Jun 16, 2019, 12:54 PM

 Бисери от банковите салони – 14 

  Prose » Humoristic
821 2 14
Multi-part work « to contents
1 мин reading

Съвети за провеждане на банкови спортни мероприятия: Когато Ви канят от службата на спортни мероприятия, не отказвайте – може да Ви повишат! Не отказвайте да седнете в служебната кола на шефа! Ако сте завършили обучение за оказване на първа помощ, и спасяване при нужда, дръжте под око екипа си, защото някой може да пострада на тенис корта! За всеки случай, носете със себе си цялата аптека! Ако все пак някой пострада – с хематом на глезена, и барманът Ви откаже да Ви даде купата с лед, купете от бара 3-4 сладоледа "Ескимо" на клечка, събуйте маратонката на пострадалата колежка, и напъхайте сладоледите с опаковката в снежно-белите й чорапи – ще спрете за 10 минути вътрешния кръвоизлив, ще се получи чудесна шина на крака, а когато болката премине, колежката ще си хапне сладолед! Предупредете колежката следващата година, ако идва пак, да седне мирно до Вас, и да гледа от публиката, или мача на "Патриотите" от Южен Централен район с "Лешникотрошачите" от Северозападен район, или да стои плътно до шефа Ви на бара, и да му прави компания през целия ден, особено ако косите й са руси! Така няма да си тръгнете с целия екип за вкъщи, преди да е свършило мероприятието! Успех!!!

 

 

Из "Тефтерите на една банкова служителка"

03 юни 2017 г.

 

На Керана

» next part...

© Таня Чардакова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря, Валя, че минаваш от тук, хубаво е всичко да е под ръка, но малко тежка става чантата. За сметка на това, спокойствието е повече. Аз и сега си нося в чантата някои излишни неща, игла, конец, ролетка ... Може да потрябват, чакам да ми доставят един шкаф и може да се наложи да премеря нещо, или пък ако ми се скъса съдбовния чорап ...
  • хаха, така де, Таня, едно време имах един период, като ходех на училище и мъкнех какви ли не глупости с мене - пешкир, аспирин, лепенки, пирони, чук....
  • Благодаря за усмивките, Аделина, и за любими, на всички хубав ден!
  • Хехе, усмивки!!!
  • Радвам се, че ти е харесало, Безжичен! До скоро!
  • То си е комплимент! Защото е хубаво, по-важно - интересно написано.
  • Благодаря ти, Мариянче, сладоледът е голяма работа, алтернативен начин да се окаже първа помощ! Благодаря ти! Несъмнено сплотява колектива!
  • Да, очите трябва да са отворени на четири! Един миг невнимание и как беше? - Цяло лято в гипс! Благодаря ти!
  • Ей, тези колеги и колежки! Добре е да се държат „под око“ - права си.
  • Благодаря Ви, приятели, приех го като комплимент!
  • Да се направи от безумно скучните банкови салони интересно четиво си е успех.
  • Благодаря, Светле, да, подсъзнателна ...
  • Сладоледена терапия! Поздрави,Таня!
  • Благодаря ти, Розали, още помня онзи сладолед на клечка! Цяло лято го ядохме и май добре ни се отрази на всички!
Random works
: ??:??