Ангел се появи в живота ми, жена с бяла и чиста душа.
Намери ме, и изгони мрака от сърцето и душата ми.
Замени ги със светлина.
Дойде и свали оковите които сам бях си поставил.
Най-чиста любов е това което изпитвам, без поквара,без лъжа.
Решен да не изпуска душата ми, дявола кроеше своите пъклени планове за мен.
Елитни и могъщи демони се опитваха да покварят отново сърцето ми, а то се обливаше от светлината на ангела.
Аз съм само човек и най вероятно накрая щях да се предам, но окрилен от чистотата смело вдигам глава.
Тя ме погледна и попита:
- Имаш ли да ми казваш нещо?
Засрамен, уплашен от чувствата си към нея, казах:
-Не.
Вечерта, отново сам с мислите си, се проклинах за страха. Липсваше ми стената която бях издигнал
между мен и света, липсваха ми оковите. Толкова ме беше страх Господи...
Погледнах празната стая, чух самотата, и разбрах!
Имам какво да и кажа, какъв глупак бях само. Искам да и кажа, че я обичам, искам да я прегърна, а
чуя сърцето ѝ. Искам постоянно да виждам очите ѝ, да усещам аромата на кожата ѝ, да милвам косите ѝ.
Тези безкрайни ѝ дълбоки очи, тази енигма .Най прекрасните ѝ вълшебни очи, при всяко нейно настроение
променяха по малко цвета си. Ту с зелен ореол около ириса, ту с котешки жълт оттенък.
Обичам да чувам смеха и да виждам прекрасната ѝ усмивка. Обичам да я слушам когато говори.
Прегърнах я, чух сърцето ѝ. Биеше толкова бързо.
-Изгрева или залеза харесваш повече?
-Изгрева, защото искам да се събуждам до теб.
-Ако и аз си позволя да те обичам ще остана тук, ще бъда обикновен човек.
Натъжих се, мога ли да искам това от нея? Да престане да бъде част от небето, за да бъде с мен?
Гледах я и бавно губех разсъдъка си, бях готов да изправя срещу всички и всеки.
Стомахът ми беше свит на топка, не ми достигаше въздух. Стена. Окови. Страх.
Погледнах жената пред мен, толкова прекрасна и чувствена, жената която върна любовта в живота ми.
- Пускам те. Сълзите се стичаха по лицето ми. Пускам те, любов моя, живот мой.
Прегърнах я, сърцето и биеше толкова бързо.
Озарена в светлината на залязващото слънце беше толкова приказна.
Любов моя, живот мой. Обичам те .
Пристъпвам в тихата стая и ме посреща тъмнината. Сядам и бавно слагам първата тухла на стената.
Без теб не искам света, ще живея в свой по-добър свят. Ще посея слънчогледи, за да следя пътя към теб.
Светлина моя, слънчице мое, сърце мое.
Сега обичам залеза, след него ще дойде моята приятелка тъмнината. Ще дойде и моята спътница тишината.
Ще дойдеш и ти в съня ми, ще ме прегърнеш, слънчогледите ще погледнат към нас.
Обичам те.
© Константин Константинов All rights reserved.