Oct 31, 2007, 8:54 AM

Детски шегички 

  Prose » Humoristic
2704 0 27
1 мин reading
 

                                    Детски шегички

 

В Надето сме на кафе. Краси е довела двете си дъщери да си играят с Боби. Ние сме в хола, децата в детската стая. По едно време се чува рев. Боби влита при нас и реди през сълзи:
- Няма пък все аз да съм Пепеляшка. Искам да съм една от доведените сестри, та само да си лежа и да се контя. Я, па, все аз ще им чистя, няма па!
- Абе, момичета, какво стана? Ние по-рано се избивахме, коя да е Пепеляшка. Права е Боби, ще се сменяте! Поне докато не сте женени  играйте сестрите, щото като се омъжите после цял живот все Пепеляшка ще играете.

 

Диана е на четири годинки.

  • - Тате, обещавам ти за Нова година да ми купиш голяма кукла! Чу ли!!!

 

  • - Мамо, а ти трябва да ми купиш колело!

 

  • - Сега нямаме толкова парички, ще почакаш.

 

  • - Добре, тогава напиши писмо на Дядо Мраз, нали подаръците от него са безплатни!

 

 

   По навик


Мъжът ми е в командировка. На осми март със сина ми сме сами. Приятели ни канят на гости, но аз не искам никого да притеснявам и отивам с четиригодишния си син на концерт в зала България. Слушаме Чайковски. Той седи мирно и по едно време ми шепне в ухото:
- Мамо, на полувремето си отиваме, моля те!

 

 

 

Благодарност

Помагам на сина ми да си научи по родинознание. А той ми каза:
- Мамо, не знам какво щях да правя без теб. Ако ти умреш, аз няма да ходя на училище.


Решение

Станислав е на четири години.Ужасно злоядо дете. На закуска обед и вечеря все сяда със скандал. По време на една вечеря той заявява:
- Щом ми се карате, аз ще се оженя!

Милото, не знае какво говори.

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря ви, Стами и Анетче!!!
  • Усмихнаха ме много приятно твойте детски бисерчета Светле!!!
  • Най-хубавите моменти от израстването на децата ни-когато се опитват да мислят.
    Благодаря ти, че ми припомни, Светле!
    Благодаря за настроенето!
  • Благодаря ви, Рико и Весела!!!

  • Поздрав!!!
  • Много добро настроение създава разказа ти! Поздравления!
  • Децата все измислят по нещо хитро, умно. Да са живи и здрави!!! Приятен ден, Нели!!!
  • Много позната асоцияция!
    Поздравчета, Светле!
  • И на мен, Госпожо!!! Аз така започнах да говоря на мъжа ми. Петинка, чакам бисерчетата!!! Никол, то милото вече се ожени, на мама момчето и прог...прояде. Мила, точно така е!!! Доли, и аз се чудя. Помня на времето... Но за това друг път, защото е дълго. Иванова, да не съм луда да порастна, та да се ядосвам повече! Послушай ме, не го прави и ти!!!
  • Моля, Ани!!! Зина, колко добре, че си го родила, та да си разбереш грешката. Е, не са ли душички децата?! Сладки са, спор няма, Креми!!! Даша, чудесни са наистина!!! Таня, записвам си всички бисерчета, които казват децата. Невероятни са!!! Вергиния, благодаря ти!!!
  • Светле, а Корней Чуковски дали не се е навъртал около твоите ръкописи и да си е скалъпил "От две до пет"?
  • Децата ни са неизчерпаем извор на мъдрости...
  • Светланчик, чудесна си за кой ли път!
    Напомни ми да извадя от архива "бисерчетата" и на моя син!
    Само да се наканя, и ще ви ги покажа!
    Прегръщам те, както аз си знам!
  • на мене ми хареса изразът:"Тате, ОБЕЩАВАМ ТИ да ми купиш..."
  • :D Много ми хареса,обичам да те чета ,защото винаги ме разсмиваш.Особено смешно ми стана ,когато прочетох момента за училище и подготовката по родинознание :D Поздравления още веднъж.
  • хахахах Това ме разби,трябваше ми време да се овладея,за да напиша коментара!Най ми харесаха тези за Пепеляшка и за "решение"-то
  • Ех, Светла, чудесни са!
    Напомнят ми "От 2 до 5" на К.Чуковски.
    Поздрави!
  • Ех, Светле... Колко са невинни децата!Нали?
    Благодаря за усмивките!

    П.П. Стягай се за неделя!
  • Мерси за усмивките
  • Скъпи мои,до ден днешен се уча от малките сладури как да живея по-добре. Даже нямам никакво намерение да порастна. Люлям се на люлката заедно с внучката ми, пързалям се на пързалката с нея. Не пропускаме нито една локва в дъжда. И хич не ми пука дали ми отива, защото сме щастливи заедно. Дали да не направя някоя щуротия?! Ще се оправдая със старческа демен...Или просто ще кажа, че човек като остарява се вдетинява. Така е, поне с мен!!! Хубав ден!!!
  • Светле,взимам си те вкъщи,то с теб човек не може да е тъжен...ти си една широка усмивка
  • Милата ми тяяя
    Толкова любов и топлина струи от разказа ти!
    Благодарности и целувки!
  • Толкова бисери казват малките,жалкото е че възрастните ги забравяме!
    Прегръщам те за слънчев ден Светле!
  • Неизчерпаема си!!! Ти си, ти си...то няма такова сравнение!!!
    И да ме чакаш на острова, ей сега идвам
    Поздрави, мила!
  • Светле и аз бях нощна, а ти ме разсмиваш. Сега като ми мине... до София ли да идвам при теб? Не че ще ми е зле.
    Поздрави за емоцията!!!
  • Милото, не знае какво говори!
  • Пак се смях!Поздрав!
Random works
: ??:??