Apr 14, 2021, 10:07 PM  

ГЕРБ претърпя съкрушителна загуба от БСП 

  Prose » Humoristic
327 6 11

На последните редовни парламентарни избори пълководецът на БСП Корнелия Нинова нанесе съкрушителна загуба на Бойко Борисов! Тази новина експресно обходи целия световен печат. БСП - голямата победителка на изборите!

Първите реакции на големите западни издания и Китай не закъсняха:

1. Ню Йорк Таймс: Корнелия срази съкрушително Бойко!
2. Вашингтон Пост: Победата на българската левица е факт. Тя е обединител на българската нация и приютява под крилото си Демократична България и Изправи се - мутри вън!  Предстои сватба между Христо Иванов и Мая Манолова, която ще се състои през май в Перперикон. Кумове ще бъдат Карадайъ и Слави Трифонов.
3. Дер Шпигел: Стратегът Нинова със сензационна победа. Бойко Борисов е сринат и партията му се разпада до месец!
4. Гардиън: Бойко Борисов спешно заминава за Антарктида. Ще пътува с хеликоптера си. Пампирев му е подготвил апартамент от ледени блокове.
5. Женмин Жибао: 4 април - вторият 10 ноември в българската политика. Нинова поема управлението на РБ.
6. Дума: Корнелия не си подава оставката. Иска очна ставка с Решетников.

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Почти пророк...
  • Хи-хи, саркастично си се отнесъл към положението, и съвсем заслужено така, приятелю. Ако оставим настрана шегата, всички загубихме, никой не спечели. Постигнахме учебникарски пример за пат или за "политическа задънена улица", както е модерно да се пише сега. Мога да видя едничък начин за преодоляването ѝ. Парламентарно представените фракции (защото те са тъкмо фракции и нищо над това) също ще го видят. Съветниците им вече го структурират. За наше общо добро - или, честно казано, по-малко зло - се моля да не го договорят. Не спираме да живеем във времена, които ни вменяват да поумнеем и да се загрижим за самите себе си. Аз не знам колко още ни трябва.
  • Подкрепям написаното, Младен, като ги гледам в парламента, какви циркаджии са , дали си мислят, че са богоизбрани и, че народа няма да им потърси сметка.Аз лично съм отвратена.Поздрав!
  • Сърдечно ви благодаря, скъпи приятели, че оценихте скромното ми чувство за хумор. За разлика от древните римски времена, днес в РБ хлябът не е вече гарантиран, но зрелищата - да! Така че да им се насладим докрай, независимо какво ни очаква след тази наслада.
  • Като гледа този парламент човек се чуди да се смее ли, да плаче ли... Поздравления за сатирата!
  • Много добра сатира, Маестро!
    Кори явно е разказала някъде поредния си мокър сън, а оня с чекмеджетата се надява действителността да се окаже сън!😉
  • Цяло щастие е, че шофьорите на коли не получават такава подготовка, каквато политиците, защото щеше да има доста повече катастрофи. Изобщо, човек, чиято работа е хем да приказва, хем да действа - какво да очакваш... Все пак не може без политици, освен ако не искаме да стигнем пак до племенни съюзи...
  • Урааа....по-бе-даа.... ама , чакайте бе , къде помъкнахте тенджерата с кебапчетата,.. нали за всички щеше да има
  • Много добра сатира! Народа тръпне в очакване - Слави да проговори, а Мая да млъкне! А депесето, както винаги е отзад - готово да помага! 🙂
  • Ми то си е за смях...
    Пък като почнат да се вихрят Слави, Мая и Ко... До рев ще е...
    А Боко наистина загуби - и отвън му казаха да се маха, и тук нещо намаляват адептите на гейберастията.
    Но си е смешно! Сатира - няма как без политика хептен.
  • Младене, успя да ме разсмееш.
Random works
: ??:??