Mar 18, 2015, 8:40 PM

Честно, не се ли събуждаме по задължение? 

  Prose
544 0 2
2 мин reading

Поредния фас беше смачкан в пепелника. Поставих се на негово място - животът, ежедневието, всичко, те взема, смачква те, но ти си гений (никой не го знае освен теб) и продължаваш напук да димиш.

Димът се разля във въздуха и закри част от екрана на лаптопа. 

Бирата беше горчива. Жените не са "курви", само моята. Винаги съм го вярвал. Продължаваш да пиеш, ежедневието продължава също - понеделник, сряда, петък и неделя. Когато пиеш знаеш, че е така, че светът навън не се е променил, че той върви по същия път, но имаш чувството, че точно сега поне не те стиска за гушата. Обикновено хората пият с тази идея.

Седях в три сутринта и пушех поредната цигара. Мислех си за момичето, с което се запознах вчера. Защо ми даде телефонът си въобще? Я...

Цигарите свършиха. Имах малко бира...трагедия. Бедните дни на богатия на трагедии, мъка и тъга... блатото на отчаянието, в което се търкаляш като в кална локва и знаеш, че не можеш да се удавиш, но не можеш и просто да станеш и да се изтупаш.

Гагарин въобще не е бил прав. Земята е ад. Сигурно е бил пиян, докато е гледал в илюминатора.

700 хиляди души живеели с под сто лева на месец у нас. Бедните си остават бедни, богатите стават по-богати.  Горките - обречени да умрат като кучета. Но сами сме виновни: ние българите дори цигара отказваме на непознат, такива гадняри сме. Не ми се коментира азиатско-турския патриархално-дебилен подход към жените. И отношение. Всеки казва "не сме ние такива, Животът е така". И готово - вината от твоите плещи е свалена, а ти продължаваш да си кретен. А "животът" е такъв, какъвто ние го направим.

Мъжете и жените мастурбират, а църквата продължава да твърди, че това е грях... Боже, кога ще ги модернизираш тия? Иначе да чукаш малки момченца е обичайно в Рим. Я...

Събуждаш се, но не знаеш защо. Често знаеш, де, за да идеш на шибаната си работа, например. Или да изведеш кучето и после да заведеш детето на училище, а то, милото, знаеш си го - глупаво е, пак ще се върне с някоя двойка...
Проблемът на събуждането е, че се събуждаме по задължение, а не за да изживеем поредния ден от живота, за който мечтаем. Така че, какво толкова, ако утре не се събудя? 


Най-тъжното нещо за Човека е да осъзнае, че не е специален, че Светът продължава, дори утре него да го няма.

© Чарли All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • А аз се надявах, че си минала еднократно, но явно кризата на средната възраст те тресе здравата, та ще се връщаш ли връщаш и ще повръщаш и злобееш под всяка моя публикация. Това твойто си е диагноза. Самия начин, по който коментираш, махленския ти тон, идеята, че трябва да ми вадиш изреченията и да правиш сбит анализ и интерпретацийки посочва що' за инвалид си. Помолих те веднъж, ще го направя и сега просто да не се занимаваш с мен и да си четеш това, което ти харесва, така правят нормалните хора - като не им харесва нещо, гледат, четат, слушат, това което им харесва и толкова. Въпреки че такива като теб обичат да досаждат, да пият от енергията на хората и ни най-малко не им е неудобно от това да се връщат ли връщат - като бълхите сте. А ти специално ми напомняш на хлебарка, която щъка като ненормална и дори да я убиеш тя, като за последно, ще разплиска гнусната си слуз навсякъде.
  • Надявам се, никой да не прочете това! /Не е призив - само е надежда/
    "Мислех си за момичето, с което се запознах вчера. Защо ми даде телефонът си въобще? Я..." АМИ ПРЕДПОЛАГАМ, ЧЕ ДА МУ КАЖЕШ, че :"Жените не са "курви", само моята." КАК ДА КОМЕНТИРАМ НЕДОРАЗУМЕНИЕТО ТИ КОЕТО СЛЕДВА ПО- НАТАТЪК , ЦИТИРАМ:"Не ми се коментира азиатско-турския патриархално-дебилен подход към жените." Боже, кога ще ги модернизираш тия? Иначе да чукаш малки момченца е обичайно в Рим. Я..." ЦИТАТ: "Така че, какво толкова, ако утре не се събудя? " КАКВО ТОЛКОВА? Ама като се събудиш цитирам: "по задължение" ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ИЗЛЕЗ ОТ "...търкаляш като в кална локва" и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СЕ ИЗКЪПИ, АМА ХУУБАВО! МОЖЕ ПЪК И ДА СЕ ОТМИЕШ! МОЖЕ ПЪК И ДА СЕ ХАРЕСАШ!
Random works
: ??:??