May 17, 2007, 9:16 AM

Е, те на това аз му викам среща 

  Prose
1476 0 36
4 мин reading
 

Отивам аз на срещата значи и какво да видя? Стои едно момиче, бих казала младо и красиво, с букет цветя. Бяла и снежна, ви казвам, като нарисувана картинка! Около нея усмихнати и весели хора... прегръдки, целувки. Викам си, тая среща сигурно е на манекени, ама аз ще се мушна при тях, та белким и мен някой  ме нацелува в тоя живот, пък после ще търся Откровенци.

  И тогава, от къде изникна тая ми ти Ина и ме пита аз коя съм. И аз, нали съм лекомислена, веднага си признах. Оказа се, че съм била на точното място. Хвана ме тя за ръка и като в приказките след малко седях до нея в ресторанта и даже си поръчвах. Докато ми сервират - и хоп! - на сцената гледам и не вярвам на ушите си - една холивудска звезда, на чист български език разказва за премеждията на някаква баба, ама не за мене. Гледах я, чудих се от кой филм ми е позната. Добре, че беше с червено рокле, та вденах - Спасители на плажа. Веднага си я представих по бански на плажа... леле, как издържат мъжете, просто не знам. Не им е лесно на миличките.

  Пийнах си аз водката и се оглеждам. До мене две дами - и то готини -  Сия-Силвия и Нина-Ниана. Не , не е заради водката - и преди това ги погледнах, готини са. Срещу мен две млади поетеси - Маргарита -„Душата на цветето" и Василена с нейните „Четири бодли" - същинска роза... Срамувала се била Василенка  да излезе и да прочете свой стих.  Добре, че беше Инчето! Нямала да излезе... прочете не едно, а две стихотворения. Печелила награди в Италия, на нас няма да чете, а... При Ина няма не искам, няма... как беше в песента. Маргарита нямаше нужда да я увещаваме и тя чете.

   „Птицата остави ми... перо" се казва стихосбирката на друга наша гордост. Оставила й е и криле. Забравила да ми донесе една книжка и докато се обърна, тя лети към мен и вече ми слага автограф на книжката си. Страхотна жена, окрилена... Красива няма да пиша, за да не се повтарям, вие си знаете. Обръщам се и гледам вече седя на друга маса, това трябва да беше след втората водка. До мене Незабравима. Вервайте ми, наистина е Незабравима! Плътно до нея - Изречена. Тука трябва да ви кажа, че малко се обърках. Ако беше Изречена, трябваше да мълчи, а тя не млъкна. Ей, жена-вулкан ви казвам. Изречена, ама друг път. Едвам взимах думата от нея, когато си отпиваше от питието. Тя още колко ще изрече, просто не ми се мисли. А Незабравима по някое време влезе в ролята на спящата красавица, била изморена от пътуването. Не на мен тия. До нас седна едно младо момче и тя уж изморена... Защо преди това не беше изморена?!  Та то, милото, се принуди да влезе в ролята на принца  и да й прави масажче, та да се оправи. Артистка! Ако беше поискала изкуствено дишане уста в уста и аз щях да припадна накрая. Срещу мен пък имаше един загадъчен мъж, с когото, освен да си поговориш приятно, можеш да правиш и други приятни неща. Оказа се, че това бил Вили Тодоров. Ей, какво си помислихте веднага, имах предвид да пийнете и да вечеряте заедно и ще ви е приятно. А, успях да видя и Ангел небесен, с дяволски пламъчета в очичките. Добре, че останах малко при него, иначе не ми се мисли какви дяволски работи щяха да станат. Пак ли трябва да доуточнявам, защото вие с тези развинтени фантазии кой знае какво сте си помислили, а аз исках да кажа... Няма значение. Отмествам поглед от Ангел и виждам една усмивка, ма това била прелестната Ваня. Половин час ми отиде и с нея, да й обяснявам колко много я харесвам. Докато разбере и ето ти го Романтик. Мале, що хляб има у него! В смисъл колко е талантлив и колко романтичен и хубав, щях да забравя да кажа. А един чаровен фоторепортер ме побърка цяла вечер... Снимаше, без да спира, а не каквото си мислите веднага. А другият  рожденник - Кирето, леле. В началото беше лекинко притеснен, а когато си тръгваше, ни показа най-хубавата си усмивка, но не доволен, че си тръгва, а щастлив, че се запознахме. Аз много познавам усмивките. О, и едни страхотни очи видях - на Георги Колев. Само два месеца да бях по-млада... Пак забравих, че съм на години и омъжена, ама щастливо. Срамота! И Златето го видях и още хубави мъже и...

