Mar 2, 2014, 6:23 PM

Грешката 

  Prose » Narratives
783 0 1

The work is not suitable for people under 18 years of age.

1 мин reading

                     ГРЕШКАТА

 

   Бях влязъл в Гугъла и го разпъвах на кръст. Омръзна ми, заиграх на шах. На входната вратата се зазвъня продължително. „Сигурно е някой приятел”.

   Отворих. Пред мен стоеше петнадесет–шестнадесет годишно момиче, което лъхаше на алкохол  и едва се държеше на краката. То нахълта край мен и се насочи по коридора към  една от стаите. Аз го последвах. 

   И о, ужас. Набързо свлече полата и пликчетата. Остана голо от кръста надолу.

  -Искам пиърсинг!  Ето обръсната съм.

    Във мъжката ми глава се завъртяха какви ли не фантазии.  "Може да е дрогирана с нещо и не може да издържи без секс. Дявол да го вземе” никога не бях слушал тази дума. Хайде, ако е жена на моята възраст ще се справя, а това е дете. Къде ли е ходило не знам – опасна работа. Опитах се да му подам дрехите, а то:

  -Искам пиърсинг на клитора.

    Избутах на  коридора: „Искам, та искам.” 

  Зашлевих му един шамар и му посочих  входната врата. Набързо се облече и хукна навън. Затърсих в Гугъла думата. И о, чудеса! Това е било малко топче, което е модно да се поставя на различни места по тялото. По късно разбра, че в съседната къща имало кабинет за тези работи. Просто грешка.

   Бяха се срещнали две култури, които не се познаваха.  Благодаря на Бога, че потиснах мъжкото си начало. 

  Какво ли щеше да стане, ако не бях успял?

© Мимо Николов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Много биха се възползвали от ситуацията, за това ти прави чест, че си устоял. За съжаление, тинейджърите правят какви ли не глупости и после дори не помнят.... Още една тема с отворен край, по която има какво да се каже. Харесах и оцених! Браво за споделеното!
Random works
: ??:??