Aug 11, 2022, 6:57 PM

Целувката 

  Prose » Others
711 3 17
1 мин reading

Отвори очи и погледна слънцето. То спусна лъчите си и леко я погали. Усети топлината му и се усмихна. Заигра се с отблясъците, а те като слънчеви пеперуди танцуваха по нея. Беше малка и лека, и някак незнайно защо, много щастлива.

Тогава дочу глъчката и видя още много мъничета. Те играеха и се смееха. Някой я дръпна за плитката. Беше един малчуган със закачлива усмивка, а слънцето сияеше в очите му. Този блясък я зарази. Усмихната, реши да се включи в играта на гоненица. Всеки тичаше, бързаше да догони другия. Бяха щастливи по детски, а от смехът им се раждаше морска пяна. Затича се и побърза да настигне палавника, чиято усмивка стопли сърцето и́.

Бягаха устремени напред. Все по- бързо и по- бързо. И с всяка крачка, която ги приближаваше до брега ставаха все по- големи. Палавникът, когото се опитваше да догони се превърна в красив младеж. Тя беше стройна, а косите и́ се пилееха по морската пяна. Не бяха сами, останалите малчугани също бяха пораснали и продължаваха устрема си, заедно с тях. 

Тогава той спря за миг и подаде ръката си. Сиянието на слънцето в очите му я изпълни с топлина и любов. Сега се чувстваше още по- лека и беше щастлива. Понесе се с него. Усети силното му рамо и сърцето, което тупти до нейното. Тупти за нея.

Погледна слънцето, то и́ помаха, а един лъч я свърза завинаги с красавеца докоснал душата и́. Прегърна я топло, усети нежността на ръцете му. Устните потърсиха нейните за една безкрайна целувка. Сляха се в едно, миг преди да се разбият в скалите. Разпиляха се на милиони капчици, образувайки дъга над двама влюбени, споделили любовта си с целувка.

© All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Роси
  • Красиво, с много изразителнос и емоционално въздействащо! Хареса ми!
  • Благодаря ти, Мини! Ти си една от малкото, на които им е допаднало!
  • Много е хубаво Скити, романтично и красиво, докосва! Поздравявам те!
  • Благодаря ти, Сенд!
  • И аз харесвам квилинга ти, но не съм ти го казвал, да ме прощаваш! И в него има романтика. Но да се говори за романтика по време на газова криза, си е чисто кощунство.
  • Е да, този е невероятен! За това ми е в любими!
  • https://otkrovenia.com/bg/kolaji/celuvkata-31

    Без да ставам досаден, този е по-подходящ.
  • Сенд
    Кате, много ме зарадва! Благодаря ти от 💖
  • Скити може да си написала проза, но е красива и романтична като поезия.🌼
  • Eстествените романтички са голяма рядкост и са много ценни, съжителството с тях е приятно и носи радост, но има и едни псевдоромантички, които са прикрити мъжемелачки и от тях трябва да се бяга с максимална скорост. Казвам го във връзка с текста ти. Колко е хубаво, влюбените да се разпаднат след първата си целувка, вместо да остаряват бавно и мъчително, тормозейки се взаимно.
  • Ха, Сенд, ти от къде се излюпи Радвам се, че прочете и ти благодаря! И за мен е импресия А твоите колажи липсват! Винаги са романтични и красиви! "Стъпала" ми е любим!
    Георги, благодаря ти!
    Хубав ден момчета!
  • Хареса ми.
  • Привет на двете сладки момиченца! Въпросният колаж е поредното упражнение и изпробване на някаква техника, но щом намирате емоция в него, толкова по-добре! Що се отнася до написаното от Скити, възприемам го като импресия и целувка - мечта. Споделеният свят е красив свят.
  • Блу, радвам се, че прочете! Не бях попадала на този колаж, на Сенд! Много е хубав и освен, че е с едно и също заглавое, си пасва много добре с текста! Ако знаех, че съществува, може би щях да го направя свързано произведение! Благодаря ти, че ми го показа!
    Miro_Biro (Aladin), благодаря ти!
  • https://www.youtube.com/watch?v=9-VcU8sr-pc
  • Като го четох, си спомних за един колаж на Сенд със същото заглавие https://otkrovenia.com/bg/kolaji/celuvka-53
Random works
: ??:??