  А с Ина се чуваме от този ден денонощно. Огън жена ви казвам. Ех, защо не съм мъж?! Искам да имам всичко и всички, ама то не можело така. Сега мъжът ми ако не ме напусне, значи ме обича истински или му е дошло до гуша от мен, та му е все тая. Малко гадно ме поглежда като затворя телефона, защото... "Кажи Инче, да, мила, добре, слънчице..." Гадно си е. Дали не трябва и на него да му казвам мили думички? Ще пробвам, ама като не е свикнал... Абе аз ще опитам, за да ме пусне на другата сбирка. Сега няма да го мисля.

  Обаче се замислих... възможно ли е на едно място да се съберат толкова красиви, умни и талантливи хора? И си отговорих почти сама. Ще ми вика моя, че съм тъпанарка, ама ха! Да, на срещата на Откровения. Прекрасни сте. Щастлива съм, че се запознахме!!! И ще ви кажа, друго си е сега  като ви чета и вече ви познавам. Струвате ми се още по-талантливи!

  Всъщност, въобще не ми беше хубаво на тази среща, едва издържах. Казвайте така, за да не ни урочасат! Пу, пу, пу!

  Забравих да ви кажа, че ви обичам! Не лъжа!

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря ти много,мила
    Ще ги поздравя!
    Обожаваме твоите разкази!
  • Галка, поздрави на мама и на Момчо!!! И им благодаря!
  • Мила,много обичам да препрочитам разказите ти!
    Снощи ги четох на маика ми,а сега и на Момчо!
    Останаха възхитени от теб!!!!
    Напълно заслужено,ако питаш мен!!!
  • Силве, една дума каза и ме кандардиса!!!
  • Светланко-Сладуранко,стига сме писали,ами дай да видим да направиме скоро пак нещо на живо!
  • Момченце, търсиш си белята!!! Да знаеш колко съм чепата! Но това за хилядите звезди така ме впечатли...Следя те, ласкател си голям.Така че лесно няма да се дам!!!
  • Ти само се преструваш, че ревнуваш,
    а пък не щеш да ме ощастливиш!
    В едното блюдо - хиляди звезди,
    а в другото да бъдеш само ти -
    в душата ми пак ти ще натежиш!
    Пред всички други тебе бих избрал!
    За трети път го казвам, СветланАл!
  • Инче, нещо си се объркала. Аз да ти намеквам, че си многословна?! Моля те, бъркаш ме с някой. Знаеш ли, май се сещам коя говореше така за теб, ама как й беше името? Като се сетя ще ти го кажа, ама е една безлична...Стами, нали разбра, такива срещи не са за пропускане!!!
  • Как ми е мъка ,че неможах да присъствам на срещата,но ти Светле така образно си разказала някои неща ,разказа ти е хубаво допълнение към интересните снимки които са публикували от срещата...Благодаря ти за страхотния разказ!!!Другият път сериозно ще се замисля.....такова събитие не е за изпускане!!!Поздравявам те ,Светле освен ,че имаш невероятно чуство за хумор си и голяма сладурана!!!Наистина сте се били събрали толкова много прекрасни и талантливи хора.Поздравявам ви всички..продължавайте да блестите и да творите!!!
  • За яд си е Танче, но ще има още срещи и тогава бъди на първа линия!!!
  • Искрено ти завиждам Светле ,че си ги видяла тези наши виртуални приятели.
    Следващият път,обещавам да не пропусна срещата,защото така умирам от яд,че не бях при вас!
    Поздрави!
