Jul 11, 2007, 9:47 AM

Да поговорим малко и за секс 

  Prose
4436 0 76
2 мин reading
 

                                      Да поговорим малко и за секс


  Аз като се замисля, съм по-дълго омъжена, отколкото жива. Как се докарах до това положение, ама съдба. Абе цял живот семейна.  И с мъжа ми всеки път едно и също до втръсване. Работа, след работа - вечеря, после телевизия и най-накрая секс. И все една и съща поза, ум да ти зайде. Понеже ни е тясно жилището и няма къде да се развихряме, той ми връзва крака за перката на полилея-вентилатор. Завърта ме и... Да не забравя да кажа, ако някой не я е правил тази хватка, поза де, кракът да не е шпиц, а контрашпиц, за да не се изхлузите и да се наденете на... Значи, внимавайте! Това е за начинаещите, а който си я ползва, знае как.

  Веднъж мъжът ми вика:

  • - Хайде да разнообразим малко програмата! Не ти ли омръзна едно и също толкова години?!

  Много капризни това мъжете, бе. Аз тъкмо посвикнах и почна да не ме боли гърба, айде нова поза.

  • - Искаш ли да пробваме ти отдолу, аз отгоре?
  • - Па да пробваме, чувала съм, че била много интересна. - Веднага се навих. Мале, ще си полегна и ще си затворя очите, че от тая лампа окьоравех. Значи лягаме, затварям си очите и... започвам да си мисля за един друг, много по-хубав от моя. Верно, че едно и също омръзва. Обаче мъжът ми откри разликата и сега го правиме на светло и с отворени очи. Щото това мойто било изневяра. Така ли? Щом така мисли, аз наистина ще си хвана любовник и докато правиме, така да се каже, секс, аз ще си мисля за моя. Надявам се това вече да не е изневяра. Много съм объркана кое какво е. Сега пък ми вика:
  • - Говори ми глупости, действа ми възбуждащо!

Леле, от кога чакам тоя момент! И като му заразказвах  за колежката ми колко е проста. Да вземе да си купи блуза за 50 лева, дето аз от пазара си я взех за 10 лева. Голема глупост!

  • - Не такива глупости!
  • - А за съседката под нас искаш ли?
  • - Не бе, нещо възбуждащо!!!
  • - Добре, сетих се, да не съм проста. Скъпи - зашепнах му на уше - Вальо Топлото е голям мръсник! - моя взе да пъшка тежко и аз продължих - Казах Вальо, та се сетих, не сме плащали парното.
  • - Говори ми...

Свършихме бързо. Оказа се много гореща тема. Вече не иска да му шепна на уше. Капризи, тъкмо се бях подготвила. Другия път да му говоря за тока, не съм го плащала и ще ни го спрат. Ще трябва да го правиме на свещи. Леле, ще бъде много романтично, като по филмите. Вече не знам как да му разнообразявам живота на тоя моя. Дали да не се изруся?! Или пък да си сложа чорапогащник на главата? Ще взема другия път да се съблека гола и без това е доста горещо с тая пижама. Пък ми е и широка и не ми отива. Абе, требва си разнообразие.

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Защо бе, Яна, не ти се е получило, толкова е лесно. Най-напред взимаш кирка и "котки", тея на алпинистите и подсилваш полилея или "полюлей", защото ще се люляте. Здраво въже и...Абе май се налага да се видиме, за да ти покажа. Ще ти хареса. В началото малко ти се вие свят, но се свиква.
  • тая работа с вентилатора не ми се получи ,Светле
  • Следвам аз тази мъдрост Сложих си нов полюлей в спалнята. Изненада правя на мъжът Мисля за здравето му аз, не че друго!
  • Ще доведа двама за всеки случай. Знаеш ли колко магазини трябва да обиколим, Креми! Люси, това си е народна мъдрост - здрав кръст...полюлей, здрав таван.
  • Ето, никакъв материализъм!!! Всичко е в името на семейството, нали?!
    Здрав полюлей, здрав брак
  • Тогава, Светле... Поръчвам си един такъв, да ме чака на гарата.
    Ще му говоря на ушенце...
  • ТОЙ ДА МИ ДАВА ПАРИ, ПА АЗ ЗНАМ НА КОЙ ДА СИ ПЛАТЯ ДА МИ ОПРАВИ ПОЛЮЛЕЯ. Много важно, че не е мъж, той да е платежоспособен. Тази черта от характера на мъжете най-много ценя!!!
  • Ами, не се уточни до коя банка щял да отскочи


