Dec 30, 2006, 11:16 AM

Интернет история 

  Prose
2324 0 17

The work is not suitable for people under 18 years of age.

11 мин reading

Всичко започна откакто си купих компютър и си вкарах Интернет. До този момент животът ми си вървеше еднообразен, монотонен. Работа, след нея срещи с приятели. Купони, запознанства с момичета. Но се промени след като и аз се вписах в армията на потребителите. Един мой познат ми показа кое как е и с течение на времето аз се превръщах в един нет-маниак. Имах програмите Skype и icq, а с тях и новите си познати. Но ми беше много приятно да си чатя с една от тях, Катерина. Или Катето като я наричах. Бяхме почти на една възраст, аз на 25, тя на 24. Веднага си паснахме като характери. И двамата весели, общителни и майтапчии. Постоянно се майтапехме един с друг. Имахме чувството, че се познаваме от хиляди години, а не от месеци. В ден се чувахме по няколко пъти. Много ми харесваше да отворя прозорчето на кю-то и там да видя съобщение от нея. Написано в нейния си неповторим шеговит стил. И понеже на мен ми е много развинтено въображението, веднага заформях разговора в онази, другата посока. Катето ми отвръщаше и се почваше една...

Катето обаче беше много нежна душа. За своите 24 години се беше сблъскала с много неща в живота. Разбрала беше, че живота не е само „ цветя и рози”. Че в него има и много кал, гъста и лепкава. Благодарение на своя силен характер беше се измъкнала от капаните, в които попадала. Лекувала раните и се устремявала отново напред с широко отворени за щастие очи. В часовете  на откровение,  тя ми разказваше своите истории. Аз седях и слушах.  

Докато един ден не решихме да се запознаем на живо. Бяхме си пращали снимки и знаехме кой как изглежда, но друго си е на живо. Решихме да се видим на Нова година. Да я изкараме заедно. Катето направи резервации в един хотел за пет дена. С нетърпение очаквах да дойде празника.

Броени дни бързо минават. Улисан в работата не ги усетих. Когато настъпи очаквания ден, се качих на колата и заминах към град Н. Пред автогарата изчаках да пристигне автобуса на Катето. Когато той дойде и тя слезе от него, аз онемях. На живо беше още по-хубава. Всичката ми бъбривост отлетя някъде. Тя ме видя, приближи се и усмихнато ми каза:

- Здравей, Влади! Радвам се, че най-после ще можем да се видим истински!

- Здравей, Кате! Заповядай! Това е за теб! – казах и подадох букет от рози.

Качихме се на колата и отидохме в комплекса, в който щяхме да караме празника. В действителност той също се оказа толкова хубав, както и на снимките в Интернет. Когато отидохме на регистратурата, с учудване разбрах, че ще бъдем в една стая. Или по-точно апартамент. Катето ме погледна с усмивка, щом видя лекото ми смущение.

- В чата си по-смел, Влади. Затова си позволих да го направя.

- Аз мислех да ти го предложа, но не знаех как ще реагираш. А в чата е по-лесно. Там не виждаш човека, с който се закачаш.

- Вярно е. Но аз се надявам да се отпуснеш. Все пак ние знаем доста един за друг.

- Вече съм по-спокоен. Хайде.

Щом влязохме в апартамента, Катето остави багажа на пода, обърна се, прегърна ме и ме целуна.

- Искам да изкарам пет незабравими дни с теб. За това си мечтая и няма да позволя на едно глупаво притеснение да развали всичко.

- Кате, Катенце миличко, вече всичко е наред – казах аз и започнах да я целувам ненаситно по устните и гушката. Едновременно с това разсъбличах нея и себе си. Устните ми започнаха да обхождат цялото и тяло. Катя се облегна на стената. Вдигнах ръцете и настрани и продължих с целувките. Тя поиска да ме погали, но аз не и позволих. Не използвах и своите ръце.  Милвах я с устни и получавах нейните милувки. Това ме възбуди още повече. Катя повдигна единия си крак и го сложи на кръста ми. Аз пуснах ръцете и и я прихванах под дупето, като едновременно с това влязох в нея. Катя тихичко простена и ме прегърна. Кулминацията не закъсня. Занесох я на леглото и така, както бяхме прегърнати легнахме.

Целувах я нежно, вече успокоен и галех косите и.

- Катенце, това е най-прекрасното нещо, което можех да си пожелая! Благодаря ти, миличка, за този подарък! Нищо не може да се сравни с тези минути.

- Влади, аз те смятам отдавна за свой приятел и дори чувствата, които изпитвам към теб са много по-силни от приятелските. Само изчаквах подходящия момент да ги покажа и да ти кажа. Тези месеци, в които си чатех с теб, аз те изучавах. Всичките заигравки, всичките разговори с теб имаха и за цел да ми разкрият твоята душа и същност. Не исках да остана излъгана. И аз не съм се излъгала в предположението си. Поне за сега. От теб зависи дали ще продължим напред или ще спрем. Ако е второто, то нека е още сега.

- Катенце, аз съм имал доста приятелки. Но с много малко съм говорил така, както с теб в чата. Усетих в теб нещо, което ме привличаше като магнит. Радвам се, че в мен си видяла хубавото. Искам да знаеш, че аз имам и някои недостатъци като всеки един, но те не бива да те плашат. Не съм някой гадняр. Колкото до бъдещето ни, ще ти кажа само едно. Ще бъда истински щастлив, ако с теб продължим напред.

