Aug 2, 2021, 8:27 PM  

Българската полиция недостижима в ЕС 

  Prose » Reviews, analyzes, critical articles, Others
484 8 6

https://www.vesti.bg/temi-v-razvitie/tema-koronavirus/sblysyci-i-nasilie-stotici-arestuvani-v-berlin-6129144

 

Изгледайте внимателно кадрите от горния линк, за да видите как действат полициите в ЕС срещу демонстрантите. Така ще разберете колко демократична и толерантна беше българската полиция по време на миналогодишните протести спрямо наглите гамени и подпалвачи - протестъри. Сал дето полицията не изпишкваше и не изчишкваше тези надрусани с наркотици или пияни лапацала. Помислете и върху това биха ли допуснали немската и френска полиции демонстранти с месеци да блокират възлови кръстовища в Берлин и Париж и да мятат яйца, камъни и запалителни смеси по полицаите и по правителствени сгради. Така ще разберете и осъзнаете, че българската полиция се оказва най-демократичната полиция в ЕС, а може би и в света.

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Абсолютно прав си в сравнението. Въпросът е - дали полицаи биха хората зад колоните? Щото безотговорни типове твърдят, че мутри от охранителни фирми да преоблечени в униформи и пуснати срещу подбрано слабите...
    А за западната полиция... Не бива да се забравя съдбата на властниците и помощниците им при победа на бунта, метежа, революцията...
  • То и самата държава като чели няма задължения, а само права над нас. Оттам идва цялата работа. Задължението на полицията е например да ни пази. Това обаче се усеща съвсем слабо. Безхарактерна е. А и може би системата не работи. Трябват много качествени и ефективни реформи във всички сфери. Но и тук се проявява безхарактерност и безразличие. Унищожават се работещи процеси, докато се налагат нови, по-лоши. Затова буксуваме постоянно.
  • При нас демокрацията е анархо-демокрация. Имаме права, нямаме задължения. За всяко дребно нещо започваме да ревем, че ни е отнета личната свобода.
    Поздрави, Мисана!
  • Благодаря ви, Миночка, Ив, Иви, за чудесните коментари! Благодаря и на оценилити и поставилите този текст в Любими. Целта ми беше да покажа, че българската полиция не е такава, каквато се опитват да я представят. Естествено всеки полицейски апарат си служи със силови методи и кадрите от линка го доказват. Но да си спомним как полицията в САЩ убиваше хора насред улиците. В ЕС, която призовава за уж по-цивилизовани методи, виждаме, че полицейската картинка не е по-розова. Действията на някои от полицаите на кадрите са направо престъпни. Побой над паднал на земята човек се третира като опит за убийство. Аз съм убеден, че нито в Германия, нито във Франция полицията би допуснала протестиращи да блокират възлови кръстовища, при това с месеци, както това се случи у нас. В указаните страни подобни протестъри биха отишли незабавно в дранголника. Само у нас се среща подобна толерантност и тя би следвало да остане в аналите на историята и може би на ГИНЕС, като пример за полицейска толерантност.
  • Изгледах видеото, Маестро, макар че умирам за сън. Хубаво би било да има и превод. Не мисля, че нашите отстъпват. Даже изобщо. Спомням си едни събития зад едни колони, с едни много пострадали млади хора, избрани на случаен принцип.Затова щеше да е интересно да има превод видеото. Но каквато и да е провокацията, картините са много грозни. Когато свършват думите, започва юмручното право.Насилието не е свобода, независимо чия власт се спасява. Свободата е да можеш да изразиш себе си и когато протестираш.
    Лумпените, дрогирани и обвити в алкохолни изпарения би трябвало да са известни на органите на реда. Затова получават по-високи заплати от учителите. Но насилието над мирни граждани намирисва на башибозук.
    Благодаря ти за материала.☺
    Ив, не е само при вас така. Практика навсякъде е. Защо е така, отговорът мисля, че всеки го знае.
  • Така е Младен, но виж как ги изтепосва това правителство,искара ги убийци! Нещо пак се мъти, ще видим!Поздрав!
Random works
: ??:??