Nov 17, 2008, 7:23 AM

Ало, скъпи... 

  Prose » Humoristic
3189 1 49
3 мин reading

 

- Ало, скъпи, след работа веднага ли се прибираш? Да напазаруваш, ей, да не забравиш, че  ще имаме... Как нощно дежурство, не, не си ми казал?! Спешно... и къде? В НДК-а?! Абе казаха ми, че напоследък много често те виждат около НДК с една блондинка, да не е... А заподозряна, така ли? Ей, ти да не ме лъжеш нещо, нали си регулировчик. Заместваш?! А на детето нали обеща на родителска да отидеш?! Как кое, нашето? Вики, точно така. Защо камионче ще й купуваш, тя е момиченце? Какъв четвърти, седми клас е! Довечера ще ни идват гости, къде си прибрал ракията? Порязал си се? Външно и вътрешно, да не получиш инфекция?! Цялата?! Много ли се поряза? На малкия пръст? Браво... и една бутилка?! Ако беше си порязал крака... яко щяхме да закъсаме с финансите, заради твоята дезинфекция. На майка обади ли се да й честитиш? Какъв осми март бе, зима е, има рожден ден жената. Абе как миналата година й е бил през лятото. Ти да не си се порязал пак? Лошо й е станало като те е чула? Често ще й звъниш? Да не си посмял, ще я умориш! Какво? Не си могъл да й познаеш гласа? Ти нали й звъниш всеки ден, та...Много дрезгав, да не се е...Абе ти луд ли си, майка не пие. И си я напсу... Как, така й се пада? Права е, ти ми съсипа живота. Нали обеща да ме направиш щастлива? Има време, така ли? Как само от десет години сме женени? Ти изобщо... А най-хубавото тепърва предстои, аха?! Колко години трябва да чакам?  Букет си искал да ми купиш, но до сутринта ще увехне. Букет без повод, да не си нещо... Свикнала съм с твойте номера, нали на миналия осми март се прибра на сутринта с увехнали цветя. А, добре, че не са били изкуствени, така ли? И на това да съм благодарна. Не си ме забравил все пак, а празнува с колежките, нали? А аз цяла вечер те чаках сама у дома. Задължително било, да бе! Моля ти се, не ме баламосвай, Иване! Каква Латинка, аз съм... Не си Иван?! Е, хубава работа, аз с кого говоря половин час... Затвори. Мале, коя ли женичка се мъчи с тоя? Простак! Регулировчик?! То сега има ли?! Абе аз трябва да проверя дали работи моя. Чакай да му звънна. Ей време не ми остава да сготвя от тези телефони. Трети съпруг и все трябва да ги подсещаш. Няма мъже, това си е. Тя Петрова май ще излезе права, че от двайсет години живее с един. Свикнала му е сигурно на номера. А аз... ето какви грешки с тия номера стават. Как са живяли на времето без телефони, сигурно само с един съпруг и това си е. Добър, лош, какъвто ти се падне. А сега, хем ги контролираш през пет минути, хем пак недоволни. Ще ми вика моя: Престани да ми звъниш, не мога да работя! Тогава защо говори с часове с мен? Само не работи, лъже ме нещо. И за тая русата сега ще го питам. Продаде некакъв имот и сега парите при нея ще отидат. Аз защо се омъжих за него? Къде изчезна любовта? Сега ще проверя. Той ще види. Абе Петрова щом го държи толкова дълго нейния... Може пък да е... Дали да не му звънна. Чакай да не объркам номера и да се изложа, че пак трябва да търся кой да ми плаща телефона, па аз бая си говоря. Петров дали си продаде вилата?! Аз искам мъж, който да ме обича, романтика искам и да ми плаща сметките. А моя само защо не си сготвила, изпра ли ми ризата. Някакви такива въпроси, дето да ти се отще... Бе няма да ме приласкае. То и предните двама бяха същите. Само за ядене и за чистене, друго не знаеха. А какви мъже дават по филмите. Веднъж не чух нещо подобно. Само се прегръщат и целуват. Докато изгледам филмите, да звънна два-три пъти да го посетя да не забрави да напазарува и то... денят минал. Ето сега ще му звъня да плати кабелната, че какво ще правя без нея се чудя. Тая романтика по телевизията ме крепи мене иначе с тоя моя съм за никъде. Давай да му се обаждам, но първо ще го питам да си каже трите имена, че да не стане пак някоя грешка та да  се ядосвам. После защо правя такива големи сметки? Еми стават такива обърквания, аз какво съм виновна, нали работи. Ало... пак ми отиде половин час, е кое по-напред, кое, после недоволен. Все на мен ще се случи. Толкова съм добра. За всичко само аз мисля. Живот.

