May 12, 2020, 11:10 PM

Епилог или за всичко онова ... 

  Prose » Others
955 0 0
16 мин reading

 

Епилог  или за всичко онова, което е по-удобно да не забелязваме и върху което не искаме да  се замисляме

 

Накрая на тази моя книга искам да напиша и неща, за които ще помислите, че са встрани от темата на заглавието. Ще поясня причината защо не бих приел подобно мнение. Моят роден град е не само място за живеене, но и столица на моята родина, където се случват събития, влияещи върху бъдещето на страната  ни. Вече е преживял опустошителни и безсмислени от гледна точка на изхода от война бомбардировки. Аз не искам идентична разруха по други причини да се повтори поради слугуване на извършилите тази бомбардировки в края на Втората световна война! Желая децата ми и следващите поколения да живеят в мирен многополюсен свят с уважение към мнението, свободата и неприкосновеността на личното пространство на всички хора. Зная, че в очите на мнозина написаното е утопия, но е осъществимо при активност на всички нас!

Някой може ли да каже кога е излязла от печат за първи път „Под игото“? А някой да си спомня на какво са посветили своите дела народните будители и как са ги възприемали техните, втренчени в своето настояще, съвременници? Не е ли на това робите да се събудят и да започнат да се борят за своята свобода и своето човешко бъдеще? Защо не желаем самите ние да решаваме в България вместо да ни командва световен полицай, стремящ се да заграби всички природни богатства на нашата планета чрез налагане на къвави войни и зле прикрити убийства навсякъде по света? Защо да позволим бъдещето на родината на Ботев, Левски и Ванче Михайлов да зависи и да се определя от купените ромски гласове по време на избори  и от премиер с изявено присъствие в средите на криминалната мафия по време на корупционното разграбване от приятелски кръг на „Ваньо, кажи си“. Никоя „мисирка“ не се осмелява да го поразпита официално дали е бил арестуван за криминално престъпление в Чехия и за условията в Панкрац! Борисов е отдавна известен и все още неосъден за налагане на корупция „Ало, Ваньо“. Нещо повече – този пример вече се следва успешно от негов министър „Ало, Банов съм“...? Коя европейска страна ще търпи премиер с влязла присъда за клевета? През всичкото това време прокуратурата успешно и много дълбоко е заспала, сънувайки следващите си доходоносни постове. А официално или неофициално командваните от ГЕРБ държавни контролни институции се занимават с притискане на неудобните на ГЕРБ хора от списъка в бележника на Златанов.

Опомнете се, българи, разбудете се! Нима сте съгласни с утвърдилото се комунистическо-тоталитарно управление, при което слугуващи  хора от органите на реда да ни подслушват противозаконно и повсеместно? Нима не си спомняте, че един от слугите му в МВР, при разкриване на този факт, светкавично напусна личния си празник в своя дом и изхвърча, като попарен, до незаконно използвания служебен автомобил за да повреди паметта в подслушвателната техника в него и по този примитивен начин да заличи следите от това подслушване? Но отново нищо не последва за това престъпление от послушната дълбокозаспала съдебна власт. Нима не си спомняте и за мафиотското открадване на прословутия бележник на Филип.Златанов, в който този наивен и глупав послушко бе записвал кого от неугодните на Борисов и неговото управление хора да бъдат рекетирани и как, след което кому следва да докладва за стореното. Кой би повярвал, че е случайно неговото изнасяне от държавната инстаниция от „специално избран“ графолог, който също „съвсем невинно“ го оставя в колата си и я зарязва за да си свърши нещо лично? Та това е документ свързан категорично и неоспоримо със сигурността на страната и който би предизвикал незабавната смяна на корумпираното управление на ГЕРБ. Неговите експертиза и съхранение са изисквали специални помещения със строго ограничен достъп!

Мои уважавани читатели,

Спомнете си колко проекти със значителни ползи за бъдещето на родината ни бяха провалени от управлението на Борисов в угода на неговите презокеански господари с едничката цел да получи защита и да не бъде даден под съд за своето криминално минало в наркосредите на Балканите.  Защото този прекрасен ученик на Тодор Живков не е чувал и едва ли би проумял любовта към интересите на България в думите на един цар „Винаги с Германия, никога срещу Русия!“ Този цар се е разхождал спокойно и ловувал в горите, за разлика от Борисов, страхуващ се да се разхожда без солидна охрана. Защо се съгласяваме неусетно да ни тласкат към война с Русия на страната на държава с нагла агресивна политика? От поне средата на миналия век тя открито заявява, че трябва да бъде едничък хегемон на планетата, безогледно разпалва войни по земята и пролива кръв на мъже, жени и деца с едничката цел да завладее всички природни богатства на планетата?

