Jul 23, 2011, 7:46 AM

Бърза и яростна 

  Prose » Letters
735 0 2
1 мин reading

О, скъпи, обичаш ли бързи коли? Чувстваш се страхотно като подкараш такава кола, настъпваш газта и усещаш мощта на двигателя под ламарината. Форсираш, докато цялата се разтресе, усещаш прилива на адреналин и изживяването е страхотно. Мислиш си колко е хубаво да имаш такава скъпа и хубава кола, да я караш както искаш и когато поискаш. Настъпваш газта и всичко около теб започва да се движи все по-бързо и по-бързо, докато накрая не виждаш нищо около себе си, виждаш само пътя пред колата си. Тя те е понесла в шеметната си скорост и си спрял да усещаш кого подминаваш и какво оставяш след себе си.

Аз, мили мой, съм като бърза кола на хлъзгав терен. Мислиш си, че можеш, но не можеш да ме овладееш. Точно когато не предполагаш, мога да поднеса и да те разбия. Да, качваш се и запалваш мотора ми и двамата се понасяме по пътя с бясна скорост, докато не разбереш, че за спирачки е твърде късно, скоростта е твърде бърза и за миг изгаряш в моите пламъци.

Така че, скъпи, колко добър шофьор си? Преди да се качиш, помисли - за теб ли съм, можеш ли да ме караш и можеш ли да се справиш с бързината ми? Ако отговорът ти е „да” – твоя съм, подкарай ме!

© Денни All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??