 

 

 

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Прегръдка и за теб, Галина! Ало, Ани, голяма мъка с тея телефони. Ало, чуваш ли ме? Ще ти пратя Рангел, аз не мога да дойда, щото чакам едно обаждане, международно така да се каже. Свекърчо от село де. Да му обясня кога да заколи прасето, та няма как. Ало, ало, айде чао. Прекъсна, ега ги у телефоните. Радослава, много ти благодаря! Герда, без нея...направо не се виждам. Аз като изключа телевизора и си се оглеждам в него.
  • добре че е телевизията...

  • Е невероятно е! Посмях се от сърце!
  • Ех, Латинче, Латинче, какви телефонни недоразумения само стават...

    Прегръщам те и Рангел прегръщам! И другия път и двамата на родителска среща.
  • Прекрасна си
    Липсваха ми разказите ти!
    На един дъх ги четох!
    Сега пише коментари след прочита,защото са ми като дозичка
    Прегръщам те!!!
  • Ах, как имах нужда от теб, сиреч от Щастлив край!!!
  • Марги, златото много отваря! Много ще ти отива! Аз ще си сложа два предни златни и един сребърен кътник, а кучешките ще ги обсипя с диаманти и ще се смея.Танче, така коремните ви мускули ще заякнат. Какви тела ще направите, просто мечта!!!
  • Абе вие с коментарите цял роман сътворихте!!!
    Питате ли нас, четящите че ни заболяха коремите!
    Прегръщам ви с много, много обич!
  • И аз ще си сложа ЗЛАТЕН зъб!!!Като се смея през глава да ми БЛЕЩИ и да ме забелязват!Върнах се да прочета пак,пък то тук пада голям смях.Ама без ЗЛАТЕН зъб-кофти...
    Много те обичам бе Лажова!
  • Много се радвам, че успяхме! Хубав ден и на теб, Златна!!!
  • svetlanal (Светлана Лажова)и andrina_mark (Павлина Джарова), този път наистина ме разсмяхте! Ха-ха-ха!
    Щастлив уикенд, момичета!
  • MMS: Мамо, Много си Сладка!!! С новите зъбета си като холивудска звезда! Преди беше като паднала звезда, щото като падна пред блока ти се изпотрошиха зъбките. Само едно не мога да разбера, защо като си ме кръстила Латинка все ми викаш злато мое. Аз не съм ли от татко?! Ти затова ли искаш златен зъб, та да ти напомня на мен? Ех, мамо, мамо, колко си ми сладка! Ем ем есчето ми то!!!
  • SMS: "Леле, дъще, леле, как можах баш Латинка да та кръстя!!! И нема да са плашиш, само заради това хукнах да си посипвам главата с пепел... Пиша ти SMS, щото ми е трудно да говоря, а и думите некъде ми се позагубиха около ботокса, силикона и металокерамиката. Я да те питам, дали не сгреших като не си сложих поне един златен зъб? A? И карай Рангел да повтаря!!! Ама всичко, което му казваш, до запетайките! А за орхидеите не се притеснявай. Некои сортове са с големи семки и често ги бъркат с тиквените, ма не стават за ядене... Та, много се гордея с теб, дъще, да знаеш! Целувам те, мама Пепина!"
  • Ало, с кого говоря? С кого?! То пак сама ще си говоря, но поне не си отговарям и си се разбирам. То мами почна да фъфли от силикони, ботокси и металокерамики, та с нея ми отива един час. Звъни ми оня ден и ми вика: "Заси". Викам: Имате грешка, а тя: "Аз съм бе, маме." Искала да каже "здрасти". Мъжът ми и той...Аз му говоря половин час, той само "да, да" и като го накарам да повтори какво съм казала, а не другото дето си го помислихте, той: "Е, то сега...много ще продължи разговора. Нали после аз плащам сметките." Лъже, на нас разговорите са ни безплатни. Магдаленче, то Дара е виновна за всичко! Латинке-Златна,схванах, защото съм схваната. Лека нощ! Знакът е - шест пръста, по три и в двете ръце. Даро, те до къде ме докара! Само ми звъниш и аз понеже съм лекомислена, вместо да си питам, както е според инструкцията, направо "Ало"...и отиде един час. Ако взема да питам и с кого...два часа не ми мърдат. Между другото на мен ми продадоха телефона без инструкция за ползване. Аз затова не знам какво да кажа първо. Комисията за защита на портиери...потребителите, не си гледа работата. Витания, защо моите орхидеи са с тиквени семки, не мога да си обясня? Това български сорт ли е ми кажи, понеже разбираш? И да ти кажа, аз откакто си извадих три греди от лявото око, започнах да стоя вила. Павлина, лошата новина е, че няма лечение на това заболяване, съжалявам. Феичке, усмивки за теб! Пада, става, тресе се! Пробвах, това е кючек, а тук става въпрос за сериозни неща, ало!
  • Уважаеми vitaniya (Витания ), чувство за хумор имам, но явно е, че моето противоречи с вашето! Аз ви приемам с вашите различия. Защо вие не можете да ме приемете с моите?
  • дами и господа, коментиращи и четящи, тъй като Джарова обездумя, понеже , обаче, защото демокрацията все пак изисква да се спазват принципите й .... Та, възползвайки се от " обездумяването, на иначе сладодумната Поли" ще да отговоря аз