Хора, нима сте забравили фашизираните нощни полицейски арести на русофили в угода на същите тези техни нови господари? Тяхната вина бе единствено, че обичат България и Русия и желаят културните ни връзки да крепнат и се развиват в тези странно политизарани времена. Не постъпвайте като интелектуални запъртъци и употребявани памперси в името на Борисовите  мафиотско-партийни цели! Препрочитайте „Фашизмът“ на Желю Желев и „Репортаж, писан с примка на шията“ от Юлиус Фучек и сравнявайте обективно описаното в тях с днешната ни действителност. Не е излишно да прочетете и „Простакът“ от великия Радой Ралин. Сами си отговорете дали героят на Ралин не е огледален образ на днешния политик „Ало, Ваньо“?

И ако наистина съм успял да разбудя мисълта у повече хора, тогава надигнете се и да изхвърлим чрез демократични упорити улични протести по примера на редица европейски страни или с избори отвсякъде управленска измет, която ни приема за „лош мат”рял“ и ни лъже открито в очите толкова години! И заради които в страните с утвърден морал, категорично чужд на българската мафия, в обществените отношения постоянно ни се подиграват! Докато не е станало късно и не започнат отново да пристигат вашите деца в цинкови ковчези от далечни страни. Забравихте ли пристигналите 10 от Камбоджа и 13 от Ирак тела на наши бойци? Защо управниците ни разрешиха да бъдат изпратени далеч от своята родина, а ние се съгласявахме безучастно с тяхната пропаганда?00000 Слугуването на държава, желаеща да зав ладее всичките богатства на планетата и да подчини на тази своя политика всички държави с всякакви средства, рано или късно ще доведе до този печален факт. Прочетете „Хегемония или оцеляване. Американският стремеж към глобално господство“, „Вечна война за вечен мир“, „Войните на семейство Буш“, а защо не и „11 септември 2001 Ужасната измама“ или „Защо нас американците ни мразят навсякъде по света“ и ще се убедите в правотата на моите думи. Нека децата ни да са живи и здрави при своите семейства в древната си родина! Борете се с вички сили да не ги превърнат в действуващите лица от „Апокалипсис сега“ и „Взвод“!

Уважаеми мои търпеливи читатели,

През 1823 г. Джеймс Монро обявява, че могъществото на САЩ зависи от присъединяването на нови територии и с това оправдава анексирането на индиански територии и завладяването на независи Тексас с неговите новооткрити петролни залежи. Тази доктрина Бисмарк охарктеризира като „образец на присъщата им арогантност и безпардонност“. По-късно доктрината Монро е доразвита от редица американски президенти в същия нахален дух! Оттогава САЩ нагло обявиха на редица форуми, че притежават неотменимо право да използват по свое усмотрение сила навсякъде по света срещу всеки появил се противник на тяхното световно господство над природните ресурси. Целейки утвърждаване на еднополюсен свят с хегемон САЩ, държавата им престана да признава юрисдикцията на ООН и Международния съд, приемайки ги за враждебни спрямо агресивните им интереси. Замислете се за пореден път искаме ли България да им слугува и доколко това е в интерес на нас и на мира на земята! Нима нашето бъдеще не се нуждае от мирни и равноправни отношения с всички страни по света и защо да слугуваме на политика, унищожаваща нашето бъдещо развитие. Защото сегашният премиер открито признава своето слугуване на САЩ, потъпвайки държавните ни интереси без да се бои от обвинение в национално предателство от заспалата прокуратура. Но и ние не протестираме срещу управник с влязла в сила присъда за клевета, който би бил незабавно изхвърлен от властта и презрян в нормална европейска държава, а тук вдигаме рамене с думите „какво пък толкова?“. Следвайки поведение на умела и продължителна  самопропаганда и гръмки самовъзхваляващи се речи  представя на хората небето като ад и обратно – най-бедния живот в условия на корупция като рай. Нека вие, моите читатели, да прецените доколко се оказва достоен ученик на Хитлер, който пише в своята „Майн Кампф“, че „Човек може да лъже чрез истината, като поставя фактите извън техния контекст и така лишава слушателите от собствена представа за цялата истина“. Нека да си спомним, че тези ораторски похвати се използваха и в тоталитарните комунистически общества от комунистите и че Борисов упорито отказваше да напусне БСП и да се деполитизира като Главен секретар на МВР, скрито уреждайки своето политическо бъдеще. По същество както комунистите, така и фюрерът на ГЕРБ следва заявеното от Гьобес през 1936 г в Нюрнберг „Пропагандата ще ни помогне да удържим властта!“

