Apr 23, 2020, 10:24 AM

Аз! 

  Prose » Humoristic
402 3 14
2 мин reading

… Ало? Да! Аз не съм съгласен, затова и върнах тези молби… Аз не мога да назнача подобни хора! Аз си имам принципи!… Аз имам и друга работа — всичко в тая държава на мен разчита, така че… Дочуване. Тоя да не съм го чул повече!

… Ало? Точно така. Аз работя сега върху списък номер три. Верчето да донесе номер четири… Аз нали казах вече, президентът да почака, когато съм готов — ще го приема! Аз нали наредих председателката на парламента да се яви в три часа, защо я няма още? Аха… Аз имам работа, нека и тя да почака.

… Ало? Кой? Аз още вчера казах кого да изберат за председател на обединената опозиция, какво още питат? Аз ли да дойда?… Аз не се меся в техните работи — в края на краищата съвсем ясно заявих мнението си, какво повече искат и ми се натискат? Аз съм демократ и такъв недемократичен натиск не мога да приложа, колко е просто!

… Ало? Аз от кога бях поръчал да ми се подготви поздравление към всички мюсюлмани по случай Байряма, готово ли е? Аз ли не мога да ги поздравя? Аз не съм бил мюфтия?!?… Аз нахвърлях тук един проектозакон за поемане на религиозната власт от правителството, дай го на нашите в парламента и до довечера да е приет, та да мога да поздравя хората… Моля? Аз съм прославен, тоест православен християнин… И какво да направя, та да стана мюсюлманин? Аз да дам да ме?… Не! Аз няма да дам нищо да ми… Аз ще реша, а не някакви си книги, пък били те и свещени, толкова е простичко! Аз съм министър-председателят!

Ало?… Аз наредих ли вчера да се прояви и малко критичност в коментарите?… Аз да не съм някой деспот, та… Кой?… Аз съм готов с отговорите на интервюто, дайте му ги — да си напише въпросите… — Ало? Аз съм… Да! Аз реших да бъдат назначени тези хора в новата управа. Аз одобрих кандидатурите за кметове на Горнище, Калищак, Камен дял, а също така предложенията за назначенията на директора на училището в Зеленово, на прислужницата в пощенски клон 5 на Добриград, на главния редактор на вестник „Дунавско синьо“ и водещата на радио „Мъни, мъни“. Всичко хубаво!

Така, сядайте, отци… Добре, пишете: „И да нямате друг премиер освен мен.“

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Има. Но се вгледай - повечето "лидери" са бездетни. За какво бъдеще работят?
  • Да, има и жени лидери не само мъже но какво значение има вече пола
  • Тя???
  • Какво значи некадърен, Генек... кадърен е - говоря за един пример, който имам пред очите си. Тя е кадърна да мачка, да извива ръце, да изкарва пари по начини, по които няма да ти дойде на акъла. Като не й е дала природата умения да твори, ги е запълнила с умения да доминира, да са възползва, да манипулира и държи в подчинение... и това ако не са качества. И да, няма да се пожертва никога. Съгласна съм, че е цяла тема. А на животните им се обърка гена, откакто започнахме да ги очовечаваме.
  • Благодаря, Красе, Деа!
    Красе,
    страстта към политиката е израз на страстта към властта. Умният и творящ човек не търси как да управлява, а как да създава. Да създава хляба, колите, книгите, музиката, науката. Некадърникът търси власт - иначе няма място за него в природата.
    Водачът на стадото ръководи, но и се жертва пръв в защита на останалите.
    При хората - властникът е последният в боя.
    Абе, цяла тема си е.
  • Самозабравата е страшно нещо
  • Генек, а има ли държавен лидер, който е на себе си? Кажи ми един само от последните пет години..говоря в световен мащаб.
  • Благодаря, Мариана!
  • Благодаря, Елке, Юри!
    Алтернатива винаги има! Винаги!
    Пак напомням - имена не посочвам.
    Да живее Той!
  • Познах те приятелю, имаш ли време за тенис?
  • Ужас! Мислех си, че никога бай Ганьо няма да ме управлява! А тази мантра, че няма алтернатива пак я насаждат калинките около него! Все едно, че всички сме ..."интелигентни" като него!
  • Е, защо да не съм аз, ни ти? Като гледам - щото себе си познавам по-добре, няма да объркам Пекин с Ханой, не обичам да лъжа, да крада, да простея. А тия за които споменаваш - за тях съм написал /утре в блога ще е/: "Природата презрително го е подминала – с нисък интелект, но с животински усет за хищничество и грабеж. А липсват му и човешките, личностните натрупвания – образование, умения, аналитично мислене, поглед в перспектива, над момента,морал, самооценка и саможертвеност.."
    Та те тъй! Готви се.
  • Благодаря, Валя, адаш!
    Валя, алтернатива? Може аз, може ти, може някой друг, който засега просто е в сянката. Не е сложен под прожекторите от кукловода си.
    Впрочем, отде реши, че става дума за... Някой си? Име тук няма. Пък и аз съм верен поданик и покорно следвам правата линия на властта, колкото и крива да е.
  • Аз, Аз, Аз - Аз дадох пари, Аз направих магистрали, Аз хванах мошениците... И да нямате друг Аз освен мене...
    А от свободните медии се чу дивна песен:
    - Да бъде...
    Поздравявам те.
Random works
: ??:??