  • Кити, позна, наистина сме страхотна група! Просто няма как, трябва да се видиме. Нинче, а ти си слънчице!!! Доли, може ли да си такава душичка?! Може, може!!! Веси, целувки и от мен! Наистина си окрилена и чаровна! Какво да правим като сме толкова сладки?! Съдба!
  • Ангар, нарочно ли пишеш за целувката? Искаш да те ревнувам. И какво толкова й харесват на това момиче? Красива била, секси, талантлива...Абе има нещо такова...Ако си сложа силикон ще ме целунеш ли и мене? Анета, а ти как ми липсваше, ако знаеш! За другата сбирка няма не искам!!! До мене! Белоснежке, на теб и чаровника много, много любов и усмивки, защото ви отиваат! Мими, следващия път и тебе кокошките да те...
  • Вероника, другия път не започваме без теб, да знаеш! Петинка, какви пози знам за оправяне на кръст! Пък и масажите помагат, питай Незабравима. Ваня, щом аз съм обаятелна то ти си три в едно - и млада и красива и чак тогава обаятелна. Така ти се пада! О,Романтиче аз още нищо не съм разказала. А другия път ме глобявай, глобявай...Аз много обичам!
  • Светленце, за пореден път се убеждавам, че готините хора от една "порода" се надушват от километри!
    И все едно съм била там, макар да зная, че разликата е огромна!
    То не бяха разкази и снимки, то не бе чудо, и за пореден път на мен и Кити ни се доплака, че не сме били с вас но...
    Ще ви чакаме лятото във Варна - с песен на уста и с нещо друго в ръка /например една Особена книжка и още нещо/!!!
  • ПУ, пу, пу...да не ти е уроки
    Ах,и на тези сини очи!
    И тази змия дето ти е плюла в устата
    /получих си подаръка...нали знаеш,че те целувам/
  • Кое си е право - право си е! И чудесно разказано Браво, Светле!
  • Mimi1001 (Мими ) 18-05-2007г. 03:38
    Пу, пу, пу , да Ви посерат кокошките !!!

    Браво, Мими, браво! Ти все искаш да сме само в л..на до ушите! Това за ни е топло ли? Или "по-ароматно"?
  • Чета го за пореден път !
    Страхотна си !
    Господ ти е давал , давал ...
    Забравил да спре !!!
  • Хехехехехехехехе Ами все едно съм била там и аз Част от групичката я познавам лично...оная с масажитекак да я забравиш, другата къде само "А" да каже и ме заболява корема от смях и другарката с микрофона Ей, като фурия е А Петинка, къде си стоя във Варна с мен...ми нямам думи за нея Още от първият път когато се видяхме и се усетихме, аха...една кръвна група сме За останалите чух страхотни неща и нямам търпение да се видя и с вас!!!
    Поздрави на всички!!!
  • Таз Светлана - как всичко обхвана!
    Само малка подробност изпусна:
    как целунах със трепетни устни
    аз на Пинчето милите бузки!

    С нея нявга едва не се сбихме,
    но на този купон се сдобрихме!

    Таз целувка които видяха,
    дъх стаиха и ни завидяха!
  • Пу, пу, пу , да Ви посерат кокошките !!!
  • Светле, миличка, и ме усмихна, и ме развесели, и ме зарадва!
    И аз си те обичкам! Прегръдка и целувки!
  • Светле, защо разплакваш ме кажи ми,
    защо дереш сърцето ми, това е грях?
    Ах страдам, ще си направя харакири
    защото на срещата да дойда не успях.
    Не стига ли тъгата, че и това отгоре -
    да разказваш колко всички "са били ..."?
    Да не бях чела разказа ти по добре,
    но късно вече е да съжаляваш, забрави ...