    липсват ми някой технически възможности в сайта, а именно емотикони - в тази връзка , апел към админа - няма ли начин да има повечко емотикончета за коментарите - сега например е необходимо едно такова, което се шляпа в челото, пада, драматично става, залюлява се, втрещено и неразбиращо се оттегля, защото не разбира, ма наистина не разбира за кво иде реч.
    Та

    Уважаема госпожо Златна, явно наистина ви куца чувството за хумор или демонстрирате неадекватно такова. Защото ако думите на Светлана Лажова наистина възприемаме като хумор, във Вашите такъв - ми .. сори .. ма няма. Хич го няма!!!

    И Поли, моля те, не си посипвай глават с пепел, видно все по-често ще се налага ... Рискуваме да се превърнем в египетска пирамида

  • Обездумях!!!! Отивам да си лекувам чувството за хумор! И да си посипя главата с пепел...
  • "Моля ви измислете знак "Забранено за хора без чувство за хумор!"

    andrina_mark (Павлина Джарова),ако думите на svetlanal (Светлана Лажова)са чувство за хумор, тогава защо моите думи ги приехте сериозно и толкова много ви притесниха, че чак стигнахге до апел към админите?
    Лека вечер и на вас!
  • Алооу, Джарова, ай сега, да не обиждаш хората и да не слагаш ( мноо моля, къде се намирате, демокраТията отдавна е факт, кви са тези прегради, къф е тоя ценз) интелектуални, чувствосмешни и смешночувствени способности като изискване към коментиращиете... И защо нива, това е поле, Джарова, поле. Тикви садим, тикви берем, и викаме - ей, на, я глеите сега кви орхидеи сме завъдили... ма то не орхидеи, а тикви ...Иначе, онова си го моем, като ни се изкриви макарона да го праим на бинокъл и да вадим от чуждите очи треските, само що то не виждаме гредите в наш`то, Джарова, не за друго ...

    ма то..бе Земя яка, носи! носи и реве, ма носи!!!
    Та админа .. не слушай Джарова, тя не разбира от хумор, и не може да отговаря адекватно ... на неадекватностите
    то и я така

  • Божкееееее!!!! Аз ли се криво молих, Ти ли ме криво разбра???!
    Ега я у тая крива нива, ега!!!
    заради ей те това:

    LATINKA-ZLATNA (Латинка-Златна) : "svetlanal (Светлана Лажова),ти и виждаш, и чуваш ...." и т.н. и т.н.