    Стоева, ми искаха да ме нахранят хората Съжалиха ме!
  • Люска, тебе те знаем с - Ауууу, от глад умирам...
    След това на масата, нямаше място къде да се седне от обожатели!
  • Не си го разбрала. Искал е да ви каже, че ще отскочи до банката, за да ви почерпи. Нали гледате реклами - па па па па па!!!
  • Светле, то такива с лопата да ги ринеш...
    Само дето не се знае, дали са мъже... хехе*
  • Ами така е, като не пяхте за козлетата Аз смятам с тая си импровизация да се появя на следващия "Мюзик Айдъл" И "Вирджиния рекърдс" И "Сони рекърдс" са ме наели

    Ми готина съм, а и шетам Той ме усети веднага!
  • Защото си готина за това, Люси, а не защото пееш чак толкова хубаво или бъркам?! Разчитам на вашия вкус, доведете и някой като за мен - млад, красив и богат.
  • Абе, то и ние с Мая се разпявахме там, ама съм сигурна, че Gary Moorе си е запушил ушите, като ни е чул...
  • Ех, Креми, знаех си, че искаш да си останем сами, само нашата група. Добре, ще попея, така да се каже.
  • Аааааа, че и пяхме в дует с него! Само, къде той ми понамали микрофона, май Ама е така, защото искаше да му пея на ухо! Светле, ще те представим и теб, по-хубав е от Клуни
  • Аз ще ги продавам шаловете на сергия на вашия пазар. То лятото на плажа ми се харчеха, та сега ли! А за смеха - вече ще се смеем по ноти - ха хаха хахахахаха ха хаха тарататата. И че говориме с акцент те така да ни помислят за чужденки!
  • Искам ви на подиума, на караоке-бара, с микрофон в ръка.
    Да не забравите плетките за оня сладур, дето води шоуто...
    Светле, следващия път си с нас там...
    Ще се разпяваме...
  • Е, сега няма излизане от кръчмите! Урааааа Иде зима, трябва се плетат шалове, ръкавици. Те завиждат, затова така ни гледат
  • Аз ще се направя да приличам на теб. Не ще ни познаят, Креми. Май по-добре на д-р Хаус, щото и моите очи са такива и като не се обръсна съм досущ като него. А и погледа го докарвам като препия. Ще си сложа дънките и слушалките, не само, че ще ни пуснат, а и ще ни почерпят ви казвам!!!
  • А, Люска, моля те... Нашите разговори преливат от интелект!
    Нема се излагаме, я...
    Само дето сервитьорите, се чудят на коя страна да гледат!
  • И пълна промяна няма да ни оправи! Като ни чуят истеричните смехове, интелигентните разговори...и сме разкрити
  • Тези са ми познати, Светле...
    За другите, няма да споменавам.
    Трябва да си правим пълна промяна, за да ни пускат!
  • Е, как в кое?! "Морска плетка", точно до "Трите смока" и "Русалка с прежда в ръка".
  • Люска, стаягам се аз за довечера.
    После, по-лесно ще спя във влака...
  • В кое от всичките заведения? Ние, кръчмите на седянка ги обърнахме!
    То бяха плетки, то беше чудо...
  • По-добре е и от Клуни, даже! По-млад е Твоят мъж е много умен човек, ей! И хваща и око де! Ми обичате те човека! Пази те, да си по-дълго с него
  • Мъжът ми ми е казвал, че от такива работи точно аз няма да умра и му вярвам. А мъжът ти Люска е...хем готин, хем млад! Не прилича ли малко на Клуни?
  • Ми зле ли ще ти е? Видя го, хубавец е! От такива работи да ни утепат си мечтая
  • Само не му давай адреса Люси, да не вземе да ме утепа от толкова идеи!
  • Еееее, направи ми денят, Светле!!!
    Нови неща научих сега И семейният живот бил скучен! Кой пък го е казал това! Я гледай какво ви е весело и разнообразно. Ще си крадна малко идеи, нали може? После мъжът ми ще те обича, много!
  • Вили, айде идвай и ти!!! Дарче, без тебе накъде? Идвай на купона!!!
  • Купонът започна отново!
  • Ице, идвай!!! Каква нова поза научих във Варна!!! Ще ти я покажа, уникална, много ще ти хареса!!! Гуш и муш, пардон, цун!!!
  • Теб да не ти са е препекъл акъла на морето, Светле? Пози ще си показвате на жените. Ами да дойдем и малко мъже там, че да заформим купон де.
    Поздрави!!!
  • Получавам ги, Моряче. А нали съм Светлана - слънчице, едва ли не...Креми, купих си пояс и идвам пак ако може. Пинче, представям си те как се въртиш!!! Дарче, добре, че не си го изключила. Поне малко да се задържи на едно място това момиче. Петинка, пробвай се на вентилатора, ще ти хареса!!! Цвети, ах, ах, ах и ти си готина!!! Джейни, ще ти я покажа тая поза задължително!!!
