Nov 24, 2020, 12:43 AM

Хризантемов дъжд 

  Prose » Others
746 0 4
1 мин reading

Не съм и очаквала, че един ден ще стигна дотук...Но ето. Водопадът от сивота се излива върху мен. А как само ми липсва онази красива илюзия, стопляща съзнанието ми...

Останах там... сред полята от слънчогледите на любовта. Онези жълти цветя, които толкова обожавах. Може би е време да оставя вятъра да издуха останките от тях...

 

Зимата е тук. А вече и старото ми палто не ме топли... Задухват първите студени ветрове. Гола земя. Опустяла. Такава ли е душата ти наистина?

Хризантемовият дъжд се излива над мен. Мога да избягам. От себе си, от нежността, която изпитвах към теб... Или да се потопя... в очите ти, усмивката, която рядко виждах, гласа ти...

 

Лятото е далече, далече оттук. Някъде на юг. Там, където бризът на страстта стопля душата ми, а шумът на вълните я приютява. Там на моста, където прегръщам думите ти, а бледата Луна завижда за новата ми дантелена рокля. Където лежим върху пясъка, вперили очи един в друг. А всяко твое докосване ме отдалечава от брега... Където „твоето синьо“ излиза на повърхността, за да достигне дълбините ми...

Минало несбъднато, бъдеще невъзможно или далечна реалност? Не знам... изборът е твой...

 

Не ме оставяй сама под хризантемовия дъжд...

© Есенен блян All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??