Нима още ще наблюдаваме безучастно как последователно утвърждава силата на изпълнителната власт над законодателната по всички възможни начини, защото за него парламентът винаги служи само като реклама на „демократичното управление от ГЕРБ. Нима не знаем, че само при фашизирано-тоталитарно управление управник налага своята воля на парламента какви закони да гласува, дори и да го разиграва с честа смяна на своите решения по този въпрос, поради усещането за възможна поява на заплаха за неговата власт? Защо сме съгласни, при него правосъдната система да върви след силовите органи, ръководени некомпетентно последователно от него и от неговите кадри, за което България вече бе осъждана в Международен съд. Защо приемаме за нормално да тълкува едва ли не за лична обида да го призовават на парламентарен контрол, като избягва или протака своето явяване пред народните ни избраници? Защо търпим фюрерът на ГЕРБ да утвърждава постоянно и упорито авторитарния начин на управление, нежелаейки да се вслушва в опозицията и да провежда разумна дискусия с нея и все по-често да се отнася с пренебрежение към смислената критика от страна на действащия президент? Свикнал е да гони неудобните и непослушните му бизнесмени и съпартийци, изграждайки корумпирана администрация, която пречи на чуждите капитали да влязат и заработят в страната ни без да раздават за това подкупи. Нека да си припомним и да сложим веднъж завинаги край на явлението монопол в политиката, защото това узаконява диктатура. Нима ще трябва да не виждаме, че все по-ярко и отчетливо поведението му се придържа към „...не държавата ни дава заповеди, а ние даваме заповеди на държавата...“, както през 1935 г. много ясно бе заявил Хитлер на техен партиен конгрес. Нима трябва да се съгласим, че „авторитетът“ не зависи от интелектуалните и професионални възможности, а от заеманата партийна и властова позиция. Но спомняте ли си, че това е характерно за полученото му партийното възпитание? Защо живее с  и налага убеждението, че партията му не е и не може да е отговорна и виновна за корупцията и състоянието на икономиката у нас? Комунистите настояваха за същата безгрешност.         

Вече ще ви помоля да обърнете внимание и че Борисов по време на честите си медийни изяви постоянно обработва и фанатизира тълпата свои последователи чрез изричане на едни и същи неистини, полуистини или изопачава фактите. Обаче приемате ли с уважение към собственото си достойнство, открито при различни поводи да бъдете наричани „лош мат'рял“, „нахалници“, „главанаци“, мисирки“ и тулупи“. Преносният смисъл на последния епитет е „дебелокож, муден, безчувствен и направо тъп човек“. При положение, че сте само самостоятелно мислещи и непокорно разсъдливи. В Европа, дори само веднъж да се отправи обида към гласоподавателите, ще го прогонят незабавно и ще е завинаги презрян и забравен.  

Искате ли заедно да помислим защо все по-често премиерът Борисов показва агресивно самохвалство, уличен език и нарастваща арогантност? Според мен, компетентен лекар ще оцени дали и в каква степен неговото поведение е оправдано и може да се свърже с характеристиките на заболяването „нарцистично личностно разстройство“ и открие защо използва постоянно „насаждането на страх в хората“ като властови инструмент.

Българи, разбудете се и вдигнете глави, горди със своята история! Защитавайте своите език, самочувствие и вековната българска култура по всякакъв начин! Нека да ви служат за пример Светите братя Кирил и Методи, Свети Паисий Хилендарски родолюбците от Възраждането ни!

