Dec 24, 2008, 8:45 AM

Ах, този дядо Коледа, ало... 

  Prose » Humoristic
1730 0 20
2 мин reading
 

Ало, Сийче! Знам, че на галено ти викаме Джозефин, ама сега нямам време. Искам да те питам нещо, преди празниците ли да се разведа с тоя моя или след? Е, как защо? Чакай да ти разправям. Аз нали съм омъжена почти от ранно детство за него и всяка година пиша писмо на дядо Коледа какво искам да ми подари. Мъжът ми винаги го изпраща по пощата и така. Аз нямам време, трябва да се обадя на мама да й кажа какво да ми сготви, да й обясня, с теб да се чуем, после сериала ми започва и то кога? Не ми остава време за нищо.

Тази година моя ме пита: „Какво да ти купя за годишнината от сватбата?" И аз веднага му поръчах пръстен с диаманти. А той: "О, не може, икономическа криза има!" Така ли?! Написах си аз писмото до дядо Коледа, при него поне е безплатно. Имах една тетрадка от десет листа и като се развихрих. „Не можело така! - ми вика моя - Ако всички си поръчват като теб, горкият старец!" Добре, от десет листа остана само един. Аз да не съм някоя, нали знаеш, че съм много добра?  Но едно не мога да разбера, защо като го връчих на моя, той пребледня? А кажи ми, като че ли той ще ги купува?

Честно да ти кажа, ако беше по-млад вълшебният старец, щях да се разведа без да му мисля и да се омъжа за него. Веднага щях да го накарам да се преместим на Хаваите. Е, как що, ма Сийче?! Па по-топло е, знаеш че съм зиморничава. Защо ще го вкарвам в преразход, парно да плаща милия. Следиш ли ми мисълта, икономическа криза има? Абе моя да не ме лъже, за тая криза? Тоя път няма да се лакирам след сериала, а ще гледам новините. Та до къде бях стигнала, а да? Няма да храня елени аз и да се разкарвам с шейни. Не може ли с джетче да разкарва подаръците?! О, аз ще му намаля работното време. Има пощи за тази цел, айде моля ти се, ще ми се разкарва той от комин на комин. Аз няма после тея сажди да пера, я.

Ех, размечтах се! Нали на Коледа стават чудеса. И трябва да внимаваме какво си пожелаваме. Абе, дядо Коледа има ли син?! Айде, затварям, вече знам какво да си пожелая! Ще пиша писма аз, като че ли не мога лично да му казвам какво ми трябва. И без това сме в криза, колко марки и пликове ще спестя. Абе за всичко трябва да мисля. И после ще настане такъв живот, че само си викам... Нищо не викам, казвам ти че само си викам „Дано!" Айде да приключваме, че... Какво си си поръчала?! Е, как три неща бе, Сийче?! Намали ги поне на едно, аз как ги намалих?! Айде, чао!

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Анетче, донесе ми това, което не се купува с пари - много радостни мигове с най-любимите ми хора! Това ме кара да се чувствам щастлива. Пръстени имам и не ги нося. Вече съм ги разпределила на кого да ги дам.

  • В крайна сметка, донесе ли ти Дядо Коледа пръстен с диаманти?
  • Искам си записа!!! А ти си много сладка, Радослава!!!
  • Ей това го слушах на живо! Имам и запис, много забавно беше! И аз се радвам, че се запознахме! Много позитивен и готин човек си!
  • Скъпи мои, аз обожавам тези празници и си изкарах приказно! И на Коледа и на Нова година си пожелах да съм с най-любимите ми хора и желанието ми се сбъдна. Въпреки, че имаше уговорки децата ми да са на друго място или след полунощ да са по дискотеки, се оказа, че у дома е най-хубаво! А на първи освен семейството ми, къщата се напълни с приятели на децата и мои. Какъв по-хубав подарък от пълна с веселие къща?! Пожелавам ви през новата година да получите всичко, което не се купува с пари, а това са любовта, уважението, приятелството!!!
    Йосифова, защо не ми написа писмо, щях да ти купя такива чехлички, с които направо да летиш. За деня на влюбените, не е удобно, но за осми март кой не ти купи, па те на!!! Размера за теб има ли значение?!
  • Ало, Лажова, ти май си прибарала Дедото с всичките му синове и си се покрила Сакън, да не споделиш с приятелки. А пък ми се кълнеше в любов в София. Едно Честито не може човек да ти каже за Новата година Е, хайде, много ти здраве от мен и целувки (нали съм добричка) Обаче имам да ти разправям едни работи дето ми се случиха, шъ ти се пукне сърцето от кеф Ама, докат не ми звъннеш на Джи Си Ме -то нищо няма да научиш. Хайде, сполай ти (Иии, ама очите ми все в червените ти чехлички са. що не вземеш да ми ги подариш, а?)
  • Честита Нова година, Светле! Дано си получила мечтания подарък от Дядо Коледа! Разбра ли вече дали има син? Стопляш сърцата! Целувки! Много късмет и любов през Новата 2009!
  • Щастлива Нова година ви желая от сърце!!!
  • Лажова, Лажова, правилно си се ориентирала ти към Дядо Коледа, а аз в тая световна криза са наредих с оня Санта Клаус, ма ша разправям друг път .
    Весели празници, Светлинка! Много късмет и много смях през следващата година!
  • Светле, Светле... Аз за Левски исках да се женя ти за Дядо Коледа Много, ама много весели празници ти желая!!!
  • Прегръщам теее!!!
    Голям подарък и за Новата година да получиш!
  • Синът на дядо Коледа е у нас, под олекотената завивка. Само 1 сламка съм му дала, за да си поема въздух от време на време.
    Така, че... не се притеснявай за него и не си точи ноктите и зъбите... Изгризан е до кокал...
    А теб те прегръщам и ти желая все така да бъдеш хит вътре и вън от сайта!
  • Весела Коледа на целия сайт!!! Ей, хора разбирате ли, че ви обожавам!!! Каквото си пожелаете да ви се сбъдне, аз казах, вярвайте ми, въпреки фамилията!!!
  • Ало, Лажова! Така и така си се заела със случая, би ли разузнала за евентуални племенници на Дядо Коледа?

    Честита Коледа!
  • То не знам, ама май като лапнеш телефоня...Ама си чудо, за какво ти е друго?! Кризааа!!!

    Весела коледа, Сийче! Опала...Светле!
  • Ало, Лажова, ти защо не питаш за двама сина, бе душо... Айде, ако случайно няма синове, ще се обичаме сами. Знайш ли кво е хубаво. Заставаш пред огледалото и викаш: Е, царица съм... юбава съм... права е Весито!

    Целувки и Весела Коледа! С обич!
  • Ех, и мен размечта, Светле!
    Весели празници!
  • Ало, Лажова! Ако не се получи с дядо Коледа, ще ти дам мейл адреса на мъж ми. Той сега е в Акапулко, не е много далеч от Хаваите. Драсни му два-три реда, ама поръчай нещо и за мен! Знаеш, нали? Около два килограма диаманти.

    п.п. Весела Коледа и здраве на всички! Аз си имам диамантче, то сега работи и е далече от мен.
  • Ако решиш и с дядо Коледа на топло не отидеш,
    Ариел ще взема да ти подаря,
    та от дрехи саждите му да изпираш!
    Айде, нека са весели празниците ти, Светланчик*!
    И... знам, че стават чудеса!
  • Дали дядо Коледа има син... или червен... тези дни ще разберем...
    Поразсмя ме.
    Светла Коледа!!!
Random works
: ??:??