  • Ха, ха ,ха без дъх ме остави от смях
    Вчера се бяхне събрали тук в Горна Оряховица с Таня Мезева, Албиция и Олга и стана дума за твоите разкази, аз по рядко чета разкази все нямам време, а камо ли да ги пиша. Но от днес не бих пропуснала нито един твой разказ, страхотна си наистина!
    А като се видим ще ме светнеш за позата с ветилаторите.
  • ахахах много е готино!!!
  • Бе... аз си знам, ма с тоа въртилатор
    глъвътъ ми ут раз ти зъвъртя.
    И посли - що била съм шугава...!
    Е, питай де, ма ко ли да рикъ?
    Чи ти пуне си лекъ кът сърничкъ
    и лесну там ши можиш съ къчи,
    пък язе... шъ УПЪВЪМ сам-съмичкъ,
    дорде... зимятъ спре дъ съ върти!
  • Усмивка такава. Утре взимай пояса, ще те уча да плуваш!!!
  • Така и не разбрах този вентилатор с колко скорости е! Ако е с повече - сменяй ги! Така едва ли ще ви омръзне! Поне докато не изгорят бушоните! Или не се умори да те гони, ако не чака на едно място ти сама да му се наден...!
    Сериозно - знаеш ли, как един човек си почива, когато те чете ? Искрено ти благодаря за слънчевите лъчи, които струят от твоите неща! Дано ги получаваш и ти от твоите любими хора!
  • Танче, аз знам и тая музикалната: "БАБИНИТЕ ОЧИЛА", интересна е! Вероник, така си е!!! Стами, ти си добра ученичка, след вентилатора, фигурното пързаляне ще ти е като песен. Може и космонавт да те направим, щом не ти се вие свят!
  • Ванда, срамота и грехота, бих казал и мерси даже!!! Анетче, ма тебе те въртят много по рекламите, на кака златното то. То затова кога ти остава време на вентилатора да се връткаш. Иване, другия път като дойдеш, с тебе отиваме право в магазина. Те вече ще почнат да ги продават след моя разказ с упътване за секс употреба.
  • Ангар, слънчице, нека бъда аз твоята учителка! Ако не си послушен, ще взема камшика да знаеш. И хич не леж на тая, че съм заета. За тебе ще намеря време. Мерси за сладкото стихче!!! Жени, тръпна в очакване!!! Ина, ще ти я покажа лично!!! Галка, то моя вече ми вика: Говори, говори, не ми пречиш! Какво доживях. Прегръдки!!!
  • Мери, стига с туй перде, вчера прах, егати!!! Никол, мерси! Можеше и моя да ми вика сладур, а не само да ме псува, ама аз съм свикнала!! НЕЛКА, ПОНЕ НЯМА ДА ИМАШ РАЗШИРЕНИ ВЕНИ, А Е ПОЛЕЗНО И ЗА ОРОСАВАНЕТО НА МОЗЪКА. Мойта комшийка е песнсионерка и моя не я харесва, защото е клюкарка. И аз се смея повече на коментарите!!!
  • Адамов, Петре и при мене се случи същото със крака на масата. На това му се вика две в едно, ще ти го обясня другия път!!! И ти ми липсваше Нинче!!! Магдалена, щом искат мръсни работи, хак им е!!! Дарче, моя ми каза, че от такова не се умирало и проверяваме всяка вечер. Пращам целувки на мъжа ти, предай му ги около вентилатора, но дискретно да не разбере за новата поза! Щото ще го разглобиш, мен за него ми е жал!!! За мъжа ти, не за полилея, де. А това с масовите сцени е...хареса ми!!!
  • Вили, имаш черпене от мен за права под масата. Почуствах се млада и красива даже.Кавалер си, спор няма. Говорих и с Пинче, благодаря за идеята!!! Мери, няма да се плашиш, две седмици съм отпуска - отмаряй от мен и ти!!! Владислава, и аз мисля, че е идейно, мерси!!!
  • Прекрасна си Светле,дори и в предложенията си за нови пози!Ето Ангар вече и предложи и ме "Светлана".
    Поздрав и усмивки ти желая миличка!
  • Ех ,Светле интересни пози знаеш ти...Аз пак съм си извадила тетрадката със записките с полезни съвети от теб и си записвам старателно.На тази ще и сложа червена точка да се подсещам веднага за какво става дума като ми се наложи...хехе немога да спра да се смея !!!А и коментарите под разказчето са страшни...лелейй!!!
    Браво не теб Светле ,поздравчета за хубавото разказче!!!
  • Всичко разбрах... ама моля ви се да ме упътите полилея-вентилатор откъде да си взема...
    поздрави
  • Много полезна информация за наболяла тема излагаш в този си наУчен труд. За жалост много трудно осъществим в някой прослойки и среди в обществото.
    Романтиката и възбуждането се засилва от неочакваното и различното, а какво по различно и неочаквано за мъже свързали житейския си път с неспирно говорещи жени, от това за миг да има тишина ...
    (Лични наблюдения)