И най-важното - спомнете си колко болка трябва да е изпитвал Великият Апостол на свободата за да напише в своето бележниче краткото „Народе????..“ Този факт, вложеното чувство в тази дума от Васил Левски никой не се решаваше и днес не се осмелява да обсъжда! Абсолютно никой от т.н. литературни критици след Освобождението ни от турско робство чак до днес! Дори винаги са избягвали да го споменават! Или го обкръжават с общи приказки и клишета за него и действителността тогава, но не се осмеляват да вникнат в изразената болка и кое я е родило. Защо ли???

Замислете се какво е прозрял в българския народ Великият Левски и такива ли ще продължаваме да бъдем? Не е ли именно тази ни черта на характера основната причина нашите деца днес да бягат надалеч от родината си, в която вече от години се утвърди типично фашистко-тоталитарен начин на корупционно управление?

Хора, разбудете си и надигнете глас, показвайки на другите народи, че сте патриоти с достойнство и истински морал!

Вероятно много от вас  ще се удивят и, поклащайки глава, ще се запитат защо съм написал всичко това.   Много просто! Няколко пъти разговарях със Смъртта и се разделяхме приятелски. Зная, че все пак, рано или късно, ще приема нейната покана да остана  завинаги при нея. И затова желая да го сторя с чиста съвест.

Аз вярвам, че животът не е нито добър, нито лош. Той е само подробен и колкото повече подробности забелязваме в него, толкова по-богата е наши по-пълноценно ще живеем. Дори по-често и ще се забавляваме. Преди години в една източна страна ме отведоха пред една самотна клонка бяла сакура в бяла ваза с чист класически силует. Бе поставена в ъгъла на празна стая. На въпроса ми защо няма нищо друго в стаята или поне още цветя, ми отговориха:

-  Нима, ако добавим други вещи или още цветя, нашето внимание няма да се отклони от природната очарование в това цвете? Всичко, което е пред теб, не е ли достатъчно да проумеем красотата на жи природата около нас?

Запомних този урок за цял живот!

Читатели мои, бъдете себе си за да сте щастливи! Правете добрини без да очаквате каквото и да е било в замяна! Не отнемайте живот, радвайте му се! И .. Бдете активно над своите права и се борете за тяхната неприкосновеност! Само тогава другите народи ще започнат да ви уважават!!!

PS. „ Да си припомним най-характерните:

  • Грандиозна представа за себе си, за важността, постиженията и талантите си (компулсивно самохвалство).
  • Нереалистични фантазии (компулсивно конфабулиране) за успех, красота, ум, власт, влияние, любов, формулиране на нереалистични цели.
  • Претенции за решаващ личен принос за всеки успех на групата.
  • Чувство, че другите са им длъжни (entitlement) и че другите са им виновни за всеки неуспех.
  • Завист и нетърпимост към чуждия успех.
  • Необходимост от постоянно внимание и положителна подкрепа (комплименти) от страна на околните – нарцистично снабдяване (narcissistic supply).
  • Лесна наранимост и чувство на отхвърленост при липса на такова внимание и подкрепа.
  • Реагиране и на най-добронамерена критика с гняв, срам и чувство на унижение, компулсивно лъгане за „опровергаване“ на критиката, гняв и ярост към критикуващия (narcissistic rage) с цел неговото унижаване и с това омаловажаването на критиката му.
  • Користно, използваческо отношение към другите, склонност към интриги.
  • Липса на истински интерес, емпатия (съчувствие) към другите, нелоялност, емоционална студенина или коравосърдечие (tough-mindedness).
  • Неумение да поддържат здрави човешки връзки – интимни, професионални, социални.

С възрастта и с влошаване на психологическата среда на пациента симптомите се влошават – като растящата зависимост на наркоман...

http://skandalno.net/%d0%b1%d0%be%d1%80%d0%b8%d1%81%d0%be%d0%b2-%d1%8f%d0%b9%d1%86%d0%b5-%d0%be%d1%82-%d0%be%d0%bb%d0%b8%d0%b3%d0%b0%d1%80%d1%85%d0%b8%d1%87%d0%bd%d0%b0-%d0%bb%d0%b0%d0%bc%d1%8f-%d0%b8%d0%b7%d0%bc%d1%8a-184201/

 

 

 

 

 

 

© Вили Тодоров All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??