Apr 28, 2007, 10:24 AM

Aз и британските учени... 

  Prose
1125 0 23
2 мин reading
 

   Неуморните британски учени ни зарадваха с поредното си сензационно откритие. Те определиха какви автомобили се струват на жените  „най-сексуални". Изследването е по поръчка на застрахователната компания Churchill и са били анкетирани 4000 представителки на нежния пол. Три четвърти от тях са заявили, че въпросът не е толкова в марката на автомобила, колкото в неговия цвят. Като най-сексапилен цвят за возилата дамите са определили сребристия, а веднага след него - черния и червения. Като най-привлекателни марки жените определят „Астон Мартин, „Ферари" и „Порше". И екстри като мощна аудиосистема, кожен салон...

  Добре, че са британските учени, че да не ми викат моите приятелки: „Как може да не запомниш поне една марка кола?! На всички казваме, че ще го чакаме с „Форд", с „Рено", само на тебе: с червена, с черна кола". „Както знаете, скъпи мои, аз винаги трябва да се отличавам, иначе как ще ме запомните."

  Преди десетина години идва един познат да ме вземе от нас, за да ходим на дискотека. Мъжът ми - сакън да не си раздрънка за мен стария ни  „Москвич". Колата му, чисто нова, смертелна. Спираме пред заведението, всички ни чакат. Излизам аз като холивудска звезда и по стар навик от москвето като праснах вратата та я занитих. Изложих се.

  В понеделник разказвам на колежките в каква кола съм се возила, без частта за вратата. "Е, каква е де?" - ме питат. "Забравих марката. С буквата М беше нещо. "Мецедес" ли?" - ме питат. "Не... а, сетих се - „Мото-пфое". Луд смях. "Да не е „Форд-ескорт"?", "А, да, точно така!"

  Колега ме закарва до нас с новата си кола и се хвали, ма какво ме интересува, нали е важно да е в движение, не ги разбирам тия мъже. Прибирам се и казвам на мъжа ми: „Колегата ме докара с чисто новата си кола, как беше, а, да, Бе Ем Хикс". „Е, нали каза, че са те докарали с кола. Да не е BMW?", „Май - да.", „Е, откъде толкова пари твоя колега?" „Па, каза, че са продали имот." Много ме интересува колко струва една кола, за мен по-важно е колко струва най-новата спирала за мигли или най-новата... няма значение.

  Това е нищо. Най-големия ми хит се оказа новата кола на колежката. Разказвам на приятелки за нея. „Момичета супер е - „Аудио ТТ"! Смях. "АМА ТИ СИ НЕПОПРАВИМА!

Сега ще пуснат нови модели в твоя чест от тая серия „Видео ТТ"  и „DVD TT"". Добре де, сетих се - „Ауди ТТ". Много смешно!

  А най-смешното е, че от москвето ми остана лошия  навик със затръшването на вратите. Като се приближа до колата, моите мъже викат: „Врататаааа!". После имахме „Лада" или „Жигула", но бяла. После „Голф" тройка. Лошият навик е, че траскам вратите като за последен път. Вече моите хора не ми дават да пипам вратите и ми отварят и затварят като на дама. Съседките ми завиждат, но аз не се издавам, просто казвам, че мъжете ми ме уважават. Като ме возят приятелки слизам и не затварям, а те ми викат: „Ало, вратата!" А аз отговарям спокойно: „Ама не е ли с фотоклетка?!" - и продължавам.

  Сега никой не ми вика, че съм проста, защото цитирам британските учени, да са ми живи и здрави!

  Нали всеки петък сме на сбирка, колежките ми казват: „Довечера ще дойдем да те вземем с червена кола", а аз отговарям: „О, много секси!" Това е да си информирана... като мен!

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Вили, ти май по-ми подхождаш, ама айде да не се разправяме пред хората...като останеме насаме аз ще ти кажа...
  • Нали сте на една възраст - Морячето пак се уреди! А такива като мен ...!
  • Едвам те навих, нали моряче?!
  • Тогава съм съгласен!
  • Е, и още нещо...останало в нас...
  • Само това ли?
  • Момчета,прегръщам ви!!!
  • Какво твърдят на "Острова" - разбрах.
    И аз напълно съм съгласен с тях:
    колите са най-секси без чергило,
    а бабите - когато са с ветрило!
  • То затова само жените ходят по пластични операции! Мъжете вместо това - си купуват ферари или БМВ кабриолет! А от дядо ми съм чувал, че по тяхно време най-много внимание се обръщало на коли с падащи докрай облегалки на предните седалки. Например шкодите! Било много удобно за всичко!
  • Благодаря ви,благодаря ви,благодаря!!!На никого няма да откажа да се повозя в неговата кола.Нали съм добра!
  • „Както знаете, скъпи мои, аз винаги трябва да се отличавам, иначе как ще ме запомните."

    Невъзможно е да те забравим ! Поздрав!
  • За пореден път се смях от сърце!Знаеш ли Светле,аз съм същата!Различавам колите само по цвят.Въобще с техниката у дома се оправят мъжете!
    Разказваш толкова увлекателно,че мъжете ми дойдоха да ме питат на какво толкова се смея!
  • ех, че увлекателно разказваш......медена устица
  • Хахах...браво Светле..поредната порция смях и настроение!!!
    Какво ще кажеш за едно кръгче с моята секси кола
  • Благодаря ти за усмивките, които ни подаряваш с разказите си, Светле.
  • Ами така си е то, за какво ни е да помним марки и номера, цвета е важен да се знае.
    Аз винаги само цвета помня на колите, ама съм далтонистка ...

    Поздрав и усмивка за теб.

  • Охххх, голям смях!!!
  • ще те возя с "Клиото"! Пардон - с бялата кола
  • А аз обожавам теб,Мая!!!
  • "Аудио ТТ" е простооооооо... обожавам разказите ти
  • Румене,ама пък каква бойна машина беше!Аз много си обичах Москвето!Петинка без да ми казваш се сетих,така са романтичките!!!Както казва Вероника-НЕПОВТОРИМИ!Между другото,ако искаш да знаеш диамантена Вероник и ти си неповторима,ама аз нарочно не ти го казвам.От чиста проба злоба.Аз затова не мога да напълнея,не че ходя редовно на фитнес.Весели и усмихнати празници!!!
  • Ми то и аз, Светле,нищо не разбирам от коли, и като теб - само по цвят...
    Нали съм и аз от нестандартните!
    Поздравчета!
  • Развесели ме! И аз имах "Москвич" - вратата му се затваряше само когато съм ядосан.
Random works
: ??:??