    Предложение към Админа: Моля ви, измислете знак "Забранено за хора без чувство за хумор!"
  • svetlanal (Светлана Лажова) 20-11-2008г. 13:40
    "Ано, можеше нежно да ми кажеш "кученце", защо кучко, защо? Аз съм толкова чувствителна! Но нищо, това го преглътнах, но П.П. да ме наречеш пред хората, това няма да ти го простя! Как ще ме наричаш патка с патка, кой ти дава това право?!"

    svetlanal (Светлана Лажова),ти и виждаш, и чуваш само това, което си въобразяваш! Думата "кучко", която си вмъкнала в отговора си на коментара на Anita765 (Ани Монева) не е ли направено нарочно, с цел да я засегнеш, да я нараниш? Защото е обръщение, а не е неутрално съществително.
    В "Ало, скъпи...", лирическият ти доста се е забавлявал с лирическата ти. Какво й е виновен той, че тя не знае как да разговаря по телефон? След като се каже "Ало", следващият израз е да се пита с кого говориш.
    Съгласна съм с думите ти:"Пер, то твоят коментар стана по-хубав фейлетон от моя!!!"

    Ало,svetlanal (Светлана Лажова), лека вечер!


  • ех........тук съм и аз...
    и да знаеш...този път Дарчето ме доведе...с много обич за вас...
  • Альо, Дароу, ти ли си ма?! Альо, нещо ми прекъсва...Ау, какъв хубав мъжки глас! Е, те така стават скандалите. И изневерите. Ало...От къде го извадих тоя нежен глас?! Бейби ти ли си?! Повтарям. Ало... Те сега стана заварката. Ало, ало такси...Ало търсят се две места...Ще те скъсам душа!!! Жена, ти ли си?! Нещо преплитане има по трасето...скъпи...мой...наш, така да се каже...
  • Не е истина!!! Вчера си харесах същите ботушки, само че черни. Ще се обзаведа аз със тези, които ми препоръчваш. Благодаря ти, Кадир!!!
  • Господин Михаил и аз по едно време бях изтрещела и му намерих цаката. Все ме питаха: На колко са години твоите момчета? Па в кой клас са? И аз се обърквах и... Единият е на три, другият на седем. Значи общо...отговарях: На десет. Така им смятах и в кой клас са. Единият в първи, другият в пети, значи са в шести. Все ме питаха дали са близнаци, отговарях с "да". И така! Ало, Кадир! Ако знаеш вчера каква хубавица видях, само за снимка! Остави това, кажи ми какъв цвят ботуши да си купя, за да ми отиват на очите. О, оставям те, заради любимия ми президент. Толкова го обичам, че направо ще го изям. Жоре, Джордж, ало, намажи ми филийката! Ало, Кадир, чао до после!
  • " А на детето нали обеща на родителска да отидеш?! Как кое, нашето? Вики, точно така. Защо камионче ще й купуваш, тя е момиченце?"
    Моят баща така и не запомни на колко години съм.
    Рядко ми се случва да се смея гласно, когато чета нещо, като сега.
  • Йосифова, щом сме на едно мнение, нека бъде твойто! Ани, само да посмееш да си помислиш друго. Няма да ти проговоря цели пет минути! Ако издържа. Ради, трима са за сега. Има време за още. Дано! Марги, дай ми номера му, да си поговорим поне, ако не друго.
  • Ама къде все ги намираш някакви...Че и ще му звъниш.Той не е телевизор,романтика да търсиш,ама ха!
    пп.имам един познат левент,ама не е Пища Куфнагел...
  • Ти голяма джънгъртия си завъртяла. И само с трима мъже? Не е за вярване.
  • Ама верно си добра. Аз не, че съм си помислила друго, де
  • Ама, мнооогу си добра, да знаеш
