Mar 30, 2021, 11:09 PM  

Бръщолевенето на едно Извънземно 

  Prose
288 1 5
3 мин reading

 

От известно време съм  в карантина на тази планета… Вие в последната година разбрахте точно какво значи това- изолиран от дома си в собствения си дом. И аз, като дойдох на вашата планета не подозирах какво точно ще ми се случи, но разбирате ли, рекламата на Земята беше много добра. И всичко почна в ПредОлензване или на ваш език в Петък.

Предолензване е денят в който нормално нещата свършват. И аз бях добутал седмицата точно до ПредОлензване. Тъкмо се готвех да се прибера вкъщи и да забравя няколко дена за работата и взе, че дойде Шефът. Ако има едно нещо, което навсякъде съществува и все знае как да ти скапе настроението, то това е Шефът.

  • Сега да ти кажа… поде той.- Ела ела. Ти, да. Как ти беше името?
  • На работа ли, Шеф?
  • Ами че на работа, къде другаде?
  • Номер 482, но вкъщи…
  • Вкъщи няма значение, номер 482. От кога работиш за нас?
  • От 1082 години, Шеф. Наехте ме точно след кризата със смехотворния звезден газ, който ни заля от космоса, неизвестно защо. Населението взе да умира от смях , та нашата продукция от разстройващи сетивата аромати се превърна в единствената защита.
  • Мдам. Несъмнен успех бе това, но няма вече кризи…Доста си поработил тук номер 482. – той ме потупа радушно с пипалото си. Мисля, че вече си го заслужи.
  • Кое, Шеф?
  • Повишението, номер 482.
  • О, Шеф, поласкан съм, но…
  • Няма но, номер 482. Повишен си! Пращаме те на най- елитното, най- актуалното и желано място за работа.
  • Но, Шеф…
  • Ще имаш най добрите условия за работа. О, Можеш да се скъсаш от работа там! Имат си кризи, колкото пожелаеш!  И няма вече да си номер 482. Там ще си винаги номер 2, защото всичко там е на 2!
  • И тук съм добре, Шеф…
  • Не говори така, номер 482! Вярно, че командировката е само от няколко секунди до 80 години, но за теб може да дадем и 100 до 120. Ще поговоря с междуизмерни и галактически връзки и съм те уредил!
  • Но, Шеф…
  • И като се върнеш милионер, с цялото богатство от опитност ще съберем всичките колеги на парти в твоя чест! И знаеш ли какво ще ти подарим? Да ти кажа ли още сега?
  • Не знам, Шеф…
  • Още едно повишение, номер 482! Вече няма да си номер 482, ще си Шеф! Заминаваш на Земята!
  • Но…
  • И  когато станеш Шеф, ще ми благодариш. А аз, като ПоГолямШеф винаги ще те насърчавам. Върви, номер 482!

И ето така ме запратиха тук при вас, от немай къде да работя в името на еволюциятя. Още преди да си разопаковам багажа ми натресоха длъжността човек и куп сметки за оправяне, че планетата била навлизала в нов етап от развитието си и имало много да се коригира и чисти.  Откакто била създадена вървяла все към банкрут и никой не обърнал внимание, докато изненадващо след проверката на Централногалактическите служби се оказало че има достатъчно потенциал за да се отпусне финансиране. Голям късмет имате,не може да се отрече,  но защо някой трябва сега да ви разчиства натрупаната с тонове дефектна продукция? Какво правехте последните няколко хиляди години, като знаете, че има Централна проверка? Ще кажете да си мълча, че за мен това било Повишение! Но сега, няколко измерения по- нагоре и на ляво започва ваканционният период и можеше да съм там… без да се налага да мъкна напред- назад тази форма, в свят, който постоянно те разчеква на 2!

Но… не мога. За това пък мога да ви бръщолевя, да ви мрънкам докато не ви заболят главите, не се видите в чудо и не ми свършите работата…досущ като истински Шеф!

 

© Мария Б. All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??