Jul 15, 2022, 9:36 PM

Експерименталните бройки 

  Prose
227 9 8

Болестите - този страшен бич. Милионите обречени. Животът тук, на Земята, е само временна спирка. По тази причина да му се порадваме, докато ни е писано, но да не се привързваме прекалено към него, защото тогава ще има плач и скърцане със зъби. Нека гледаме на себе си като на експериментални животни в нечии невидими и неведоми ръце...И колкото ни е писано - толкова... До следващата гара!

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Експериментални бройки? - аз не бих искала да съм такава. Излиза, че Господ е като Зевс и гръцките богове, каквото искат ще правят с нас човеците. И не сме гости, този свят е направен за нас и ние приехме друг да ние господар затова сме участници в борбата между доброто и злото. Сатана не ти дава избор, той те прави роб, а Бог ти дава избор и протяга ръка за спасение. Нека му се доверим!
  • Така е! Всеки знае, че ние сме гости на тази земя!
  • Истина е...
  • Мъдро, Младене. Този път разсъждаваш като японец.
  • Колкото по бързо свикнем с тази мисъл, толкова по лесно ще си тръгнем, прав си Младен!
  • Така е. Като чели точно от това разсъждение имах нужда в момента. Поздрав
  • Абсолютно съм съгласна с теб. Не си прави идол... бе казано!
Random works
: ??:??