    Светле, заради теб всички мислят, че съм взела на някой Орбита (не спирам да се усмихвам).

    Поздрав и усмивка.
  • Уникална идея за разнообразие.Той моя и без това хич не обича да приказва,така,че аз мога да си приказва каквото си искам.А относно оригиналната позанямам думи!!!Браво на вас!!!
  • )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    (някога шти демонстрирЪм наживо туй какво значи!!!)
  • Глава повдигнах към тавана
    и там видях една Светлана:
    на полюлея се люлее,
    върти се и от кеф се смее!

    Ах, как бих литнал подир нея!
    Ала мъжът й бе под нея,
    А пък пред него аз не смея!

    Какво им стана на жените?
    От жегата ли е: разправят,
    с кого какво и как го правят!

    А аз, макар не идеален,
    до днес се смятах за нормален,
    но се оказах тъп и прост:
    по полюлеите съм бос!

    Ще трябва тъй да се получи,
    че някоя да ме обучи!
    Но кой? Светлана е заета:
    тя се върти като комета.
    И ща не ща - за таз услуга,
    ще трябва да помоля друга!
    Ама коя?!
    ____
    И тъй като във "Кама сутра" таз поза е неназована,предлагам името: "Светлана"!
  • Леле, Светле, пък който си нема вентилатор на тавана бил жив зян, ама да не кажеш досега да си купим. Приятелка уж, пък си мълчиш, хитруша такава!... Щот мен не ма боли гърба, а краката, дет цял ден мера улиците. И кат си ги вирна на вентилатора, малиии, голема почивка ше му дръпна. Па и комшийката ти грозна ли е, щот моя ако му предложа да му говора за комшийката, тва и чака, ама аз да не съм проста, щот тя нема още трийсе, пък има крака до сливиците...Пък разнообразие си требва, че и ний с моя тъй - от спалнята в кухнята, от кухнята в хола... То добре, че децата ги няма по цал ден... И да ти кажа, колкото се смея на разказите ти, толкова и на коментарите под тях, направо ще ме уморите всички!
  • Сега какво очакваш - да завършим с вица за българския мъж и пердето, ли! Малиии....Включвам климатика, и такъв глас ще ти извадя: опасно оръжие като АК47. Уникат такъв, си Светле! Ей, обичам си ви!
  • Май само мене ме няма тук. А толкова е интересно!Все при стиховете се въртя , а вие тука какви ги вършите само!Светлана , ама не знаеш само какво удоволствие ми достави твоя разказ.Една моя позната в такъв момент като в разказа , когато била призована да говори мръснички неща,заговорила че отвън им стоварили кюмюра и бая мръсно щяло да е прибирането му.Тогава ми стана весело, както и сега.Хубаво е тук.
  • От море се връщам
    и откривам много свежи
    идеи тук !
    Липсвше ми
    чувството ти за хумор !
    Уникална си !
  • Мале мила ... какво доживвях ... от букви да се ... образно казано .. вдървявам целия А тфа с вентилатора е мноого здраво ... кофтито обаче е че първият път като го пробвах и се надянах на крака на леглото ...
    Влези ми до гърлото .. егати крака ...
    Светлеееееее друг път такива неща да не си писала
  • Супер оригинална идея за топлото и парното!
    Поздрав!
  • Браво, Светле! Твоите разкази са неустоими! Лекуват всичко - от главоболие до лошо настроение, само че докарват човек до пристрастяване към тях и до схващане на ченето от смях. Поздрави и усмивки!
  • Как може да се развие - при среща! Че тук стана форум! Ако искаш - говори с нея! Останалото е по-лесно с уникати като вас! Шкумбата почна по същия начин! А иначе бе от МЕИ-то! Но по бригади, празници, общежития ... Да не ти разправям! Аз спирам на тази тема! Ако искате - едно кафе си е винаги добре дошло!
  • Това ми е минавало през акъла. Между другото всеки път, когато ходиме с приятелки по заведения, около нас хората се обръщат, седят и ни слушат. Ние ги питаме дали не им пречиме, а те ни казват: Ние не си тръгваме заради вас. Говоря ти за млади и не толкова млади хора, така че май си имаме публика.
  • Чакай малко! Май от вентилатора още ти се вие свят! Ама сега нали за секс щяхме да си говорим, а не за прегръдки и целувки??? Разсейваш се!!! Ако и секс правиш така - не си права!

