Aug 3, 2006, 4:49 PM

Фейлетон с “Ф” 

  Prose
1036 0 8
1 мин reading

 

 

Въф Фоайето на Филаделфийската Филхармония цареше Феноменално оживление. Фсички Феерично, но Флегматично Фсяваха  смут, Фантазирайки си предстоящата среща с Главния Факир на индийския цирк, гостуващ в града ...

Един дребен като Фъстък Фаготист се Фъртеше около Филодендрона като Фърфалак и Фъфлеше на колежката си, Флейтистката Фани, че не понасял Финтифлюшките й. Тя от своя страна подскочи като Фазан и го заудря с Франзела по Фъстъчената тиква. Ф следствие на това Фтори Фагот отскочи като пъстърва от Фотьойлът си и се Фпусна да помага на колегата си. Ф последвалата Фантастична картинка Фсички мъже закрещяха на Фалцет, че ще си потърсят правата пред Филаделфийския градски съд, а жените обидено се Фръцнаха и заявиха, че ще се оплачат на Феята от градския Фонтан за отношението към парцалките им.

В този миг пред Филхармонията спря Файтон и от него бавно и на талази, като Фалос на индийски слон се заизмъква  Факирът. Първа Флигорна запали Факел Ф негова чест, а Фтора си поръси главата с Формалин и се Фтурна да го посреща.

След срещата Фсички Фриволно се оплюскаха с Фрикасе, а на другия ден се Фукаха навсякъде, че отблизо са гледали как индийски Факир, свири на Френски Фанфар и танцува Фатално близо със змия от Филипините...

© Атанас Коев All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Добре де, ф-то се изчерпа, а пробвай със "с"?
  • Оригинално! ХаресФа ми!
  • Невероятно забавно. Удоволствие е да се чете!
  • Е, не мисля, че ще повторя с друга буква, макар и да ме влече мисълта за това... От идеята до завършването на фейлетончето я има, я няма десетина минути и в това бе тръпката. С друга буква няма да е същото... но знае ли човек?
    Поздравчета!
  • Давай, чака те цялата азбука, пък да видим цяла поредица!
  • Богато фъображение имаш! Поздраф!
  • фтичка ти флейкова,фарфалако!!!!!!!!!!!!
  • Олеле колко много Ф
    фффффффффеерия от Ф

    Фантатично и фамозно
    Хумористичен фестивал

    Поздрав и усмивка / не, УСМИФКА /
Random works
: ??:??