  • Ано, можеше нежно да ми кажеш "кученце", защо кучко, защо? Аз съм толкова чувствителна! Но нищо, това го преглътнах, но П.П. да ме наречеш пред хората, това няма да ти го простя! Как ще ме наричаш патка с патка, кой ти дава това право?! Ще ме обижда тя, ама ха! Не стига, че...ама айде да не си отварям устата. Анита, още веднъж ако звъннеш, ще му извадя очичките, така да знаеш! Незабравки ще й купува, блондинка с блондинките, такава! Ласка, вече има и то по-добри от мен и то доста. Заразна съм. Нели, примоция се казва, а не промоция, разбра ли! Оправи си правописа! Айде сега си включи джисиема да ти го кажа лично в окото, за да не се излагаме пред хората! Йосифова, давай номера му, едвам ме нави! Не го правя, за да ме почерпиш с бейлиз, а защото съм добра. Петя, нещо объркване по трасето се е получило и глей какви бели! Павлина, изненада ме приятно, мами! Като ти го пратя за цял месец, няма да ти трябва Гинко, на пружинка ще станеш, Веси. Хайде и си затопляйте крайниците взаимно, да не настинете, че идва зима, а лекарствата са скъпи. Ние с него цял живот от лекарства спестявахме, всяка нощ, всяка нощ. Лесно ли ми е?!
  • Лъжовна...Кой беше мъжът ти последно?
    А да бе...оня дето го бях приютила за почивка малко
    Да! Да!Сетих се след като си изпих Гинкобилобата
  • Ало, Лажова, да ти кажа само, че си абсолютно чудо!!! Не перфектна буря, ураган Ф5 си от всекъде! Така ме завихри с тази телефонна грешка, че и аз прописах "телефонни разговори"... Прегръщам те, фурийо неповторима!!!
  • Случват се честичко телефонни грешки Интересно и сполучливо...
  • Ало, Лажова, ти и за ЕГН-то питай, че се случват и еднакви имена Ама да взема да ти дам номера на моя бившия. Той като му заговориш за пазаруване и веднага ще опне петалите от инфаркт. Айде, и после ще черпя. Може и нов Джи Си Ем да ти купя
  • Алоу, мадам`та с джисими- то! Ти на примоция ли говориш по тия телефони,бе?! Говори си, говори, ама кат пропишеш, немаш равна, да знайш!
    Разсмя ме, Светланчик!
  • няма втора като теб
  • Ало, Латинка ли е?...Обажда се учителката на Вики. Търся Рангел. Най-после му видях очите на родителската среща...Хубави са - спор няма. Щеше да си дава молбилния, обаче явно се впечетли от моите... Не не са като на сърна - сини са. И съм руса, обаче на родителите не им харесвало на децата им да преподава блондинка, та затова се боядисах... Не, няма да събираме пари за боя. Тази година отпуснаха и пребоядисахме учебната стая... За Рангел питам, единствения, дето се изказа, че всичко е добре, но ако и учителката е руса, нещата щели да изглеждат друго яче... Не, не ми трябват пари за боя за коса, той ми даде и други неща получих, че и цветя ми купи... Незабравки, Латинке, незабравки...Търся го сега, защото след седмица пак ще правим родителска среща...Не са чети, Латинке...Нали трябва да обясни някой на другите родители защо съм руса и че това не е заплаха за децата им...Е, за бащите. Ти пък!...Тъкмо майките ще имат повече свободно време за себе си...
    Страхотна си!
  • Ало, законната... Я, да не обиждаш на русо-о-о! Аз така и така ще ти го отмъкна... Заради парите я, да не мислиш, че много става за друго! Аз, ли съм...? Ти си кучка! Не знаеш да си пазиш мъжа, а аз съм била виновна. Я, я гледай ти! Вързала го с един подпис и мисли, че и парите му вързала. Виж там взимай к'вото докопаш, щото нивата я изпихме снощи в италианския. Айде и не го чакай днес. П.П.
    Пък ако ти е много мъка, викам да те поканя тия дни да му изпием парите заедно
  • Пер, нямаш равен!!! Удоволствие е да те чете човек, па даже и жена. Маргарита се казвам, запомни, стига ми бърка името. Заради теб ще се прекръстя на Джулия Робъртс. Не Крюела, не чуваш ли, бе?! Егати му връзките!!! Пер, то твоят коментар стана по-хубав фейлетон от моя!!!