    Но като каза за целувки - ще ти дам една сериозна идея, с надеждата че след това ще получавам редовно целувки и билети на първия ред и от двете! (Част от билетите ще продавам на черно, щото храня жена, две деца, две яйца..)

    Преди време, когато двете с Пинчето още сте ходили прави под масата, имаше една двойка велики артисти - Енчо Багаров и Георги Парцалев. Енчо Багаров почина млад и затова бяха заедно много кратко време. Но те веселяха хората със своите непринудени скечове - единият подаваше реплики на другия на теми от съвремието. После се сменяха. Непрекъснато импровизираха. Гледал съм последователни представления - запазваха само сюжета, но не и репликите едно към едно! И ставаше нещо невероятно. Същата атмосфера, като в коментариите при твоите разкази и при нея под хумористичните стихове! Защо не помислите двете заедно в това отношение? Докато седите, пред мен някъде на чашка хубаво винце? Или сами? Говоря напълно сериозно! За останалото като се видим! Някога! Някъде! ...
  • Мила Таня, аз говоря и на сън. Изглежда и той има нужда от почивка. Имам хубав еротичен глас - БАС, може да го обърквам. Прегръдки и за теб и то много!!!
  • Ти па как го каза...Аз едвам се навих да сваля ушанката. Много съм свенлива. Пък и имам стрии и целулит ли се казваше или бричове, много ги бъркам. Петинка, да ти казвам ли, че те обичам или си го знаеш?!
  • Харесва ми да те чета,направо ти станах голям фен вече!...Изглежда силната ти страна е да говориш..ама той мъжът ти защо ли се е отказал от идеята...Много практична,2 в 1
  • Абе то... като помислиш, някои преди това трябва да циментират полилея, че не ми се мисли какво би станало, ако не е...
    Пък за нощницата... Ми свали я де!
  • Абе въртят те като пръскачка из лозе. Горе долу това представлява. Разнообразете. ЕДНООБРАЗИЕТО УБИВАЛО ЛЮБОВТА, така разправят хората. Обичам те, Десита!!!
  • Леле, Вили да си ми жив и здрав колко идеи ми даде. Разкрих те, не си от начинаещите!!! Преди да ме върже, моя ме мери на кантара, а съм качила, а десет обиколки около масата плюс вдигане на щанги с изхвърляне и изтласкване, няма това, онова. Вентилаторите поскъпнаха и...Ако нещо не се справя, ще помагаш, нали си приятелче. Прегръдки и целувки!!!
  • Хахахах, откъде ги " раждаш" тия бисери!?!?
    Тази поза много ме заинтригува, може да я пробвам .....за разнообразие
  • Не се бой, няма да ти пресъхнат устенцата, но водчица си трябва, за волните съчетания!!! Айде целувки и за теб, Ице!!!
  • Сега разбирам, защо и от какво си толкова стройна. Стройна - заради вентилатора, а защо - за да не откъртиш полюлея! Добре де, а той - гони ли те или те причаква все на едно и също място? Няма ли да е по-лесно и той като тебе ... на другата перка? За да си му подръка? Уникална си със създаваното весело настроение!
  • Е, не я ли знаеш?! Добре, едвам ме нави, довечера ще ти я покажа!!! Целувки, Майче!!!
  • Ще дойда и аз със Мая да гледам. Водчица да нося ли? Че може да ми пресъхнат устата.

    Поздрави за усмивките, Светле!!!
  • интересно ми е да я видя тази поза с полилея-вентилатор
Random works
: ??:??