Mar 11, 2021, 1:39 PM

Един летопис за пандемията, прочетен в Chitanka-та 

  Prose » Humoristic
339 1 3
6 мин reading

„Калпав свят, калпави хора!* – рече си Яхве. – Толкова народ избих на времето, но ония грешници долу не само, че не започнаха да зачитат свещения монопол на YahvooSOFT, ами  стадата пирати се размножиха в геометрична прогресия и дори си направиха партия в Швеция, а оупън сорсоидите се развихриха като Фантомас и бълват перманентно разни дебелани, калинки, манджи, менти и вся остальная операционносистемная сволочь…** Аз ще ги дявола вземе!”

Той отново седна на бюрото с компютъра, но този път не съблече шлифера си, понеже въпреки срива на цените на горивата от “Топлофикация” и топлинния счетоводител го скубеха, сякаш беше простосмъртен софиянец, което го принуждаваше да държи радиатора си студен.

С цел избистряне на концепцията Яхве прочете задълбочено електронната версия на Червената книжка на председателя Мао, когото уважаваше заради размаха, с който вождът беше осъществил Културната революция.

“Даа, велик стратег беше китаецът, обаче аз трябва да измисля нещо още по-мащабно, нещо глобалистично.” Стигнал до този извод, той пусна своята фирмена търсачка да намери примери за глобалистични бедствия. Между недостатъчно обхватните земетресения, вулканични изригвания и наводнения, и прекалено обхватните ледникови периоди попадна на взелата десетки милиони жертви испанска инфлуенца. “Ето къде е заровен кивотът!” – възторгна се Яхве. – “Ще спретна на мизерниците една прилична пандемия, за да проумеят накрая кой командва парада на планетите и поръчва музиката на сферите. А и финикийски знаци може да паднат от цялата афера.” Взе сателитния телефон и набра тайния, неотразен в указателя номер на своя главен представител сред юдеите Мойсей.

Водачът на избрания народ и брат му бяха минали от сантасе на покер. Тъкмо Мойсей се канеше да прибере от Аарон доволно голям залог от шекели, имайки фул макс, когато неговият собствен телефон зазвъня. Още преди да натисне бутона за връзка, той по навик си затананика: “Ако само знаех аз номера на господ-бог, щях да му звънна…”

– Ало, шефе, мараба! – поздрави Мойсей, щом чу дежурното “Аз съм твоят Господ-Бог!”. – Кого ще пречукаме днес?

– Как кого?! Враговете на народа, разбира се. Демек вредителите на корпоративните ни интереси. Обаче този път ще го даваме по-деликатно, така че никой да не може да ни каже копче. Конспиративно, както сега е модно да се нарича. Вземи нова порция скрижали и запиши каквото ще ти заповядам!

– Тутакси, шефе! – Мойсей се присегна и извади от чекмеджето с пачките скрижали един комплект и калем марка “Паркър”, като не пропусна междувременно да сложи в джоба си спечеленото от Аарон, който имаше само една мижава тройка дами. – Думай, шефе!

– Значи, мой човек, обади се на нашите хора от Уханския вирусологичен институт и им нареди от мое име да изфабрикуват едно смъртоносно вирусче, което обаче да действа избирателно и да гътва само пиратстващите продуктите на “YahvooSoft” и оупън сорсоидите. В Китай има милиони от тази порода, затова да го пуснат първо там. После да разпространят заразата по цялата планета. Същевременно да изпратят конфиденциално образци от вируса на нашите хора в “Пфицер” (или както там го произнасят янките), за да създадат те скоростно ваксина и да разпродадат големи количества от нея с тлъста печалба, преди другите фармацевтични компании да са надушили далаверата. Дерзай!

– Тутакси, шефе! – повтори Мойсей, заключи в сейфа новоизписаните скрижали, събра картите от тестето и обясни на брат си, че покерът приключва по причина на върховни геополитически съображения.