  • Нали бех написала: Вярвам в чудеса, нищо че съм на повече от пет. И моя вика:Доуточнявай! На повече от пет години или на повече от пет ракии? Така ли, ще те издокарам аз в сайта да те видят що за стока си. Е затова го написах, всичко си споделих, за тоя мръсник с гад такава. Гад е тая русата. Заради парите е с него, да не го обича като мен случайно? Ена, направо съм перфектната буря, само Клуни малко ми липсва, но я докарвам някак и без него. Дали порка, май - да, мартини. Мъже! Ало, Гери, айде затвори да те набера, че моя продаде една нива и по-добре да я изговоря, вместо да я пропие, той де. Приятелка пети път се омъжи сполучливо, а аз май до шестица ще го докарам с моя късмет, ама не от тотото. Люси, за повече страст си пусни мустаци. На теб ще ти отиват, защото си нежна. Тогава вече ще ти тръгне на мъже, щото те нали се из...Все я забравям думата. Запази един - двама и за мен. Креми, спокойно мога да ударя един - два тупаника на русата, само да ги хвана. Иванова, пробвам, не е да седя със скръстени ръце, но много беден асортимент, скъпа. Петинко, нали си купих, душа, но трябва да го държиш изправен, а аз нали гледам полегнала и не става. И всичко е заради него да съм хубава, ама не ми се говори, нали съм мълчалива една. Но вие съберете, дето се вика за ракийка, за лек така да се каже. Мерси!!!
  • Ало!... Кажи скъпа!... Не, няма да се прибирам. Нали ти казах, на нощно дежурство съм. Спешно е, знаеш пред аванс съм и трябва да изкарам някой лев... Да, пред НДК.... Не „във”, а пред НДК!... Каква блондинка?! Сигурно е била някоя нарушителка или заподозряна за нарушителка, която съм спрял... Какъв регулировчик, бе скъпа?! Само замествам за дежурството... Иначе съм си пеши патрул.... Кое дете?! Аааа, Вики? Кажи на Виктор, че с парите от това дежурство ще му купя камионче!... А за родителската, нали на четвъртокласниците ходят само майките... Не съм я прибирал, бе скъпа. Употребих я при порязване... Не бе, не съм се порязал вътрешно! Само малко за кураж, знаеш как припадам като видя кръв... Направо се заклах! Да, кутрето... Не съм й се обаждал! Не е ли малко рано да й звъня за Осми март? Как рожден ден бе, скъпа?!... То верно ако ме питаш искам да превърти годините си набързо и да празнува рожден ден всеки месец, ама нали беше през лятото? Тогава като й звъннах, й стана лошо... Добре, сега ще й звънна! Ако знам, че ще й става лошо всеки път щом ме чуе, почвам честичко да й звъня!... Пада й се!... Обещах, има време и това ще стане!... Ти пък искаш за десет години брак мед и масло да потекат през семейното ни ложе! Чакай, бе скъпа, хубавото тепърва предстои!... Добре, скъпа, успокой се! Тази нощ ще ти купя цветя!... СКЪПА!... Все пак бяха цветя, и то истински! Радвай се, че не бяха изкуствени!... Латинке!... ЛАТИНКЕ!... Заради теб изпуснах един с осемдесет лева в час!... А бе какъв Иван те тресе?! Аз съм мъжът ти Рангел!.... Ало... Ало!... Мамицата им и телефони!... Пешо, спри го тоя с Пежото бе!...
  • Предлагам да направим акция за събиране на пари за ВИДЕОтелефон, че да не става обърквация!
    Пък ти, ако искаш, "случайно" пак си се обърквай!
    Иначе... поздрави И на Васето - да му е яко д-то!
  • Ххахахахаха, Светлеее, направо ме разби. Взех да те мисля вече. Че ти си била за оплакване, скъпа! Спокойно, ще ударим по едно, две... кафета за успокоение!
  • Не е лесна твоята, Лажова! Как пък един свестен няма, ей така, с два-три апартамента и вила на морето?! Ама как да имат, то с тия русите. То, нали съм руса и моя няма. Ама ще се боядисам черна или червена... за повечко страст. Трети или пети, все тая... няма се научат. Казах ти, че ни трябват няколко навднъж. Все един ще е запомнил нещо, докато другите работят
  • Ама то един Живот!
    За кое по напред човек да мисли?
    Разсмя на сабалян, Светле!
    Прегръщам те!
  • Ало, Лажова... ти ли си бе, жена? Айде да не навъртам и аз много сметка, ама само да ти кажа - много си забавна, ейййй! Цун*

  • Вихър си, няма как да те сбърка човек!
    Гуш!!!
Random works
: ??:??