вижда – самолет, разпадане във въздуха, частите по снега…

Само една ракета С-300 да е имало – какъв взрив…

Има няколко версии. Типично украинската – едни висши нацисти са провокирали други висши нацисти. И ги подхлъзват с това.

А може би желанието е било да свалят самолета с надеждата, че в него има руски генерали. Придружаващи пленниците…

Твърде вероятно е друго. Сещате ли се как нацистите удариха по военнопленнически лагер? В който бяха събрани украинци, отказващи да се върнаг? Няма как да ги въодушевят да мрат – поне да ги наплашат…

Стлет с комплексите „Пейтрийт“ само американци и англичани. Насочват ги специалисти – американци и англичани. Наблюдатели са специалистите от АУАКС, летящ над западните украински граници.

Версията – опит да се доразпали войната. И – удар по руснаците…

Които дремят на бойното поле на пропагандата. Досега трябваше да са вдигнали шум по медиите НА ЗАПАД. Как – те ще измислят. Не може западняците да пропагандират своето на руски, а другите да си мълчат.

Да извадят списъците на убитите – имена, чин, възрст, местожителство.

Да пуснат доказателствата – кой откъде и как е стрелял. Може, в света на интернета всичко може да се намери.

Замълчаха за обстрела на пазара в Донецк. А със сигурност имат данните кой е стрелял, по чии данни и заповеди…

Мълчанието е вредно. Дава възможност на Юрая Хийповете да лъжат и мажат…

Но… Дали е грешка, дали е провокация – ще се разбере. Само дето няма да помним. Което е и целта…

Впрочем, западните медии /подчертавам!/ вече неправилно обсъждат – самолетът е свален с „Пейтрийт“, стрелците са били англо-френски екип…

Нима се учудвате?

„хххх

В Дрезден има паметник на жертвите от англо-американските бомбардировки през 1945 година. 150 000 жени, деца, ранени в болниците. В града действащи военни е нямало. Обаче – попадал в руската зона след войната. И фактически ударът е срещу съветските власти…

Когато обединиха Германия – абсолютно незаконно, ама демократично – едната нула от надписа изчезна. Останали някакви си 15 000 убити невинни…

Сега ремонтът на историята продължава. Изпратени работници изтрили надписа върху гранита. Има някакъв паметник, неизвестно кому и защо…

Скоро ще се появи надпис. Как съветските самолети разрушавали и убивали Дрезден…

Нова история…

За новия Юрая Хийп…

хххх

Основавайки се та част 1, параграф 10, член 3 от Конституцията на САЩ, позволяващ на отселните щати сами да се погрижат за самоотбраната си при невъзможност федералното правителство да ги защити, губрнаторът на Тексас Грег Абът обявил щата в състояние на война.

Засега става дума за война срещу мигрантите. Властите поставят огради, но федералните органи забраняват това и дори разрушават преградите – според решение на Върховния съд /5 на 4 гласа/.

Така на практика войната е обявена СРЕЩУ САЩ…

Още повече, че Байдън даде ултиматум – за 24 часа Тексас да се подчини.

Дребната подробност е, че щатът е единственият, който е бил независима държава цели 9 години след отцепването си от Мексико и това му дава определено самочувствие.

Още повече, че Тексас е най-големият щат след Аляска, истински нфтен извор, с разрешено притежаване на огнестрелно оръжие без контрол / 30 000 леки картечници, отделно право на самозащита след залез и т.н./. Щатът има собствена армия /с ВВС/, а в него е разположено и ядрено оръжие.

А тексасци отдавна имат желание да се отделят – през последните 40години тозипроцент варира между 42 и 80…

Тексас е щат на консерватори-републиканци. А  идат избори…

хххх

След като новите лесбийки опитаха да наложат сатанизирането на нормалния бял хетеросексуален мъж, двете убийци аха да подронят пясъчната конструкция…

Поради което в пропагандата се включиха педалите. И опитаха да вкарат в престъплението двама мъже. Нормални мъже – единият познавал /библейски/ дъщерята, другия разговарял с майката…

Нищо общо с престъпното деяние, ама…

Да се говори и за мъже – щото иначе нещата стават прекалено ясни и отвратителни…

хххх

Лазластват де протестите в Европа – Германия, Франция, Белгия, Италия…

Даже родните медии са приндени да съобщават през зъби…

хххх

Срещнали се Байдън, Макрон и Шолц.

Байдън се оплаква: „При мен – бунт в Тексас, искат да правят Тексаска народна република“.

Макрон: „При мен протести, „жълтите жилетки“ пак се вдигнаха…“

Шолц: „ При мен протестират фермерите, жепейците, останалите работници… Какво да правим?“.

Байдън: „ Как какво? Ще помагаме на Украйна“…

хххх

Казах „родните медии“ / колко родни и чии са – друг въпрос!/, та се сетих.

Началото на май, 1945 година. Мъж влиза в църквата с радиопарат под мишница. На учудения свещеник обяснява: „Нося го да се изповяда – напоследък много лъже…“

Защо ли се сетих…

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??