Камуфлираното като таблет специално разузнавателно средство на легендарния хакер с никнейм Сатанаил изпищя като Голиат, поразен от Давид. Сатанаил, който в този момент разработваше стратегията и тактиката на замислената от самия него нова цветна революция под мотото “All black matters!”, погледна екрана на джаджата и установи, че тя е записала разговор между Яхве и Мойсей. Това по традиция го заинтригува, тъй като пакостенето на еврейския бог оставаше негово главно хоби.

“Онзи склерозирал пенсионер пак се е напънал да прави дяволия без дявола, ама няма да му се освети водата!” – закани се той, след като прослуша два пъти записа. Проникна в компютърната мрежа на уханската лаборатория и инсталира на всяка машина неоткриваеми от защитните програми аудио-, видео– и текстови шпиони. После привика двама от своите подчинени – единият гениален лингвист, другият гениален микробиолог – и им поръча да следят 24/7 как напредва процесът по създаването на биологичното оръжие, и да му докладват на всеки шест часа. Накрая се върна към собствения си проект и се отдаде на преценяване кой би бил най-удачният повод за начало на черната революция.

След известно време на Сатанаил беше докладвано, че опасният продукт, който е получил наименованието “COVID-19”, е бил завършен и са били определени датите на разпространяването му – първо в Ухан, после в други китайски градове и в други държави, и на транспортирането му до корпоративния офис на “Pfizer” в Манхатън. Суперхакерът нареди на микробиолога да премахне частта от генетичната информация на вируса, отговаряща за въздействието му единствено върху неудобните на Яхве. Което беше извършено веднага, без неговите създатели да заподозрат, че има нещо гнило в Дания и в Йордания. А от образците, изпратени до САЩ с дипломатическа поща, незабелязано бяха взети проби от секретните служби на Сатанаил, преди да достигнат крайното си назначение. Лично той изпрати анонимно част от пробите и съответно сведения за естеството им на конкурентната фармацевтична компания “Moderna”, и си изготви списък с други перспективни компании в различни страни, които по-късно също да получат първоначален тласък в разработването на собствени ваксини.

Междувременно епидемията в Поднебесната империя беше набрала скорост и отначало бавно и полека, а после бързо и яростно се превърна в пандемия. След като стана ясно, че се заразяват и гушват букета не само нарочените от него, Яхве изпадна в дълбока депресия. Подозираше, че някой се е намесил злонамерено в плановете му, но не смееше да се разрови, за да не се осветли неговата собствена неблаговидна роля в произхождащото. Затова пусна слух, че заразата е пренесена към човеците от прилепи, последните консумирани от първите във вид на яхния.

Имунизационните препарати на “Pfizer” и “Moderna” се появиха на пазара почти едновременно и с почти еднаква декларирана ефикасност, което досъсипа Яхве. Меракът му за мултимилионни монополни свръхпечалби увяхна подобно на силата на остригания Самсон. В отчаян опит да гушне все пак малко комисиони накара Мойсей да издаде указ за масово ваксиниране на юдеите с продукта на богоизбраната компания.

А пандемията, уви, продължи да вилнее по света, без вирусът да прави разлика между засяганите от него според софтуерните им предпочитания…

 

* Алюзия с култовата фраза “Хубав край, хубави хора!” от филма “Преброяване на дивите зайци”

** Алюзия с операционните системи Дебиан, Кали, Манджаро, Минт

© Атанас Димитров All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • 1.Предсказание (не Ванги), Чубайса в 2011году

    https://www.youtube.com/watch?v=3dTU9vY3Se4

    2.21 сент. 2021 г. — Всего в мире заболели 230
    миллионов человек, умерли более 4,7 -то есть в процентах-
    0.05924304804% (численность населения планеты 7 933 420 386)
    Почти сколько же погибло людей в автокатастрофах.

    Может запретить и автомобили? )
  • Това беше целта - да разсмива. Всъщност летописът за пандемията е продължение на летописа за кризата отпреди 11 г., но поради ограничението в броя на знаците на заглавието не можах да отбележа в скоби този факт. Поздрави!
  • Посмях се доста. Поздрави.
Random works
: ??:??