- Добре, Влади. Сега ще те оставя и ще посетя банята. После ще излезем да поседим някъде и ще си поговорим още. Сигурна съм, че има още много да си казваме. Сега отивам да направя чип-чип, пляс-пляс.

Катя стана и на вратата на банята се обърна и ми хвърли един дяволит поглед. В главата ми бръмнаха хиляди мухи при последните и думи. Веднага си представих как се майтапехме в чата. А сега всичко се случваше на живо.Не беше ли време фантазията да стане реалност. Станах и с бърза крачка се запътих към банята. Вътре Катя лежеше във ваната, заела доста предизвикателна поза. При тази гледка всичката ми кръв се насочи към единственото правилно място в този момент.

- Някой май е бил палав преди малко и ще го напляскаме – казах аз и плеснах лекичко дупето и.

- А ти май се нуждаеш от един хубав масаж на някои органи. – ми отговори Катя и ме хвана за члена, като лекичко го възбуждаше – Виждам, че не му трябва много. Хайде влизай при мен във ваната.

Не чаках да ме кани още. Прекрачих и влязох при нея.  Катя беше сложила соли за вана и някаква пяна, които ухаеха приятно. Облегнах се назад и затворих очи. Катето продължи да масажира члена ми, но го остави и започна да гали тялото ми. Действаше много умело, защото тялото ми хем се отпускаше от масажа, хем ме възбуждаше нейното докосване. Усетих как тя леко ме прекрачи и седна отгоре ми. Не отворих очи, не протегнах ръце да я погаля. Изцяло се бях оставил на нейните ръце и устни. А те не спираха своята работа. Дори и не си представях, че мъжкото тяло има толкова много ерогенни зони. Някои смятани дори за чисто женски. Но бях попаднал на истински майстор в това отношение и сега се наслаждавах на новото усещане. Възбудата ми беше невероятна. Усетих, че всеки момент ще свърша.

- Катенце, не мога повече. Ще свърша, ако не спрем за малко.

- Спокойно,  не мисли за това. Просто се отпусни.

Катя ме прегърна и целуна. С няколко по-бързи движения ме накара да се излея в нея. Едновременно с това почувствах как и тя изпита своя оргазъм. Така останахме докато не измръзнахме във водата. Безмълвни и сгушени един в друг.

Всъщност нямаше за къде да бързаме. Пред нас бяха пет дена и може би един цял живот...

 

 

 

© Христо Костов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Много хубави разкази пишеш,Ицо!
    Също като стиховете ти-те са повече от прекрасни!!!
    Поздрави!
  • Разказа е наистина много як!!! гладам посъбрал си бая голямо творчество което наистина заслужава да му се отдели малко време и да се прочете и обещавам че малко по малко ще го направя!!! успех и за напред!
  • Ники, благодаря ти за коментара!!! Радва ме, че ми показваш как да постъпя!!! Това не може да е повод за сърдене. Това ще ме научи в бъдеще как да пиша. Идеята ми беше да не е напълно еротичен, да е обикновен разказ. Другото в хода на писането се получи. Приятен ден на всички!!!!
  • Много мислих дали да не се въздържа от коментар, но перфекционизмът ми надделя. Всичко щеше да е прекрасно в този разказ, ако диалогът не беше твърде ежедневен. За да стане наистина еротичен, можеше да преразкажеш моменти от чатовете, да подготвиш читателя за интимното развитие на нещата. Така ми звучи малко самоцелно. Дано не ми се разсърдиш сега, знаеш, че съм с най-добри чувства!
  • Ина, благодаря!!!
  • Честита Нова Година, Приятели!!!
    Сега след работа смогвам да ви поздравя. Бъдете здрави и щастливи!!!
    Весели празници!!! Приятно изкарване!!!
  • Страхотна история с богат емоционален заряд!Дано наистина(с най-искренни чувства пожелавам)някой да преживее нещо подобно..през новата,или идните години!
    Весело посрещане и сърдечни поздрави от мен!!!
  • Ооо,провокиращ разказ?
    Поздрави, Христо!
  • 'къф убаФ раскаС
    Весели празници и палави моменти Христо, чета те всеки път с интерес!
    Бъди много щастлив!
  • Уаууууу
    Много интересен разказ!!! Браво, Ице!
    Поздрави
  • Благодаря Ви!!!
    Искам да ви кажа, че това е една измислена история. Ако се случи на някой, да му е честито. Мери, аз ги отпочнах с " Кумандирофка". Но ще очаквам и твоята история с интерес.
    Желая на всички весел и ползотворен ден!!!
  • предполагам,че е по достоверен случай, ако не ти го желая!
  • Аз пъ шь зема да се разсърдя, крадеш ми сюжетити..., то тва "Ами ние ....1-3" съвсем ни беше тъй , ама хайде некой друг път ще се "престраша" за разказа - "действителния"-
    Нов късмет, както казват - през новата година.
  • Интересен разказ и идея Христо, ала както знаеш ... някой неща ми дойдоха в повече.

    Поздрав и усмивка.
  • Хубаво разказваш, Христо!
  • Браво, Христо! Ако знаеш и аз как си мечтая за подобна история! Ама Катета не се срещат под път и над път! Щото не им стискало извън Интернета! Браво Христо! И много, много щастливи преживявания, пък дори и само с едно Кате! Приятни празници и честита на всички Европа! (Аз му давам на този съюз не повече от 10-15 годинки след като влезем! Пък после ...!)
  • Жени, благодаря ти!!!
    Да бъде спокоен и весел денят на всички!!!
Random works
: ??:??