Mar 24, 2015, 8:46 PM

Батката 

  Prose » Others
1622 1 4
3 мин reading

           Батката

 

  Батката се беше барнал с новото си фешън екипче Адидас, между впрочем като всеки втори батка тук и вървеше по Ларгото на този краен морски град, с крайна гара.

Беше с бръсната глава, а най-вероятно и навсякъде гладко епилиран,както майка го е родила, а готиното му атлетично тяло напираше да пукне шевовете на марковите спортни одежди. Беше си ги купил в ОЛХ на супер цена с един номер по-малки, ей така ,нарочно, да му очертават бицепсите и трицепсите.

Вървеше по главната и се перечеше като паун...нищо че беше "гларус".

Батката-гларус имаше съдбовна мисия. Трябваше да впечатлява женските градски гларуски, руските тунинговани гларуски, неориентираните приходящи провинциални тунинги и т.н  и т.н...

И успяваше, мамка му и гларус... Впечатляваше ги с обноски и визия от раз и наред, без разлика на възраст и образование. В диапазона му влизаха от 16 годишни хлапачки до 55-годишни каки, да не казвам баби, ама тунинговани... Общо взето гледаше да са близо до идеала му за жена, реципрочно кифла. А именно: жестоко дълги прави крака, супер слаби бедра(с  разстояние между тях, защото това го възбуждало), сочно тегнато  дупе, гладко изправена с преса руса коса, синьо-виолетови големи очи  и огрооомен силиконов бюст. Екземпляри несъответстващи на тия мерки въобще не фокусираше.

 Сваляше си ги навсякъде. И по главната денем и по баровете нощем, и на плажа лятото, и в двата Мола зимата, както и в нета в сайтовете за запознанства. Омайваше ги обиграно, къде с думи, къде с наргиле, къде с марихуана...вкарваше ги бързо в леглото си и правеше с тях най-страстния секс който някъде с  някого бяха правили... И те се влюбваха... Неее, не в него! В секса с него, в усещането, че в този миг са Богини...

Но не и той... Той не се влюбваше. Никога. Казваше, че се пази, че знае как...

Казваше, че се пази за "идеалната"... Глупости... Беше го страх дори пред себе си да признае, че след толкова много бройкане, можеше въобще някога да се влюби...

Беше претръпнал. Беше изпразнен от съдържание... Тоест, от многото фитнес тренировки беше станал само на мускул... и не че имаше с какво да го осъзнае...

Батката беше минал Христовата възраст и вече започваше да се замисля да се задоми... ама не сериозно (пази Боже!). Само да пред дъртите гларуси и за пред ятото. Временно де, само докато някоя гларуска му роди гларусче, после е лесно...

Беше си съставил план. Ако намереше някое скромно неориентирано скромно девойче на 20-23, щеше да дава мило и драго за рожбата, а да слага под път и над път рога на майката...

Ако обаче намереше същия порочен тунинг  като себе си, в женски вариант... тогава щеше да е по-сложно...

Пак щяха да си родят гларусче, ама щяха да си слагат  рога взаимно, както им дойде... Щяха да си се трепят всяка вечер, а на сутринта женската щеше да се кипри с голеееми модни очила D&G... оригиналнии, от ОЛХ...

И щяха да възпитават малкото пиле в  лъжи, изневери и побои... И то щеше да порасне голяяяям печен гларус като тях. Щеше да върви гордо по стъпките им, докато един ден и то не се сдобие по абсолютно същия порочен начин със свое пиле... в този краен морски град, с крайна гара...

 

П.П. Всяка прилика с лица и събития е случайна!

 

 

15.03.2015

 

 

© Сиси All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Плахи,но сполучливи опити и в прозата,продължавай,няма значение дали са "гларуси","чакали" и т.н.Пиши!
  • Мноо печен тарикат тоа гларус! Добре си го изтипосала! Поздрави!
    И давай следващото!!
  • Дани, нормално е за теб да е остаряла тема, защото си от морски град. За нас, които сме от други краища на страната, не е точно така. А и не че това не самата действителност в момента.
    Това всъщност са моите първи плахи опити в прозата...
  • На тия гларуси шефовете им, сиреч големите батки, им викат "маймуни"...
Random works
: ??:??