    Поздрав и усмивка феичке.
  • Това за масажа съм го изпуснал! Ама нали не се озъртам зад гърба си, когато има толкова цветя пред! Сега разбирам Креми защо "върти, суче" и все такива едни работи за любов пише! То било от тези неща...!
    Светле! Ти за всички неща, които може са се правят заедно, си права! Но мълчиш, за разговорите на ухо за "спазаряването на децата"! Те други ще напишат!
    Очаквам и други протоколчици!
  • Все едно, че бях отново там. Светле, нали Ина беше протоколчика. А ти какво, взе всичко да разказваш. Остави и малко тайни де. Да знаеш обаче теб ще те глобявам. На другите от еротичната книжка, на мен няма. На следващата среща ще ми я разказваш наизуст в хотела.
    Поздрави за веселия разказ!!!
  • Майче, на тебе бръчки, а аз какво да кажа-почти седмица мина, а аз все още имам коремна треска-само като се сетя за вас и почвам да се треса и предизвиквам едни любопитни погледи...
    Жоре, вече спокойно можеш да организираш срещите по-често-виж само как ползотворно им влияят-творят ли, творят... А и протоколчиците се увеличават!!!

    Светле-за тебе какво да кажа?То с такава срамежливка като тебе,да не те засегна нещо,ама все пак ще кажа- ти си невероятно обаятелна жена и неповторима фортунаааааа...
    Обичам те-много си сладка!!!
  • Светле, мъ аз къ'во дъ кажъ, мила,
    кат' с тоя кекав кръст така са подредиф,
    глъвъта ми съ мае, даже пцувам
    и още вие ми се свят-ила ма виж.
    Мъ за съжалението нема да приказвам,
    чи бяла завист йощи ма гризе.
    То разкази, хилотене и...йощи нещу,
    аверките ни спират, а мене ми й зле.
    То зле я, инък нема как да бъди
    чи тая срещъ акълъ тъй им взе,
    ама..."Ду нови срещи" викам язе,
    пък после...нека ми й зле.


  • невъзможни сте! всички новопоявили се бръчки около устата ми ще ви тежат на съвестта!!! ще искам после референции от вас за "Пълна промяна"!!!
  • Откакто поговорих с теб, Светлана,
    душата ми от радост е пияна!
    И искам да се чуем пак,но ето -
    не отговаряш! Даваш все заето!
    От срещата ни седмица измина -
    ти все говориш ли, говориш!
    Само с Ина!
    )

    Чудесен репортаж! Репортер ли си по професия?
  • Инче, това ти харесвам - точна, кратка и ясна. Почти с две думи описа всичко. Браво! А, че пропуснахме, пропуснахме и то доста хора. Но и те да тръпнат в очакване, няма да им се размине! Галина и за теб усмивки и то много и искрени, от сърце!!! Обичам ви!!!
  • Ще си призная, завидях ти за масажчето Незабравима! Аз го запомних много добре това момче. Младо бе, другия път се присламчвам до него и като ми прималее, няма къде да ходи ще ми прави и на мен масаж. После, ако искаш и ти ще припаднеш. Ще се разберем в какъв ред, но аз съм си първа. Целувки и хубав ден!!!
  • 6 и много,много искрени широки усмивки
  • За тебе, мила моя Изречена вече знаеме, че не ти трябва. Ти всякак си можеш. Другия път ще ти купя лимони. Цялата си усмивка!!! Слънчице си и то какво!!! Радвам се, че се запознах с такива прекрасни хора!!! Обичам ви. И тебе Майче!
  • Мълчалива била... Скромна!Хайде дееееее... Не можахме да вземем думата от теб... Не, че ни беше много зле, май не спряхме да се хилим като луди!!!
    Е, може ли сега да разказваш за интимните ми масажчета???Аз тъкмо се зардвах, че свежи ръчички ме галят!До изкуственото дишане не можах да стигна, ама следващия път обещавам, мнооого ще ми е зле!

    Благодаря ти за всички усмивки, които ни даряваш!!!
    Обичам тееее...
  • Следващият път ще ти осигуря микрофон, щото на мен не ми трябва
Random works
: ??:??